Datum van publicatie
20-05-2019
Besteldatum
12-05-2019
20-05-2019
Pakket is niet aangekomen. melding DHL onjuist.
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 21-05-2019
Thank you for your review. My apologies that your experience did not meet your expectations! I'm very sorry for the delay of your shipment but I have good news: your parcel seems to be delivered today. If we can offer any further assistance please contact us at https://www.bergfreunde.nl/contact/ Best regards - Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
15-05-2019
Besteldatum
11-05-2019
15-05-2019
Ik heb een Arcteryx Beta AR jas besteld XL man en ontvang de dames versie dit schiet niet op.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
10-05-2019
Besteldatum
18-03-2019
10-05-2019
product niet ontvangen, blijkbaar bestelling geanulleerd zonder enige mededeling hierover.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
09-05-2019
Besteldatum
11-04-2019
09-05-2019
Op 7 april bestelling gedaan. Ivm een fout is pakket weer teruggestuurd naar het magazijn. Pas wanneer het daar ontvangen is, wordt het opnieuw verzonden. Dit bleek pas het geval op 9 mei. Heb intussen laten weten dat dit niet wenselijk is voor mij. Ook niet acceptabel voor welke klant dan ook. Geld is netjes teruggestort.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
06-05-2019
Besteldatum
29-04-2019
06-05-2019
Tot op heden mijn bestelling nog niet ontvangen.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
03-05-2019
Besteldatum
26-04-2019
03-05-2019
Fjallraven Vidda Pro besteld in de kleur 'dark grey'. Broek besteld om mee te nemen op vakantie. Broek werd echter in het groen geleverd. Op het label stond wel dark grey. Stickertje weg gekrast, sticker daaronder (val Fjaljraven zelf) stond wel groen. De broek is dus door Bergfreunde verkeerd overgestickerd. Hierdoor geen broek mee op vakantie en geen noemenswaardige compensatie.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
30-04-2019
Besteldatum
23-04-2019
30-04-2019
Totaal verkeerd product ontvangen: ik bestelde een footprint voor een Hilleberg Keron 3GT tent en ontving een footprint voor een Kaitum 3GT tent. Mooi waardeloos. Nu graag goed oplossen
1.00
Slecht

Datum van publicatie
26-04-2019
Besteldatum
19-04-2019
26-04-2019
Goed en snel als altijd
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 23-05-2019
Thank you for your review. We are happy to hear that you are satisfied with our service! Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
25-04-2019
Besteldatum
10-04-2019
25-04-2019
slecht
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 23-05-2019
Thank you for the review. Please can you send us an email providing constructive feedback. Thank you. Best Regards - Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
07-04-2019
Besteldatum
28-03-2019
07-04-2019
Op 28 maart een Lundhags - Makke Pant - broek besteld. In alle communicatie wordt er gesproken over een levering van 2-4 werkdagen. Helaas nog steeds niets ontvangen. Vorige week een email gestuurd, maar ook hier geen reactie.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
04-04-2019
Besteldatum
28-03-2019
04-04-2019
Door een fout van DHL of bergfeunde al 2 weken aan het wachten op mijn schoenen hij word eerst helemaal terug gestuurd naar keule, daarna moet ik er weer achteraan en daarna weer wachten.
Er word geen contact opgenomen helemaal niks.
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 24-04-2019
My apologies that your experience did not meet your expectations! I'm very sorry for the delay of your shipment. My colleague has been in touch to assist you. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
29-03-2019
Besteldatum
22-03-2019
29-03-2019
Kleur verschil.
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 24-04-2019
Thank you for your review. My apologies for the inconvenience! I'm very sorry for not getting the ordered item. Please contact us so we will find a solution! Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
26-03-2019
Besteldatum
14-03-2019
26-03-2019
5 dagen voor de wintersport helm besteld. Nooit aangekomen.
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 24-04-2019
Thank you for your review. I can understand that you're upset about that your parcel was returned to us by the deliverer for some reason we don't know. Your money was refunded already. Please contact us if you have any other questions. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
27-02-2019
Besteldatum
20-02-2019
27-02-2019
1. Kan in gebruiksaanwijzing niet vinden of de transparante doppen welterusten/niet op nordic stokken moeten blijven zitten.
2. Onnodig grote verpakkingen voor relatief kleine producten. Zonde van karton
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 07-03-2019
Bedankt voor je beoordeling. Op dit moment zijn onze kartonnen verpakkingen tot bepaalde hoogte gestandaardiseerd. Door deze gestandaardiseerde pakmaat kan de CO2-uitstoot per zending worden geminimaliseerd, omdat de vrachtwagens efficiënter kunnen worden geladen. Wanneer je vragen hebt over het gebruik van een artikel, kan je contact opnemen met onze gearexperts via service@bergfreunde.nl.

Datum van publicatie
11-02-2019
Besteldatum
04-02-2019
11-02-2019
al mail over gestuurd
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 13-02-2019
Bedankt voor je beoordeling. Inmiddels heb je contact gehad met onze klantenservice en is het probleem opgelost. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
08-02-2019
Besteldatum
01-02-2019
08-02-2019
net als met vorige bestelling,ik hoor nu weer weken niets.
na hulp v trusted shops kwam de vorige levering wel plots snel.dit is mijn laatste bestelling bij bergfreunde
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 13-02-2019
Het spijt me dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
04-02-2019
Besteldatum
26-01-2019
04-02-2019
Prima. 9.
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 05-02-2019
Thank you for the kind review. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
26-01-2019
Besteldatum
19-01-2019
26-01-2019
Ik zit te wachten op de terugbetaling van mijn eerste order.
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 05-02-2019
Bedankt voor je beoordeling! Je hebt hierover inmiddels contact gehad met onze klantenservice en zij helpen je graag verder. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
24-01-2019
Besteldatum
17-01-2019
24-01-2019
Ik had wanten voor me kind besteld met een losse duim en krijg wanten zonder zo een losse duim maar een Want waar je gehele hand in Moet
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 25-01-2019
Bedankt voor jouw mail en wat vervelend dat jij het verkeerde artikel hebt ontvangen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
21-01-2019
Besteldatum
13-01-2019
21-01-2019
Om onverklaarbare reden kwam via Paypal mij adres niet volledig door. In plaats van NL stond er DE achter mijn adres. Ik heb geprobeerd dit telefonische recht te zetten maar de medewerker van Bergfreunden kon mij niet helpen en was niet bereid een aanpassing te doen. Later kreeg ik een e-mail met verzoek adres aan te passen. Helaas heb ik beide producten niet ontvangen en wel betaald
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 24-01-2019
Thank you for the review. My apologies that you did not receive your parcel. My colleague will send you the parcel with the correct address once it comes back to us. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
21-01-2019
Besteldatum
15-01-2019
21-01-2019
Om onverklaarbare reden kwam via Paypal mij adres niet volledig door. In plaats van NL stond er DE achter mijn adres. Ik heb geprobeerd dit telefonische recht te zetten maar de medewerker van Bergfreunden kon mij niet helpen en was niet bereid een aanpassing te doen. Later kreeg ik een e-mail met verzoek adres aan te passen. Helaas heb ik beide producten niet ontvangen en wel betaald
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 24-01-2019
Thank you for the review. My apologies that you did not receive your parcel. My colleague will send you the parcel with the correct address once it comes back to us. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
21-01-2019
Besteldatum
13-01-2019
21-01-2019
Ik heb nog niets ontvangen.
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 24-01-2019
Het spijt me dat je problemen hebt ondervonden bij de levering van je pakket. Inmiddels heb je contact gehad met onze klantenservice en is het probleem opgelost. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
17-01-2019
Besteldatum
10-01-2019
17-01-2019
Het duurt lang voordat de zending in huis is.
Het product is kwalitatief niet in verhouding met de prijs. Na 1 x dragen is de vorm er al uit.
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 25-01-2019
Hallo en bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat het product niet aan je verwachtingen voldeed. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
16-01-2019
Besteldatum
08-01-2019
16-01-2019
Artikel bleek niet meer in voorraad te zijn - Dit terwijl ik via een mail van de klantendienst (dus geen automatische mail) een bevestiging gekregen had dat de bestelling klaargemaakt werd voor verzending. Nadien werd mij verteld dat "de stock niet klopte"... Ik heb daar zeer sterk mijn twijfels over maar ja wat kan ik doen ? Ondertussen werd de aankoop wel terugbetaald
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 25-01-2019
Bedankt voor je beoordeling! Het spijt me dat er iets is misgegaan bij jouw bestelling. Je hebt hierover inmiddels contact gehad met onze klantenservice en zij helpen je graag verder. Groeten Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
15-01-2019
Besteldatum
08-01-2019
15-01-2019
Terugsturen is te duur
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 25-01-2019
Thank you for the review. Please check our website for information on how to return goods: https://www.bergfreunde.nl/retourneren/ Groeten Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
14-01-2019
Besteldatum
07-01-2019
14-01-2019
Nog niets ontvangen
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 24-01-2019
Bedankt voor je beoordeling. Het spijt me dat de informatie over de levering van jouw bestelling niet duidelijk was. Inmiddels heb je contact gehad met onze klantenservice en hebben zij je kunnen vertellen waar je je pakketje kon ophalen. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
13-01-2019
Besteldatum
05-01-2019
13-01-2019
Kost geld om terug te sturen
1.00
Slecht

Datum van publicatie
12-01-2019
Besteldatum
05-01-2019
12-01-2019
Men zegt dat het pakket is bezorgd. Maar dat is niet zo. Fraude?????
1.00
Slecht

Datum van publicatie
04-01-2019
Besteldatum
28-12-2018
04-01-2019
Niets ontvangen
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 16-01-2019
Het spijt me dat je problemen hebt ondervonden bij de levering van je pakket. Inmiddels heeft onze klantenservice ook contact met je gehad en heb je het pakje toch nog in ontvangst kunnen nemen. Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
27-12-2018
Besteldatum
20-12-2018
27-12-2018
Zojuist bericht ontvangen dat mijn bestelling niet meer komt. Teleurstellend; zou opeens niet meer op voorraad zijn. Pas na 5 dagen een reactie dat bestelling niet meer komt. Hier ga ik niet meer bestellen.
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 28-12-2018
Bedankt voor je beoordeling! Het spijt me dat er iets is misgegaan bij jouw bestelling. Je hebt hierover inmiddels contact gehad met onze klantenservice en zij helpen je graag verder. Groeten - Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
19-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
19-12-2018
Ik heb nog altijd niets ontvangen. Levering was anngekondigd voor maandag.:(
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 21-12-2018
Het spijt me dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Groeten - Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
17-12-2018
Besteldatum
03-12-2018
17-12-2018
Het is nu 2 weken geleden sinds de artikelen retour verzonden zijn nog geen reactie op gekregen en daarbij dus ook geen geld ontvangen
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 18-12-2018
Bedankt voor je beoordeling! Het spijt me dat er iets is misgegaan bij jouw bestelling. Je hebt hierover inmiddels contact gehad met onze klantenservice en zij helpen je graag verder. Groeten

Datum van publicatie
13-12-2018
Besteldatum
14-11-2018
13-12-2018
Zwarte gamaschen besteld, rode ontvangen.
Deze heb ik geretourneerd, waarna ik het aankoopbedrag niet volledig teruggestort heb gekregen vanwege retourkosten.
Hoe slecht kan een service zijn
Het blijft vanzelfsprekend bij een eenmalige aankoop.
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 14-12-2018
Bedankt voor jouw mail en wat vervelend dat jij het verkeerde artikel hebt ontvangen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Groeten - Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
13-12-2018
Besteldatum
06-12-2018
13-12-2018
Het duurde best lang voordat ik het artikel kreeg. Toen bleek het verkeerde artikel in de verpakking te zitten. Mijn bestelde artikel bleek niet leverbaar.
1.33
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 14-12-2018
Bedankt voor jouw mail en wat vervelend dat jij het verkeerde artikel hebt ontvangen. Je hebt hierover inmiddels contact gehad met onze klantenservice en zij helpen je graag verder. Excuses voor het ongemak. Groeten - Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
05-12-2018
12-12-2018
NOG ALTIJD NIETS ONTVANGEN
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 14-12-2018
Het spijt me dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice via service@bergfreunde.nl Groeten - Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
10-12-2018
Besteldatum
01-12-2018
10-12-2018
ik krijg teveel van dit soort mailtjes. Zit er echt iemand op deze antwoorden te wachten? Worden zze überhaupt gelezen?
1.00
Slecht

Datum van publicatie
07-12-2018
Besteldatum
30-11-2018
07-12-2018
heb ze nog niet ontvangen, na ruim een week besteld te hebben.
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 13-12-2018
Het spijt me dat je problemen hebt ondervonden bij de levering van je pakket. Inmiddels heeft onze klantenservice ook contact met je gehad en heb je het pakje toch nog in ontvangst kunnen nemen. Groeten - Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
04-12-2018
Besteldatum
27-11-2018
04-12-2018
Bestelling nog steeds niet ontvangen
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 06-12-2018
Het spijt me dat je problemen hebt ondervonden bij de levering van je pakket. Inmiddels heeft onze klantenservice ook contact met je gehad en heb je het pakje toch nog in ontvangst kunnen nemen Groeten, Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
04-12-2018
Besteldatum
26-11-2018
04-12-2018
Ik heb een week geleden betaald en besteld en tot heden niets ontvangen?
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 06-12-2018
Het spijt me dat je problemen hebt ondervonden bij de levering van je pakket. Inmiddels heeft onze klantenservice ook contact met je gehad en heb je het pakje toch nog in ontvangst kunnen nemen. Groeten - Bergfreunde.nl

Datum van publicatie
04-12-2018
Besteldatum
26-11-2018
04-12-2018
26 november besteld als sintcadeau, 4 dec nog niet geleverd.
1.00
Slecht

Bergfreunde.nl antwoordt: 06-12-2018
Bedankt voor je beoordeling. Inmiddels heb je contact gehad met onze klantenservice en is het probleem opgelost. Groeten - Bergfreunde.nl