11-02-2024
31-01-2024
11-02-2024
Piraten carnavalspak en papegaaienzonnebril bij Vegaoo besteld. De prijs-kwaliteitverhouding van het piratenpak is ongunstig. De materialen waarvan het pak is gemaakt ogen goedkoop terwijl het pak vrij prijzig is. Het pak valt klein, de broek zit krap en de pijpen zijn te kort.
De papegaaienzonnebril heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding. Ook die is aan de krappe kant voor een volwassen man.
D

vegaoo.nl antwoordt: 15-02-2024
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit en de bereikbaarheid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl

09-02-2024
28-01-2024
09-02-2024
Snelle correcte, goed verpakte levering!
Alleen kwaliteit van de stof en de afmetingen zijn niet op maat.
De maat L is echte overdreven groot, broek moeten laten aanpassen en jas ging net.
Gelukkig maakt het met carnaval niet zoveel uit

vegaoo.nl antwoordt: 15-02-2024
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl

27-01-2024
17-01-2024
27-01-2024
Retourbon al van te voren mee leveren ipv het moeten uitprinten. Ook zijn de verzendkosten erg hoog!

vegaoo.nl antwoordt: 28-01-2024
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over het retourbeleid en de retourkosten. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl

25-11-2023
15-11-2023
25-11-2023
Ik had geen bevestiging gekregen dat het pakje was afgeleverd.

vegaoo.nl antwoordt: 29-11-2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u geen bevestiging heeft gekregen. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl

12-11-2023
01-11-2023
12-11-2023
Ik heb een artikel besteld wat volgens jullie website niet retour gestuurd kan worden, aangezien het als ondergoed wordt beschouwd. Het betreft een maillot, waarvan de verpakking nog ongeopend is. Ik vind het dan ook zeer spijtig dat ik dit altikel niet kan retourneren. Ik heb het toch retour gestuurd en hoop dat het als zodanig verwerkt kan worden

vegaoo.nl antwoordt: 13-11-2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over het retourbeleid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl

05-11-2023
26-10-2023
05-11-2023
Verkeerde maat in de verpakking dus teruggestuurd. Wel zelf verzendkosten moeten betalen en daar ben ik het niet mee eens. Probeer je te bellen spreken ze alleen Engels. Voor mij de eerste en de laatste keer.
Aankoopbedrag nog steeds niet terug.

vegaoo.nl antwoordt: 07-11-2023

04-11-2023
04-11-2023
Ik heb vier producten besteld
1 product was een diadeem met een mes die een volwassen man droeg.
Echter het is de maat voor een jong kind van 4 jaar oud. Dus niet te gebruiken voor een volwassene.

Een eerdere bestelling die kosteloos geretourneerd zou worden twee weken geleden is nog niet terugbetaald.

vegaoo.nl antwoordt: 04-11-2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl

29-10-2023
18-10-2023
29-10-2023
Beste,
Het is een goed bedrijf. Alleen de bezorging ging naar een afhaalpunt. Dat ging niet goed. Misschien had het vooraf een zelf uitzoek bezorg punt kunnen zijn voor ons. Rest alles wel goed. Prima spulletjes.

vegaoo.nl antwoordt: 30-10-2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat de bezorging via het afhaalpunt niet goed is verlopen. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl

28-10-2023
17-10-2023
28-10-2023

vegaoo.nl antwoordt: 28-10-2023

07-10-2023
24-10-2023
Het kostuum is op zich heel leuk, maar geen goede kwaliteit. Bij de vleugeltjes scheurde bij het eerste aandoen al een bandje.

vegaoo.nl antwoordt: 24-10-2023

23-10-2023
13-10-2023
23-10-2023

vegaoo.nl antwoordt: 23-10-2023

02-09-2023
22-08-2023
02-09-2023
Het retourneren kost enorm veel waardoor je nog veel geld kwijt bent. Je kunt dan beter gewoon in Nederland iets kopen ben je uiteindelijk goedkoper uit.

vegaoo.nl antwoordt: 13-09-2023

10-06-2023
30-05-2023
10-06-2023
Ik kreeg online geen € 5 korting, ook al gaf ik mijn e-mail adres op, er werd aangegeven dat ik reeds ingeschreven was.
Levertijd en stipte levering, goed verpakt.
Kleed oogt goedkoop, pruik is niet zoals op de foto, en de boa verliest al zijn pluimen (zie foto), nog voor ik hem aan heb gehad

vegaoo.nl antwoordt: 13-06-2023

09-06-2023
28-05-2023
09-06-2023
Materiaal van de boa was niet vermeld. Ipv kunst bleek hij te bestaan uit echte veren. Als ik dat had geweten had ik hem niet besteld
Pakket kwam dag later dan gezegd

vegaoo.nl antwoordt: 13-06-2023