Datum van publicatie
25-05-2019
Besteldatum
15-05-2019
25-05-2019
Voor een retour moet je printen terwijl dit ook zo op de factuur gezet kan worden. Een retour is in verhouding met andere webshops duur en je moet weer printen. De dhl haalt ook niet thuis op, dan moet ik er speciaal voor naar een ander dorp waar ik nooit kom heen rijden.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
24-05-2019
Besteldatum
13-05-2019
24-05-2019
Een heel gedoe om een retourlabel te moeten bestellen, betalen en printen. Dit zal me weerhouden weer iets te bestellen helaas.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
24-05-2019
Besteldatum
13-05-2019
24-05-2019
Op de website ontbreekt de aanduiding Slim Fit of Regular Fit waardoor ik de bestelde broek terug moet sturen. Dat kan duidelijker.
Vervolgens nog geld rekenen om een product te retourneren? Dat is echt niet meer van deze tijd.
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
23-05-2019
Besteldatum
13-05-2019
23-05-2019
de maat viel wat groter uit dan normaal voor dit merk... zou leuk zijn moest dit toch als extra opmerking vermeldt worden bij het kledingstuk.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
22-05-2019
Besteldatum
12-05-2019
22-05-2019
Retourkosten die je nu moet betalen daardoor bestel ik nu minder
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
20-05-2019
Besteldatum
10-05-2019
20-05-2019
Retourneren is veel gedoe. Retourbrief en retourticket moet je printen, maar bijna niemand heeft thuis een printer
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
18-05-2019
Besteldatum
08-05-2019
18-05-2019
De producten zijn prima in orde
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
18-05-2019
Besteldatum
07-05-2019
18-05-2019
Standaard kleding, het retouren vind ik lastig . Etiket printen en kopen bah
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
17-05-2019
Besteldatum
07-05-2019
17-05-2019
Het blijkt dat de wijze van retourneren veranderd is : voorheen was het retourzenden gratis en nu moet je 2,95 betalen plus extra hanelingen online uitvoeren om de retour zending volledig te krijgen .
Niet echt service gericht wat voor mij een reden zou kunnen zijn om niet meer te bestellen .
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
16-05-2019
Besteldatum
05-05-2019
16-05-2019
Vervelend om zelf alles uit te printen als je iets terug wil sturen. Wat als je geen printer heb? Vind ik slechte sevice
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
15-05-2019
Besteldatum
04-05-2019
15-05-2019
het product terug sturen is veel te duur en niet makkelijk
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
15-05-2019
Besteldatum
04-05-2019
15-05-2019
Jammer dat je nu een retourbon moet kopen en printen.
Betalen voor retour snap ik, maar als je geen printer hebt moet het via anderen en dat is omslachtig. Ik ga nu elders bestellen waar retourlabel bijgesloten is.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
15-05-2019
Besteldatum
03-05-2019
15-05-2019
Te hoog bedrag voor retourneren.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
13-05-2019
Besteldatum
03-05-2019
13-05-2019
Ik vind het belachelijk dat als je iets retour stuurt je ook retourkosten moet betalen. Je hebt heel veel kosten gemaakt en er niets voor terug ik zal hier ook niet meer bestellen
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
10-05-2019
Besteldatum
30-04-2019
10-05-2019
Spullen zijn goed, retour erg omslachtig en kost geld.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
10-05-2019
Besteldatum
29-04-2019
10-05-2019
Voor 16.00 u besteld, volgende dag in huis was bij mij niet het geval.
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
09-05-2019
Besteldatum
29-04-2019
09-05-2019
Mijn eerste ervaring was niet zo positief .Twee artikelen werden op de site
aangemerkt als 95 katoen maar dat was 95 polyester een heel ander materiaal.Moest ik dus ook nog 2,95 betalen voor retour voor een artikel wat
ik anders niet gekocht zou hebben.
Misschien volgende keer beter.
2.67
Redelijk

Sans-online.nl antwoordt: 15-05-2019
Normaal gesproken behandelen wij dit als klacht. In dit soort gevallen altijd even contact opnemen met onze klantenservice want de retourkosten hoef je dan zeker niet zelf te betalen.

Datum van publicatie
08-05-2019
Besteldatum
28-04-2019
08-05-2019
Ik moet teveel moeite doen voor een retour zending. Zelf formulier uitprinten . Voor de verzending betalen en ook nog een DHL afgifte punt zoeken.
Ik weet niet zeker of ik in de toekomst weer ga bestellen
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
07-05-2019
Besteldatum
26-04-2019
07-05-2019
Vind bezorging vaak matig van kwaliteit. Wordt geen moeite gedaan pakket af te geven bij buren. Ik woon in een app. En heb veel buren die vaak pakket in ontvangst nemen. Maat voering is soms wisselend en goede bestel maat niet te vinden op de site. Bepaalde producten zijn wel van heel goede kwaliteit qua prijs /kwaliteit verhouding. Vind ook dat je relatief veel moet betalen om te retouneren.
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
07-05-2019
Besteldatum
27-04-2019
07-05-2019
Jammer van het retour etiket. Ik had blijkbaar niet goed geleden en toen ik het eea wilde retouren moest ik daar in ene €2,92 voor betalen.
Dit was de laatste x voor een online bestelling.
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
07-05-2019
Besteldatum
27-04-2019
07-05-2019
Retourzending moet je veel handelingen uitvoeren zoals een ticket kopen en printen. Dit kost veel tijd
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
07-05-2019
Besteldatum
26-04-2019
07-05-2019
Lange wachttijd
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
05-05-2019
Besteldatum
28-04-2019
05-05-2019
Service weet ik niet heb nog niet iets teruggestuurd , heb nog maar 1 x iets besteld ga meestal naar de winkel en daar zie je het
Meteen
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
05-05-2019
Besteldatum
25-04-2019
05-05-2019
Betalen voor het retourneren vind ik geen service
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
03-05-2019
Besteldatum
23-04-2019
03-05-2019
Kosten voor retour. Niet duidelijk over geinformeerd.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
02-05-2019
Besteldatum
21-04-2019
02-05-2019
Het retourneren vind ik een zeer groot nadeel. DHL vind ik niet gebruiksvriendelijk en heb geen printer zelf.
Weet niet of ik hier nog eens zal bestellen.
Vroeger kreeg je een retouretiket meegeleverd, dat was veel fijner. Tegenwoordig betaal je daar ook voor dus zit je op dubbele verzendkosten.
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
02-05-2019
Besteldatum
21-04-2019
02-05-2019
Jammer dat retourneren niet meer gratis is
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
30-04-2019
Besteldatum
20-04-2019
30-04-2019
retour formulier kan beter bv met een plakgedeelte op het pakket.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
29-04-2019
Besteldatum
16-04-2019
29-04-2019
retouren moet ontzettend moeilijk gaan. dat weerhoud mij er van om weer te bestellen bij jullie
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
28-04-2019
Besteldatum
17-04-2019
28-04-2019
Belachelijk dat je voor retourneren moet betalen
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
27-04-2019
Besteldatum
17-04-2019
27-04-2019
Had niet gerekend op 3euro retour kosten, jammer dat dit ook nergens vermeld stond
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
27-04-2019
Besteldatum
16-04-2019
27-04-2019
Blij met sans online. Minder blij met trage bezorging DHL . Ipv woensdag pas vrijdag bezorgd
3.00
Redelijk

Sans-online.nl antwoordt: 01-05-2019
Altijd enorm vervelend. Onze excuses!

Datum van publicatie
26-04-2019
Besteldatum
16-04-2019
26-04-2019
Idioot en té belachelijk dat je voor € 2,95 verplicht bent het product te retourneren. Absoluut niet klantvriendelijk Ik ga hier nooit meer iets bestellen.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
26-04-2019
Besteldatum
15-04-2019
26-04-2019
Het leveren is prima en betaalbaar, maar zodra het product niet in orde is en je wilt het retourneren dan is het printen van het formulier niet meer voldoende, maar moet jezelf bij DHL een barcode bestellen en betalen. Veel te veel gedoe
3.00
Redelijk

Sans-online.nl antwoordt: 01-05-2019
Dit klopt niet. Misschien kan je even contact met ons opnemen. info@sans.nl

Datum van publicatie
26-04-2019
Besteldatum
16-04-2019
26-04-2019
Vind het alleen een gedoe als je iets terug wilt sturen. Doe gewoon een retour papier en sticker in pakket.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
26-04-2019
Besteldatum
16-04-2019
26-04-2019
De jurk zit niet goed, drukknop/sluiting is te zien bij de V hals. Taille naad rekt niet mee
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
26-04-2019
Besteldatum
16-04-2019
26-04-2019
Moest laatst ineens betalen voor een retour, jammer.
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
25-04-2019
Besteldatum
15-04-2019
25-04-2019
Het model....de jurk viel abnormaal klein uit....vandaar dat ik hem retour gestuurd hebt.
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
25-04-2019
Besteldatum
15-04-2019
25-04-2019
Ik ben al een poos klant. Altijd is retouren gratis. En nu ineens wil ik het retour sturen en moet ik betalen. Waar ik raar van opkeek. Dan had ik de bestelling ergens anders gedaan....
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
25-04-2019
Besteldatum
15-04-2019
25-04-2019
Een retourlabel kopen zorgt ervoor dat ik niet weer zo snel wat ga bestellen. Andere kleding aanbieders hebben dit niet
3.00
Redelijk