Datum van publicatie
23-05-2019
Besteldatum
13-05-2019
23-05-2019
Ik vind het erg jammer dat de verzend kosten zo omhoog zijn gegaan als je het terug stuurt is het niet meer gratis, wat eerst wel het geval was.
Vorige week nl ondervonden ik bestelde veel, ben er gelijk mee gestopt
2.33
Matig

Datum van publicatie
22-05-2019
Besteldatum
12-05-2019
22-05-2019
De toestand om iets terug te sturen vind ik heel klantonvriendelijk.
2.33
Matig

Datum van publicatie
21-05-2019
Besteldatum
10-05-2019
21-05-2019
Veel gedoe met terug sturen
2.33
Matig

Datum van publicatie
20-05-2019
Besteldatum
10-05-2019
20-05-2019
Valt klein uit.
Geen kleren maar wel retour moeten betalen
2.33
Matig

Datum van publicatie
15-05-2019
Besteldatum
05-05-2019
15-05-2019
Pakket elders bezorgd.
probleem moet je zelf maar oplossen.
Verder hoor je er niks meer van.
1.67
Matig

Datum van publicatie
15-05-2019
Besteldatum
05-05-2019
15-05-2019
Bestelling pas na 5 dagen geleverd. Geen communicatie vanuit klantenservice. Erg jammer.
1.67
Matig

Datum van publicatie
15-05-2019
Besteldatum
05-05-2019
15-05-2019
Dat je retourkaarten moet betalen vind ik geen service
2.33
Matig

Datum van publicatie
13-05-2019
Besteldatum
03-05-2019
13-05-2019
Ik besteld hier nooit meer, eerst komt mijn pakket niet toe en dan mag ik nog zelf de retour gaan regelen....weer typisch voor een Nederlandse site....
2.00
Matig

Datum van publicatie
12-05-2019
Besteldatum
01-05-2019
12-05-2019
Waardeloos terug zenden moet alles zelf uitprinten
2.33
Matig

Datum van publicatie
09-05-2019
Besteldatum
28-04-2019
09-05-2019
Belachelijk, de retourkosten
1.67
Matig

Datum van publicatie
08-05-2019
Besteldatum
28-04-2019
08-05-2019
Retour doen te veel poespas niet iedereen heeft een printer thuis
2.00
Matig

Datum van publicatie
07-05-2019
Besteldatum
27-04-2019
07-05-2019
Jurk ontvangen met bleekvlekken en gewone vlekken, nog steeds geen oplossing geboden.
2.00
Matig

Datum van publicatie
05-05-2019
Besteldatum
27-04-2019
05-05-2019
2 keer achteraan moeten bellen. Waar het is misgegaan weet ik niet, maar absluut niet tevreden
2.00
Matig

Sans-online.nl antwoordt: 07-05-2019
Vervelend, als dit nog niet is opgelost mag je even contact met ons opnemen info@sans-online.nl

Datum van publicatie
05-05-2019
Besteldatum
24-04-2019
05-05-2019
De zwarte blazer is pluizig en beide blazers niet in mooie vorm.
Ik moet deze twee producten deze week helaas retourneren.
Mvg
2.33
Matig

Datum van publicatie
04-05-2019
Besteldatum
24-04-2019
04-05-2019
Domste wat je kunt doen geld vragen voor retouren, is bestel niks meer bij jullie
2.33
Matig

Datum van publicatie
04-05-2019
Besteldatum
23-04-2019
04-05-2019
Het retouneer proces maakt dat ik hier niet snel weer bestel.
2.00
Matig

Datum van publicatie
03-05-2019
Besteldatum
23-04-2019
03-05-2019
Extra betaald voor levering in de avond. Helaas ging het fout bij dhl.
Netjes opgelost door sans online. Wel moest je er om vragen, geen oplossing vanuit hun zelf.
1.67
Matig

Sans-online.nl antwoordt: 07-05-2019
Wij kunnen niet alles zelf in de gaten houden wat er niet goed gaat. Zodra wij een klacht binnen krijgen van een klant dat er iets niet goed gaat doen wij er alles aan om dit op te lossen.

Datum van publicatie
01-05-2019
Besteldatum
21-04-2019
01-05-2019
Tot mijn grote verbazing wilde het postkantoor mijn retour niet aannemen, er moest eerst een sticker op thuis dat is nieuw.. dus ik naar huis een retour etiket willen afdrukken, tot mijn nog GROTERE VERBAZING en TELEURSTELLING moest ik daar zelf 2,95€ voor betalen?.... zo leuk als ik Sans vond zo slecht vind ik het nu... niet de service die ik gewend ben..
2.33
Matig

Datum van publicatie
01-05-2019
Besteldatum
21-04-2019
01-05-2019
Indien retour moet je weer extra bijbetalen. Dat vind ik geen service.
2.33
Matig

Datum van publicatie
01-05-2019
Besteldatum
21-04-2019
01-05-2019
De verzendkosten en dan ook nog de Retourkosten
Echt waardeloos
Dus ik denk wel na als ik bij jullie wat ga bestellen
2.00
Matig

Sans-online.nl antwoordt: 07-05-2019
Zodra je pakket volledig bij ons retour komt worden ook de verzendkosten teruggestort.

Datum van publicatie
01-05-2019
Besteldatum
21-04-2019
01-05-2019
retourservice niet handig je moet in het bezit zijn van een printer en de retourbon zitten kosten aan verbonden. klantenservice maakt geen uitzondering als je geen printer hebt. beetje achterhaalde procedure... Sans kan er ook voor kiezen om standaard retourbon mee te zenden of een antwoordnummer te nemen. zou een stuk klantvriendelijker zijn.
2.33
Matig

Datum van publicatie
01-05-2019
Besteldatum
21-04-2019
01-05-2019
Ik had een prachtige Jas besteld, maar kreeg een strandjurkje toegestuurd..
Dat kan gebeuren, maar het trieste was, dat ik de jas weer opnieuw kon bestellen, maar deze was dus helaas ook uitverkocht..
Ik ben wel goed door de klantenservice geholpen, maar uiteindelijk heb ik een kat in de zak ontvangen..
2.33
Matig

Datum van publicatie
30-04-2019
Besteldatum
19-04-2019
30-04-2019
Vind het product mooier op de foto dan werkelijkheid en vond het niet zo handig dat je zelf retouretuket moet gaan printen om te kunnen retouneren. En heb dus 2 keer de verzendkosten moeten betalen
2.00
Matig

Sans-online.nl antwoordt: 07-05-2019
Bezorging vanaf €50.00 is gratis. Je betaald dan alleen een bijdrage voor de retournering van €2.95.

Datum van publicatie
29-04-2019
Besteldatum
19-04-2019
29-04-2019
Terugsturen is een probleem als je geen printer hebt.
2.33
Matig

Datum van publicatie
29-04-2019
Besteldatum
19-04-2019
29-04-2019
Houd wel rekening met 3 euro retour kosten als je een product terug stuurd, jammer dat het niet gratis is zoals zalando
2.33
Matig

Datum van publicatie
29-04-2019
Besteldatum
17-04-2019
29-04-2019
Jurkje paste niet (maat klopte niet eens een beetje) en retour beleid zeer slecht, verzend kosten niet vergoed en ook betalen voor je eigen retour. In totaal 6 euro verzend kosten voor een jurkje van 20 euro dat niet eens de juiste maat is. Gevraagd of ze mee wilde denken over een bijdrage aan de verzendkosten, maar daarin geen medewerking.
1.67
Matig

Datum van publicatie
28-04-2019
Besteldatum
18-04-2019
28-04-2019
Ik vind het heel jammer dat ik nu niet meer kosteloos een bestelling kan retour sturen. Hierdoor zal ik niet meer (vaak) een bestelling plaatsen.
2.33
Matig

Datum van publicatie
26-04-2019
Besteldatum
16-04-2019
26-04-2019
Kleding bestelling en vervolgens een dag later alles afgeprijsd en geen enkele tegemoetkoming. Voor mij nooit weer
2.00
Matig

Sans-online.nl antwoordt: 01-05-2019
Snap de teleurstelling maar bij ons bestel je altijd voor de actuele en op dat moment geldende prijs. Omdat onze prijzen heel snel veranderen.

Datum van publicatie
26-04-2019
Besteldatum
16-04-2019
26-04-2019
Levering was oke,volgens afspraak,terug sturen was niet oke.
DHL point vertelde me van de terugstuur procedure.
ik vindt als je voor een groot bedrag koopt en niet alles is goed.Dat je dit gratis moet kunnen retourneren.En niet bij elke retouzending.
ik bestel,en niets meer en heb de nieuwsbrief afgemeld
2.00
Matig

Datum van publicatie
26-04-2019
Besteldatum
16-04-2019
26-04-2019
Op de website staat dat bestellingen die op een doordeweekse dag geplaatst worden voor 16.00 uur, de volgende dag geleverd worden. Mijn bestelling werd echter niet de volgende dag geleverd en bij navraag gaf de klantenservice aan dat ze hier niets aan kunnen doen en gaven de schuld aan DHL. Ze waren niet eens bereid om bij DHL te informeren wat de status was van het pakket. Erg teleurstellend.
2.33
Matig

Sans-online.nl antwoordt: 01-05-2019
Als het pakket nog niet is aangemeld bij DHL kunnen wij geen navraag doen, wij moeten dan altijd wachten wanneer een pakket is aangemeld. Door vertragingen van DHL kan dit het geval zijn. Altijd bijzonder vervelend dit soort situaties.

Datum van publicatie
25-04-2019
Besteldatum
18-04-2019
25-04-2019
Mijn pakket is bijna week onderweg geweest ipv 1 dag levering. Betaal je voor maar niemand die zich er druk om maakt na herhaaldelijke mails. Ben ik niet gewend van Sans, jammer
2.33
Matig

Sans-online.nl antwoordt: 01-05-2019
Zeker vinden wij dit erg spijtig. Maar wij hebben soms te maken met overmacht. Onze excuses.

Datum van publicatie
22-04-2019
Besteldatum
11-04-2019
22-04-2019
Jullie willen geen vlaamse klanten meer want ik kan geen retours meer zenden terwijl dit vroeger geen enkel probleem was
2.33
Matig

Datum van publicatie
22-04-2019
Besteldatum
15-04-2019
22-04-2019
Jammer dat de klant verzend en retour kosten moet betalen. Bovendien veel gedoe als je een artikel moet terugsturen ( stikker uitprinten en betalen)
2.33
Matig

Datum van publicatie
21-04-2019
Besteldatum
11-04-2019
21-04-2019
Geen verzendkosten berekenen, maar bij terugsturen wel betaling eisen voor printen retourticket.
Omslachtige retourmodus, stop retourticket bij bestelling
2.00
Matig

Datum van publicatie
20-04-2019
Besteldatum
10-04-2019
20-04-2019
Altijd heel erg tevreden tot nu....
De retourprocedure is omslachtig en onnodig ingewikkeld veranderd. Ook had ik al een leuke blouse besteld én betaald en hoorde ik pas daarna dat er helemaal geen voorraad was.....
Denk niet dat ik snel weer voor Sans kies.
2.00
Matig

Datum van publicatie
16-04-2019
Besteldatum
06-04-2019
16-04-2019
Vind het jammer en eigenlijk ook tegek dat je voor verzending moet betalen maar OOK voor retour dat vind ik niet normaal daarom zal ik er minder winkelen of ik moet echt precies de maat weten en de stof etc.
Niet meer zo tevreden helaas
En ook werkt de achteraf betalen nooit
2.33
Matig

Datum van publicatie
16-04-2019
Besteldatum
06-04-2019
16-04-2019
Op het door mij bestelde jurkje zat een vlek. Op advies van Sans een nieuw jurkhe besteld, deze was bij de boord kapot vanwege gaten in de stof en er zaten grote haken in de stof op het voorpand. Jurken lijken gebruikt, zijn gekreukt, vies en kapot. Voor mij eens maar nooit meer Sans Online.
2.00
Matig

Sans-online.nl antwoordt: 23-04-2019
Dit is uiteraard niet de bedoeling. Items mogen dan ook altijd kosteloos retour.

Datum van publicatie
16-04-2019
Besteldatum
06-04-2019
16-04-2019
Goedemiddag.
Doe gewoon n retourlabel bij de bestelling. En dat je er ook nog €2,95 voor moet betalen voortaan. Zelf uitprinten het gedoe. En nog eens verzendkosten.
2.33
Matig

Datum van publicatie
16-04-2019
Besteldatum
06-04-2019
16-04-2019
Helaas een leuk jurkje besteld en voldaan en deze blijkt helemaal niet leverbaar. Erg jammer
1.67
Matig

Datum van publicatie
14-04-2019
Besteldatum
03-04-2019
14-04-2019
Om nu een product retour te doen is veel te omslachtig. Dat je moet betalen is geen probleem maar wel de manier hoe je je product retour kunt zenden
2.33
Matig