Datum van publicatie
21-08-2019
Besteldatum
13-08-2019
21-08-2019
Ik heb een levering ontvangen, waarbij 1 item ontbrak. Ik heb hiervoor wel betaald. Het pakket werd gewoon afgeleverd zonder iemand te laten aftekenen, maar er wordt wel gezegd dat er een leveringsbewijs is. Verder is communicatie hieromtrent blijkbaar onmogelijk.
Op deze manier, nooit meer.
2.00
Matig

Datum van publicatie
13-08-2019
Besteldatum
03-08-2019
13-08-2019
Het product (regenjas van Nort Face) was op zich niet slecht, maar blijkt bij levering een mannenjas te zijn, terwijl deze besteld was via de ''Woman site" van Bergfreunde. Goed kijken dus, want kennelijk staat het er (ondanks dat je op de womansite iets bestelt) per product bij. Ik vind dat onduidelijk, ga er van uit dat producten van de womansite voor vrouwen bedoeld zijn.
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 14-08-2019
Ik heb de gegevens even nagekeken en zie dat je de mannenjas hebt besteld. Op onze website wordt in een titel van een product altijd aangegeven of een product voor vrouwen is. . Inmiddels heb je contact gehad met onze klantenservice en is het probleem opgelost. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
11-08-2019
Besteldatum
04-08-2019
11-08-2019
Erg trage verzending
2.00
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 14-08-2019
Hallo en bedankt voor je beoordeling. Onze standaardverzendtijd is 2 - 4 werkdagen. Mocht je hierover vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via service@bergfreunde.nl. Dan helpen we je graag verder. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
10-08-2019
Besteldatum
31-07-2019
10-08-2019
nu de tweede keer dat ik geen info krijg over levering maar DHL t&t laat zien dat packet is geleverd ; nou niet AAN MIJ ben wel klaar met BF jammer
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 14-08-2019
Het spijt me dat je problemen hebt ondervonden bij de levering van je pakket. Inmiddels heeft onze klantenservice ook contact met je gehad en heb je het pakje toch nog in ontvangst kunnen nemen. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
09-08-2019
Besteldatum
09-08-2019
09-08-2019
blijkbaar was niet alles beschikbaar hoewel online stond dat het beschikbaar was. Bestelling was daardoor voor mij niet relevant meer, maar werd toch opgestuurd met halve bestelling.
nu blijkt item niet te passen en wil ik het terugsturen en dat kost me dan ook nog meer dan 7 EURO. Echt van de zotte dat ik zulke kosten moet gaan maken voor iets wat ik niet (volledig) besteld heb.
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 14-08-2019
Bedankt voor je beoordeling! Het spijt me dat er iets is misgegaan bij jouw bestelling. Mocht je hierover vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via service@bergfreunde.nl. Dan helpen we je graag verder. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
09-08-2019
Besteldatum
02-08-2019
09-08-2019
Het zijn geen vrienden, het zijn dozenschuivers.

Service bestaat er uit dat je een vriendelijk mailtje krijgt waarom ze niets van doen als een product niet werkt.
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 14-08-2019
Hallo en bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat het product niet aan je verwachtingen voldeed. Mocht je hierover vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via service@bergfreunde.nl. Dan helpen we je graag verder. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
06-08-2019
Besteldatum
21-07-2019
06-08-2019
Verzending heeft totaal 9 dagen geduurd en net een paar uur voor de vakantie kwam ie pas aan. Ook de klantenservice geeft aan binnen 2/4 dagen te reageren (in mijn geval 2 dagen). Het product is prima, maar dat heeft niks met deze site te maken. Ben niet persee overtuigd hier weer te bestellen.
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 08-08-2019
Het spijt me dat je problemen hebt ondervonden bij de levering van je pakket. Inmiddels heeft onze klantenservice ook contact met je gehad en heb je het pakje toch nog in ontvangst kunnen nemen. Groeten, Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
04-08-2019
Besteldatum
26-07-2019
04-08-2019
Maat te klein. Kan niet direct ruilen. En betalen voor terugsturen .

Doe dit dus niet weer
2.00
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 05-08-2019
Hallo en bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat het product niet aan je verwachtingen voldeed. Mocht je hierover vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via service@bergfreunde.nl. Dan helpen we je graag verder. De retourkosten zijn op dit moment nog voor de klant zelf. Meer informatie vind je daarover op onze site. Groeten, Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
03-08-2019
Besteldatum
26-07-2019
03-08-2019
Bestelling zou op vrijdag worden geleverd. Zaterdag nog niets ontvangen. Dus gevraagde beoordeling kan alleen over de levering.
1.67
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 06-08-2019
Bedankt voor je beoordeling. Inmiddels heb je contact gehad met onze klantenservice en is het probleem opgelost. Groeten Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
02-08-2019
Besteldatum
22-07-2019
02-08-2019
Polo besteld, kreeg pas 9 dagen later te horen dat deze niet meer op stock was nadat ikzelf had gepolst waar mijn levering bleef.
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 06-08-2019
Hallo en bedankt voor je beoordeling. Het spijt me dat jouw bestelling door een technisch probleem niet kon worden verzonden. Neem bij verdere vragen gerust contact op met onze klantenservice. Groetjes, Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
01-08-2019
Besteldatum
23-07-2019
01-08-2019
Levering duurde langer dan aangegeven
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 06-08-2019
Het spijt me dat je problemen hebt ondervonden bij de levering van je pakket. Inmiddels heeft onze klantenservice ook contact met je gehad en heb je het pakje toch nog in ontvangst kunnen nemen. Groeten - Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
30-07-2019
Besteldatum
23-07-2019
30-07-2019
Misleidende beschrijving bij het product. Ik was op zoek naar een slaapzak die zeer compact is. Hiervoor de filters gebruikt en afgegaan op de omschrijving bij de slaapzak. Hier stond afmeting 20x20cm. Toen ik de slaapzak ontving bleek deze de afmeting 21x40 cm te hebben Na nog eens de informatie te lezen, zie ik dat bij de afmeting staat 'compressed'. Er wordt geen compressiezak bij geleverd
2.00
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 31-07-2019
Hallo en bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat het product niet aan je verwachtingen voldeed. Mocht je hierover vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via service@bergfreunde.nl. Dan helpen we je graag verder. Meer informatie vind je daarover op onze site. Groeten

Datum van publicatie
29-07-2019
Besteldatum
21-07-2019
29-07-2019
DHL heeft voor derde keer pakket niet bezorgd maar moet weer opgehaald worden bij servicepoint midden in stad betaald parkeren etc.
Levering door DHL langzaam en nooit op normale kantoor tijden
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 31-07-2019
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt me dat de informatie over de levering van jouw bestelling niet duidelijk was. Helaas hebben we geen invloed op de levertijden van onze bezorger. Inmiddels heb je contact gehad met onze klantenservice en hebben zij je kunnen vertellen waar je je pakketje kon ophalen. Groeten, Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
27-07-2019
Besteldatum
20-07-2019
27-07-2019
Ik had me verheugd op het topje. De bezorger heeft onjuist gemeld dat ik het geweigerd heb. Herbezorging zou zeker 12 dagen na retour kunnen plaatsvinden. Ik ben erg teleurgesteld.
Ik wacht nog op het retourbedrag.
De communicatie was duidelijk maar maakte mij niet blij. Ik heb geen vertrouwen meer in Bergfreunde.
1.67
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 31-07-2019
Bedankt voor je beoordeling! Het spijt me dat er iets is misgegaan bij jouw bestelling. Je hebt hierover inmiddels contact gehad met onze klantenservice en zij helpen je graag verder. Groeten

Datum van publicatie
26-07-2019
Besteldatum
05-07-2019
26-07-2019
More then a week to deliver...
2.00
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 31-07-2019
Thank you for the review. My apologies that the delivery took longer than expected. Please don't hesitate to contact us if you have any further questions. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
22-07-2019
Besteldatum
09-07-2019
22-07-2019
5ltr brunox erg amateuristisch verpakt.
Blik helemaal gedeukt en beschadigt ontvangen scheelt niet veel of het was lek gegaan tijdens het vervoer. Tevens erg lang moeten wachten op de bestelling 2tot5 dagen werden er 10.
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 23-07-2019
Bedankt voor je beoordeling! Het spijt me dat er iets is misgegaan bij jouw bestelling. Je hebt hierover inmiddels contact gehad met onze klantenservice en zij helpen je graag verder. Groeten - Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
19-07-2019
Besteldatum
15-07-2019
19-07-2019
Op de site staat, voor 17 uur besteld, de volgende dag in huis. Maandag avond laat besteld en nu vrijdag nog niet in huis. Nu is de bestelling niet meer nodig.
1.67
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 23-07-2019
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt me dat de informatie over de levering van jouw bestelling niet duidelijk was. Inmiddels heb je contact gehad met onze klantenservice en hebben zij je kunnen vertellen waar je je pakketje kon ophalen. Groeten, Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
17-07-2019
Besteldatum
09-07-2019
17-07-2019
Verkeerde maat gestuurd. Klantenservice onbereikbaar.
Verzendkosten en retourkosten belachelijk duur.
Ronduit gezegd slecht.
1.67
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 18-07-2019
Bedankt voor je beoordeling! Het spijt me dat er iets is misgegaan bij jouw bestelling. Je hebt hierover inmiddels contact gehad met onze klantenservice en zij helpen je graag verder. Groeten, Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
16-07-2019
Besteldatum
09-07-2019
16-07-2019
Produkt leek niet op de foto. Had iets totaal anders verwacht voor die prijs. Teruggestuurd. Verzend/ retourkosten ook voor mijn rekening.
2.00
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 17-07-2019
Bedankt voor je beoordeling! Het spijt me dat er iets is misgegaan bij jouw bestelling. Je hebt hierover inmiddels contact gehad met onze klantenservice en zij helpen je graag verder. Excuses voor het ongemak! Groeten - Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
10-07-2019
Besteldatum
03-07-2019
10-07-2019
Helaas te late levering door software probleem
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 11-07-2019
Hallo en bedankt voor je feedback! Het spijt me dat je ervaringen met onze shop niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Ik begrijp het dat het vervelend is wanneer de levering van je pakket een dag langer duurt dan verwacht. We zijn constant bezig aan de verbetering van onze service. Stuur ons een email via service@bergfreunde.nl Groeten - Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
08-07-2019
Besteldatum
01-07-2019
08-07-2019
Levering was een dag te laat, wat niet gecommuniceerd werd.
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 10-07-2019
Hallo en bedankt voor het beoordelen van ons. Uw pakket werd binnen 3 werkdagen geleverd. Groeten - Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
05-07-2019
Besteldatum
28-06-2019
05-07-2019
Ordered a burton cap. The size is to small, return policy has a big prize.
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 09-07-2019
Thank you for the review. My apologies for the inconvenience. We are constantly trying to improve our service so we appreciate your feedback. Best regards - Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
27-06-2019
Besteldatum
19-06-2019
27-06-2019
xx xx xxx
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 02-07-2019
Bedankt voor je beoordeling. Wanneer we je kunnen helpen of wanneer je suggesties hebt voor de verbetering van onze service, horen we dit graag. Stuur ons een email via service@bergfreunde.nl

Datum van publicatie
24-06-2019
Besteldatum
12-06-2019
24-06-2019
Bestelling retour gezonden en nu 14 dagen later nog geen geld terug
2.00
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 25-06-2019
Bedankt voor je beoordeling. Het heeft even geduurd voordat wij jouw retour ontvingen. Deze wordt nu zo snel mogelijk verwerkt. Groeten Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
24-06-2019
Besteldatum
24-06-2019
24-06-2019
kleur klopt geen bal van, dus lekker retour kosten kwijt, voor een aantoonbare fout van de firma berg vijanden
2.00
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 25-06-2019
Het spijt me dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
23-06-2019
Besteldatum
16-06-2019
23-06-2019
Twee artikelen besteld, beiden niet in de kleur die ik had geselecteerd.
1.67
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 25-06-2019
Bedankt voor je beoordeling. Ik wil vragen om contact met onze klantenservice op te nemen, zodat we je kunnen helpen bij een oplossing. Groeten bergfreunde.nl

Datum van publicatie
22-06-2019
Besteldatum
15-06-2019
22-06-2019
Ik vind het storend dat ik best vaak iets koop dat net na mijn aankoop, waarschijnlijk omdat er dan nog maar een paar van te koop zijn, ineens in de aanbieding gaan. Ik heb de neiging om het terug te sturen en het goedkopere product te kopen. Maar ja, ik moet ook betalen voor het retourneren. Heel frustrerend
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 25-06-2019
Bedankt voor je beoordeling. Mijn collega heeft je inmiddels al geholpen. Groetjes Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
11-06-2019
Besteldatum
03-06-2019
11-06-2019
het product heeft een heel merkwaardige pasvorm, waarbij de tailleband nog onder de navel zit.
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 12-06-2019
Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat de broek niet past. We hebben nog veel andere merken in ons assortiment. Wellicht kan je nog een passende broek vinden? Groeten – Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
10-06-2019
Besteldatum
25-05-2019
10-06-2019
Onduidelijke informatie over model en maat (ik pas altijd en overal maat M maar nu niet?). Niet te volgen informatie over retourneren wat dan toch nog onverwacht een hoop geld kost. Zal dergelijke spullen zeker niet meer via jullie laten komen, dan maar bestellen via een winkel. Jammer, verwachtingen lagen anders
2.00
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 12-06-2019
Bedankt voor je beoordeling. We hebben veel amerikaanse merken, die een andere maatvoering hebben als europese merken. Informatie over onze retouren vind je via onze website https://www.bergfreunde.nl/retourneren/. Groeten – Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
09-06-2019
Besteldatum
02-06-2019
09-06-2019
de kleur klopte totaal niet. En nou kan ik lekker 7,95 retourkosten betalen.
Schande Totaal idioot dat de kleur van geen kant klopt.
Dit gaat jullie klanten kosten.
Voor mij nooit weer, mss als ik gratis kan retouneren, maar voorlopig, de komende 100 jaar ff niet.
2.00
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 12-06-2019
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. We proberen onze service steeds weer te verbeteren. Wanneer je nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. Groeten Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
07-06-2019
Besteldatum
17-05-2019
07-06-2019
Ik heb 2 shirts besteld. 1 shirt hiervan was vele male groter dan shirts van hetzelfde merk. Een ander shirt die ik heb besteld is anders dan op de afbeeldingen op de site
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 12-06-2019
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt me dat er problemen waren bij jouw bestelling. Schrijf ons een mail via bestelling@bergfreunde.nl, dan helpen we je graag bij een oplossing. Groeten – Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
07-06-2019
Besteldatum
26-05-2019
07-06-2019
Levering duurt echt 4 dagen en geen twee dagen;
Als je telefonisch contact opneemt bel je met een 030 nummer maar je krijgt een Duitser aan de telefoon; Pasvorm was geen slimfit en was te breed;
En retour is betalen. En dit staat er erg onduidelijk op. Zet het gewoon duidelijk op de site. Ik had de 26e besteld en vanaf de 27e was gratis
Ik vind de service slecht en ga hier niet meer bestellen.
1.67
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 12-06-2019
Bedankt voor je feedback. We zijn er druk mee bezig om onze service voor onze nederlandse klanten te verbeteren. We hebben een aantal nederlandssprekende collega’s, die je graag te woord staan. Vraag daar gerust naar als je belt of stuur ons een email in het Nederlands via bestelling@bergfreunde.nl Groeten – Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
04-06-2019
Besteldatum
27-05-2019
04-06-2019
2 keer bezorgd DHL op ee nlater tijdstip dan beloofd.
Krijg de mededeling op DHL tack en trace : We missed you, maar in werkelijkheid zijn ze helemaal niet langsgeweest op dat tijdstijp en verplaatsten ze zelf de bezorging naar een latere tijdstip/dag.
Jullie sturen me een paa rschoenen zonder originelee doos, EN zonder extras die bij de schoen sluitingen horen.
2.00
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 12-06-2019
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat er iets mis is gegaan bij de levering van je bestelling. We helpen je graag bij een oplossing en vragen je een email te sturen via bestelling@bergfreunde.nl. Groeten – Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
02-06-2019
Besteldatum
26-05-2019
02-06-2019
Twee opvouwbare stoelen besteld. De dozen zagen eruit alsof er een trein overheen was gereden. Er zaten grote gaten in. Ze waren in de orginele doos verstuurd zonder extra verpakking. Zover ik kan zien zijn de stoelen niet beschadigd.
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 04-06-2019
Thank you for your review. My apologies that your experience did not meet your expectations! Although I'm glad that your products arrived intact. Sadly we don't have any influence on the deliverer or how they treat the parcel. Kind regards, bergfreunde.nl

Datum van publicatie
01-06-2019
Besteldatum
25-05-2019
01-06-2019
Het product is zo klein dat mijn dochter van 6 niet kan klimmen op de muur
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 04-06-2019
Thank you for your review! You can always reach out to our customer service team if you have any questions regarding a product or the exact sizing. Please contact us at service@bergfreunde.nl if you have further questions. Kind regards, bergfreunde.nl

Datum van publicatie
30-05-2019
Besteldatum
22-05-2019
30-05-2019
Slippers waren te klein. Moest bijna 10euro betalen om ze te retourneren
1.67
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 31-05-2019
Thank you for the review. My apologies for the inconvenience. We are constantly trying to improve our service so we appreciate your feedback. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
29-05-2019
Besteldatum
29-05-2019
29-05-2019
Zoals geschreven in de opmerking bij mijn laatste bestelling - Klantnr. 14125329 - heb ik de eerder bestelde Crocs PAS NU ONTVANGEN, d.i. een bestelling van 02/2019 Bovendien de verkeerde maat, daarom bestel ik de JUISTE MAAT nu, en verwacht uw creditering van 12,48€ per kerende, waarvoor alvast mijn dank

Mvg,
Henriette MEERT
2.00
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 12-06-2019
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons dat je een verkeerde maat schoenen hebt ontvangen. Je kan ons daarover altijd bellen of mailen, zodat we je kunnen helpen bij een oplossing. Ik hoop dat je bij je nieuwe bestelling de juiste maat hebt ontvangen. Groeten – Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
18-05-2019
Besteldatum
08-05-2019
18-05-2019
Twee keer de verkeerde lengte Lekistokken ontvangen
2.00
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 28-05-2019
Thank you for your review. My apologies for the inconvenience! I'm very sorry that you did not receive the ordered item. Please contact us at ordering@bergfreunde.eu, so we will find a solution!

Datum van publicatie
13-05-2019
Besteldatum
06-05-2019
13-05-2019
Terug sturen te duur en maatvoering klopt niet
Altijd een maar M nu is die te klein en er is geen L te bestellen
1.67
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 28-05-2019
Hello and thank you for your feedback I'm sorry that your experiences with our shop didn't meet your expectations. I can understand that it bothers you when the delivery doesn´t fit. I made a creditnote of the shipping costs and refund it back to your account today. Please check the account in the next days. We are constantly working on the optimization. Best regards - Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
13-05-2019
Besteldatum
05-05-2019
13-05-2019
Heb een bestelling gedaan die in 2 aparte pakketen op 2 verschillende dagen werden geleverd. Wat een verspilling.

Niet er duurzaam.
2.33
Matig

Bergfreunde.nl antwoordt: 28-05-2019
Thank you for your review! I am very sorry that you were not satisfied with the packaging of your products. Unfortunately there are some products in our shop that are defined as bulky goods and therefore have to be packed in a seperate parcel.We are constantly optimizing our packaging processes and trying to be as environmentally sustainable as possible. Kind regards, bergfreunde.nl