18-04-2024
16-03-2024
18-04-2024
Of ze kunnen het niet, of ze willen het niet !
Totaal geen respect voor hun waren, wordt dom ingepakt, door waarschijnlijk iemand die of blind of dronken is. Elke keer komen de bestelde dozen beschadigd aan, al eens eerder over geklaagd, en ze zouden er op gaan letten, opletten waarop? op de bijziendheid of op het alcohol gebruik van de inpakker, beter was geweest om de inpakker of weg testuren of

13-10-2023
13-09-2023
13-10-2023

26-08-2023
27-07-2023
26-08-2023
Heb 3 weken op een paar zakjes moeten wachten , naar hun zeggen mijn eigen fout , de betaling was al binnen dus laat de potentiële nieuwe klant maar wachten , ik heb inmiddels een andere leverancier gevonden , die doen niet zo moeilijk

packlinq.nl antwoordt: 29-08-2023
Bedankt voor je review! Bij het afronden van de bestelling was de aangegeven levertijd van het product 3-4 weken, bij het voltooien van de bestelling ga je akkoord met deze levertijd. We hebben ook een groot assortiment zakken die vanuit voorraad leverbaar zijn, waardoor je deze vaak de daarop volgende werkdag al aan huis hebt! Helaas geld dit niet voor al onze producten. Mocht dit bij een toekoms

12-06-2023
12-05-2023
12-06-2023
bijzonder traag, pas opgestuurd nadat er claim voor terugbetaling was. Producten op zich wel ok.

packlinq.nl antwoordt: 14-06-2023
Bedankt voor je review! Wat jammer om te lezen dat de 3-4 weken verzendtijd die is aangegeven bij het plaatsen van de bestelling toch te lang vond duren. We willen je daarom vragen om bij het plaatsen van een toekomstige bestelling goed op de levertijd te letten. We hebben een ruim assortiment aan producten met een levertijd van 1-2 dagen of 5-6 werkdagen. In dit geval ben je met het plaatsen van