04-08-2023
23-07-2023
04-08-2023
Het zijn mooie spullen van castelli alleen misschien erbij zetten dat het klein valt, heb het retour moeten sturen

bobshop.com/nl/ antwoordt: 08-08-2023
Het spijt ons dat de maat die je hebt besteld je niet past. Bij alle artikelen wordt een maattabel geleverd. Je kunt deze gebruiken om te vergelijken met je eigen maten om de juiste maat te vinden. Soms staat er ook een extra opmerking bij als het artikel bijzonder strak of klein valt.

18-05-2023
De maattabel klopte niet
Het retourneren kost € 12,00

bobshop.com/nl/ antwoordt: 30-05-2023
Leveringen naar Nederland zijn gratis als u voor minimaal € 49 inkoopt. Zoals u kunt lezen in de algemene voorwaarden, moeten de kosten voor het retourneren vanuit het buitenland door de klant zelf worden betaald. We hebben helaas geen invloed op de hoogte van de kosten en adviseren daarom de landelijke post te kiezen omdat deze meestal het goedkoopst zijn. We krijgen de maattabel van de producen

Set bestelde 162 alle maten waren goed
Enkel de handschoenen waren te klein
Ik wi ze retourneren maar moet zelf de kisten betalen het kost me minstens 11 €
Dus de moeite niet
Heb dan een ander paar grotere maat besteld
Denk niet nog eens iets te bestellen

bobshop.com/nl/ antwoordt: 30-05-2023
Het spijt ons zeer dat de handschoenen niet pasten. Voor de bestelling heeft u geen verzendkosten betaald. Zoals u in onze algemene voorwaarden kunt lezen, moeten de retourkosten door een klant in het buitenland zelf worden betaald. We hebben helaas geen invloed op de hoogte van deze kosten.