23-04-2024
12-04-2024
23-04-2024
ik bestelde een broek maat 48, ik kreeg ook een broek met die maat op het label. De broek was echter wel twee keer zo groot als normaal. Een jaar daarvoor kreeg ik wel de juiste broek als ik in die maat bestelde. Jammer, wat het is een goed merk.

03-02-2024
03-02-2024
Het is jammer dat de manier van retourneren zo gaat veranderen en dat noemen jullie dan papierloos maar jullie verplichten de client wel het een en ander aan te schaffen ! DIT IS ALLEEN IN JULLIE EIGEN VOORDEEL !!!

BRAX antwoordt: 28-03-2024
Beste klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden was met onze telefonische service. Wij willen graag uw verzoek tot tevredenheid verduidelijken. Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u opgenomen. Wij hopen dat u volledig tevreden bent met uw volgende bestelling en verheugen ons op uw bezoek in onze online shop. Uw BRAX team

14-01-2024
24-01-2024
De trui leek op de foto al aan de wijde kant dus heb ik een maat kleiner besteld. Helaas was ook deze maat veel te groot. Zodoende alles teruggestuurd terwijl ze wel heel leuk zijn. Jammer dat er geen melding van werd gemaakt bij het artikel. Scheelt een hoop heen en weer vervoer.

BRAX antwoordt: 28-03-2024
Geachte klant, dank u voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat onze maattabel niet behulpzaam was. Wij hechten er veel waarde aan om onze website eenvoudig en overzichtelijk te maken, zodat onze klanten optimaal kunnen winkelen. Wij zijn echter altijd blij met suggesties waarmee wij onze online shop kunnen verbeteren. Uw BRAX team

21-01-2024
11-01-2024
21-01-2024
Bezorgen wat ik bestel

BRAX antwoordt: 28-03-2024
Geachte klant, wij betreuren het te horen dat de ontvangen broek, Style Fabio , niet naar wens was. Daar elke broek met de hand wordt gemaakt, kan het voorkomen dat hier een klein verschil in zit. Een groot verschil is echter ongebruikelijk en daarom willen wij de broek graag verder voor u bekijken. Wij verzoeken u vriendelijk de broek naar ons te retourneren. Uw BRAX team.

18-01-2024
08-01-2024
18-01-2024
Verkeerde gestuurd gekregen, 10 dagen wachten op je retourbedrag, en reactie wij kunnen er ook niets aan doen! Hoezo klantgericht?

BRAX antwoordt: 28-03-2024
Geachte klant, wij kunnen begrijpen dat u de terugbetaling graag zo spoedig mogelijk ontvangt. Dit is pas mogelijk zodra wij een retourzending verwerkt hebben. U zult hierover per e-mail op de hoogte worden gesteld. Houdt u er rekening mee dat een retourzending buiten de landsgrenzen tijd nodig heeft, evenals het boeken van retourneringen in ons magazijn. Wij hopen op uw begrip. Uw BRAX team

10-12-2023
29-11-2023
10-12-2023
Ik wacht al 10 dagen op het geld van mijn gerouteerde broek

BRAX antwoordt: 10-01-2024

04-09-2023
25-08-2023
04-09-2023
Website werkt vaak niet naar behoren. Kortingscodes werken niet. Winkelmandje vaak niet mogelijk om af te rekenen, zonder opnieuw in te moeten loggen.

BRAX antwoordt: 09-11-2023
Geachte klant, hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Wij zijn blij met elke vorm van feedback, waarbij wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Daarom nemen wij deze ter harte en bedanken u hiervoor. Wij hebben uw verzoek inmiddels doorgezet naar onze verantwoordelijke afdeling. Uw BRAX team

28-08-2023
18-08-2023
28-08-2023
Pasvorm was teleurstellend. Dat ben ik van Brax niet gewend. Zal wel door het type/model komen. En het materiaal was vreemd

BRAX antwoordt: 30-11-2023
Geachte klant, wij si spijtig te vernemen, dat onze broek Cadiz niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. In onze Brax online store vind u verschillende mooie broeken, waardoor wij zeker weten dat u bij uw volgende bezoek, een broek zult vinden die wel aan uw verwachtingen voldoet. Uw BRAX team

04-05-2023
10-04-2023
04-05-2023
Terugbetaling duurt wel erg lang. Tijd tussen de retour zending is nu 3 weken en nog steeds geen geld terug gestort.

BRAX antwoordt: 11-05-2023