Datum van publicatie
14-01-2024
Besteldatum
06-01-2024
14-01-2024
Slechte bezorging. Ik moet het nu op gaan halen bij een adres dat niet dichtbij mijn adres is. En eerst wachten tot het daar gearriveerd is. Ik zou een bericht krijgen als het daar afgeleverd is. Ik heb nog steeds geen bericht daarvan gehad. Het duurt dus nu wel erg lang!
1.00
Slecht

juvel-5.nl antwoordt: 18-01-2024
Onze excuses voor ongemakken met de levering van uw bestelling. Helaas hebben we geen controle over de pakketdienst zodra het ons bedrijf verlaat. Wanneer de chauffeur het pakket niet af kan leveren, wordt uw pakket naar de dichtstbijzijnde pakketshop gebracht. Helaas door vertraging bij de pakketdienst is dit momenteel niet te zeggen wanneer dit gebeurt. Daarom hebben reeds een vervangende bestel

Datum van publicatie
31-07-2023
Besteldatum
24-07-2023
31-07-2023
Heb speciaal 5 potten besteld om de shiatsu massage te krijgen maar heb hem niet gehad ondanks ik al jaren klant ben. Diep teleurgesteld
1.00
Slecht

juvel-5.nl antwoordt: 15-08-2023
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen dat u teleurgesteld bent dat u geen masseur heeft ontvangen. In onze actievoorwaarden staat vermeld dat deze aanbieding geldig is "zolang de voorraad strekt." Op het moment van uw bestelling was de masseur helaas niet meer beschikbaar in onze webshop. We betreuren het dat we niet aan uw verwachtingen konden v