22-01-2024
12-01-2024
22-01-2024

lusini.com/nl-nl/ antwoordt: 23-01-2024
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Om onze service te kunnen verbeteren, hadden we graag van uw vernomen waar wij u beter van dienst kunnen zijn. U mag ons steeds dit doorgeven op klantenservice@lusini.com. Alvast bedankt, uw LUSINI-team.

11-11-2023
30-10-2023
11-11-2023
Prijs - kwaliteit top. Alleen problemen met hun leverancier DHL. Zijn ze van afhankelijk uiteraard , maar wellicht flexibiliteit in keuzes postorder bedrijven als er problemen zijn. Te lang gewacht op m’n levering.

lusini.com/nl-nl/ antwoordt: 13-11-2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling. Nogmaals onze excuses voor de laattijdige ontvangst hiervan. Voor de levering van bestellingen zijn wij inderdaad afhankelijk van de koerier. We zijn op dit moment aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om deze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groeten, uw LUSINI-team

17-07-2023
07-07-2023
17-07-2023
Op zich een mooi plateau met de kleur die ik besteld heb. Maar, volgens de aanbieding zou het marmer 20 mm zijn, het is nog net geen 15 mm. Dat vind ik jammer. Want 20mm is 20mm en geen 14.5 mm.

lusini.com/nl-nl/ antwoordt: 16-10-2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt me te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de kwaliteit van het bestelde product. U heeft steeds de mogelijkheid om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour te sturen of u mag steeds met de klantendienst contact opnemen zodat we dan tot een gepaste oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groeten, uw LUSINI-team

04-04-2023
25-03-2023
04-04-2023
Wijn met jouw naam op het etiket is een leuke gimmick mits goed uitgevoerd. Naam werd eerst fout gespeld, werd uiteindelijk opgelost. GILBERT was gespeld GILBRERT. Blijkbaar geen controle bij verzending. Wijn zelf was niet bijzonder, had ik meer van verwacht voor deze prijs.

lusini.com/nl-nl/ antwoordt: 13-10-2023
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Ik denk dat er een vergissing gebeurt is, vermits LUSINI dit artikel niet in haar assortiment heeft. Mag ik aannemen dat u dit artikel bij een andere leverancier besteld heeft? Met vriendelijke groeten, uw LUSINI-team

17-02-2023
07-02-2023
17-02-2023
Verzending laat op zich wachten, dat was van tevoren niet bekend. Wat goed gebeurt is de informatie over de vertraging.