05-02-2024
De bestelling kwam veel te laat binnen

Stanno Nederland antwoordt: 13-02-2024
Beste klant, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de levering van je bestelling. We hebben dit pakket op tijd verstuurd vanuit ons magazijn. Toch, is er wat misgegaan bij onze verzendpartij. Volgens onze trackingservice liep het pakket vertraging op voor een aantal dagen. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je je pakket alsnog in goede orde hebt ontvangen en wensen je vee

Na 2,5 weken is de bestelling nog niet binnen

Stanno Nederland antwoordt: 29-01-2024
Beste klant, We hebben de order even voor je nagekeken en het artikel dat je hebt besteld, betreft een pre-order item. Zoals vermeld op de webshop, wordt het bestelde shirt uitgeleverd in de eerste week van februari 2024. Mochten er verder nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL

09-12-2023
02-12-2023
09-12-2023
Product niet ontvangen

Stanno Nederland antwoordt: 11-12-2023
Beste klant, Vervelend om te horen dat uw bestelling niet op tijd is geleverd. De order was helaas niet goed doorgekomen in ons systeem, waardoor wij de bestelde producten niet op tijd konden versturen. We hebben de bestelling opnieuw voor je aangemaakt & de bestelde producten worden als het goed is vandaag geleverd. Excuses voor het ongemak. We hopen dat je alsnog tevreden bent met je bestelli

Na 1 week en 4x een bevestiging gekregen

Stanno Nederland antwoordt: 04-12-2023
Beste Margriet, Allereerst vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling, onze excuses voor het ongemak. Nog vervelender is het feit dat wij hier helaas niks aan hebben kunnen doen. Ik heb de order namelijk even nagekeken en jouw bestelling van 27 november is dezelfde dag nog meegegeven aan onze verzendpartner DHL. Daar heeft hij enorm veel vertraging opgelopen, hoogstwaarsc

16-10-2023
Ik heb nog steeds na 1 week mijn pakket niet: er is geen mail gestuurd over wat nu probleem is

Stanno Nederland antwoordt: 18-10-2023
Beste Lonneke, Er is wat mis gegaan met de levering en op het DHL servicepunt. De order heeft ons magazijn tijdig verlaten. We hebben de bestelde artikelen voor u opnieuw toegestuurd naar uw adres. Ik hoop dat u deze wel in goede orde ontvangt. Zo niet? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL

09-10-2023
Ik heb twee keer sokken besteld.
Twee keer later ingeleverd. Moest ik vaker bellen

Stanno Nederland antwoordt: 10-10-2023
Beste klant, Onze excuses voor de late levering. De bestelling was zoek geraakt in ons magazijn. Ik zie dat je inmiddels dat je de bestelde producten hebt ontvangen. We hopen dat je alsnog tevreden bent met de artikelen. Met sportieve groet, Jens - team Stanno NL

30-09-2023
23-09-2023
30-09-2023
Geen track en trace gekregen en geen bericht dat het op een DHL punt lag

Stanno Nederland antwoordt: 04-10-2023
Beste Patrick, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Wij hebben echter een geautomatiseerd proces als het gaat om het versturen van een Track & Trace code. Als het goed is hoort deze mail verstuurd te zijn. Kan het zijn dat de Track & Trace code in je spambox zit? Zo niet, onze excuses voor het ongemak. met sportieve groet, Jens - team Stanno NL

Moet nog steeds binnen komen. Inmiddels 5 maanden onderweg

Stanno Nederland antwoordt: 31-07-2023
Beste Peter, Wat vervelend dat je de door jouw bestelde producten nog niet hebt ontvangen. Ik heb de bestelling inclusief Track & Trace-code even nagekeken en de bestelde producten hebben op vrijdag 21 juli ons magazijn verlaten en zijn volgens DHL op zaterdag 22 juli afgeleverd. Het afleveradres dat bij DHL bekend is onder deze trackingcode, is hetzelfde adres als het adres dat jij hebt ingevul