04-12-2023
Levering ging prima. Drie dingen besteld in m'n normale maat L wat bij andere merken al decennia vrijwel altijd goed past. Alle drie vielen fors kleiner uit, bij broeken nog gecontroleerd of de juiste maat wel was geleverd, want die kreeg ik niet eens aan. Alles terug gestuurd helaas.

Stanno Nederland antwoordt: 04-12-2023
Beste Arnold, Allereerst vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Ook erg vervelend dat u alles heeft moeten retourneren omdat de bestelde maten niet pasten. Echter hebben wij nog niet eerder gehoord dat de maatvoering van de door u bestelde artikelen niet goed zou zijn. Toch zal ik uw waardevolle feedback doorsturen aan onze inkoopafdeling. Zij zijn namelijk continu be

21-02-2023
14-02-2023
21-02-2023
Pasvorm viel enorm groot uit????

Stanno Nederland antwoordt: 22-02-2023
Beste klant, Allereerst vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de bestelling. Deze opmerking hebben wij echter niet vaak ontvangen over dit artikel. Ben je zeker van de maat die je hebt besteld? De artikelen kunnen binnen 14 dagen kosteloos worden geretourneerd. Vervolgens kun je dan een nieuwe maat bestellen. Misschien dat deze beter past? Ik hoop je hiermee voldoende te hebben g

Stanno Nederland antwoordt: 24-01-2023
Goeiemiddag Heidi, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Zou je ons kunnen aangeven waarom je niet tevreden bent? Wij zijn continu op zoek naar het leveren van de beste producten en service en vinden het jammer dat dit in jouw geval niet is gebleken. Graag zoeken we samen naar een oplossing. Met sportieve groet, Nick - team Stanno NL

13-12-2022
Een van de bestelde producten was niet geleverd. Geen mail, nada! Klantenservice gebeld en kreeg te horen dat 't product idd niet was verstuurd en dat ie dezelfde dag verstuurd zou worden met levering de volgende dag. Het was bijna 5pm de volgende dag en ik had mijn bestelling nog niet ontvangen dus belde ik weer de klantenservice vlak voor 5pm en kreeg tot mijn verbazing te horen dat 't product n

Stanno Nederland antwoordt: 14-12-2022
Beste Daimiro, Allereerst bedankt voor je bericht. Onze excuses voor deze miscommunicatie en we begrijpen je onvrede. Ik ga zorgen dat een collega contact met je opneemt om te zoeken naar een passende oplossing. Met sportieve groet, Nick - team Stanno NL

15-09-2022
Op de site staat dat als je voor 19:30 hebt besteld het dezelfde dag verzonden wordt. Ik heb donderdagochtend 8:30 besteld en kreeg een bevestiging waarop stond dat als ik voor 19:30 had besteld het die dag verzonden werd. Daarom had ik bij jullie de aanvoerdersband besteld zodat mijn dochter hem zaterdag zou hebben. Werd het pakket pas maandag bezorgd

Stanno Nederland antwoordt: 16-09-2022
Hoi, Allereerst vervelend om te horen dat het pakket niet op tijd geleverd is. We kampen momenteel echter met extreme drukte in ons magazijn, waardoor het kan zijn dat pakketjes later worden geleverd dan gebruikelijk. Dit hebben wij ook op de site aangegeven helemaal boven in beeld, maar dit had nog duidelijker gecommuniceerd kunnen worden. Onze excuses hiervoor! Wij gaan hiermee aan de slag en

22-08-2022
Onze bestelling is geannuleerd? Terwijl wij het niet geannuleerd hebben? Jammer!

07-12-2021
06-12-2021
07-12-2021
Ik heb de Stanno handschoenen gehaald medium en ze waren echt klein toen ik ze aan trok zaten ze te krap wel teleur gesteld...

Stanno Nederland antwoordt: 08-12-2021
Hi, Wat vervelend om te horen dat de door jou bestelde handschoenen niet voldoen aan je verwachtingen. Gelukkig is de handschoen nog op voorraad in een grotere maat (Large) en is het retourneren van een bestelling gratis. Als je zou willen kun je dus de handschoen gratis omruilen, daarnaast profiteer je t/m 20 december ook nog eens van gratis verzending op iedere bestelling. Excuses voor het on

02-11-2021
26-10-2021
02-11-2021
Ik heb helaas nog niks ontvangen en bij DHL blijft het een foutmelding geven met de verzendcode

Stanno Nederland antwoordt: 02-11-2021
Hoi Jurre, bedankt voor jouw bericht en wat vervelend om te horen dat jouw bestelling nog niet is aangekomen. Wij zien inderdaad dat jouw order niet is doorgezet door DHL. Daarom hebben wij vandaag jouw order direct opnieuw uitgestuurd en kun jij jouw bestelling deze week verwachten! Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen jou alvast veel plezier met de door jou bestelde items en we hopen je sne