18-03-2024
jammergenoeg negatieve ervaring. Pakket moeten terugsturen omdat het foutief besteld was door mij. Dunne potloden in plaats van dikke. Ik wil deze echter nog steeds, dus was mijn vraag of er kon geruild worden. Ik kreeg op deze vraag geen antwoord, ik kon enkel retourneren. Dat gebeurde: sindsdien geen reactie meer, ook niet via de chat wanneer ik mijn retrour bekijk. Geen bevestiging van ontvangs

packlinq.nl antwoordt: 25-03-2024
Dank voor uw review, al is het niet helemaal waar we op hoopten uiteraard. U heeft helaas wel gelijk en hebben wij een administratieve fout gemaakt. Het retourformulier is niet bij de juiste persoon terechtgekomen voor terugbetaling. Inmiddels is dit wel gebeurd en heb ik u ook rechtstreeks een bericht gestuurd. Onze excuses voor het ongemak. Mvrgr team Packlinq

17-03-2024
Verpakkingen van knutselpapier waren reeds geopend bij aankomst. Ook had het papier al flink wat ezelsoren.

packlinq.nl antwoordt: 25-03-2024
Dank voor je review, al is het niet helemaal waar we op hoopten uiteraard. Al onze producten verlaten (vanzelfsprekend) ongeopend ons magazijn. De pakken papier zijn prima verpakt, maar tijdens het transport kan de papieren verpakking wel eens openscheuren door het gewicht van het knutselpapier en hoe de bezorger er mee omgaat. Je had even contact met ons op kunnen nemen, dan hadden we een passend

15-10-2023
Ik heb mijn bestelling nog niet binnen

13-09-2023
Ik heb voor retour code gevraagd, en het blijkt dat ik zelf de kosten van retour moet betalen.

packlinq.nl antwoordt: 19-09-2023
Bedankt voor je review! Wat jammer om te zien dat we een 1 ster beoordeling hebben ontvangen vanwege het retourneren van je bestelling. Zoals aangegeven op onze site heb je 100 dagen bedenktijd na ontvangst van je product. Retourneren is niet gratis, als een product stuk is, of wij hebben het verkeerde opgestuurd, dan zijn de retourkosten uiteraard voor ons. We hebben geen informatie ontvangen ove