Door klanten van Trusted Shops vaak gestelde vragen
- Wat is de Trustbadge®?
- Welke voordelen biedt de Trustbadge® mij?
- Hoe krijg ik de Trustbadge® op mijn website?
- Rechtsonder in mijn webwinkel is geen ruimte. Kan de Trustbadge®ook ergens anders worden weergegeven?
- Hoe ziet de Trustbadge® er op mobiele eindapparaten uit?
- Hoe verander ik het formaat van de Trustbadge®?
- Kan de positie van de geld-terug-garantie en van de beoordelingsherinnering op de bevestigingspagina voor bestellingen worden veranderd?
- Ik heb de Trustbadge® geïntegreerd, maar hij wordt niet correct weergegeven. Waar kan dat aan liggen?
- Kan ik de Trustbadge® ook al integreren, voordat de certificering met succes afgerond is?
- Is het mogelijk om de Trustbadge® tijdelijk te deactiveren?
- Hoe verzamel ik beoordelingen met de Trustbadge®?
- Kan ik zelf het moment bepalen waarop de klant aan de beoordeling herinnerd wordt?
- Kan het gebruik van de Trustbadge® negatieve uitwerkingen hebben op de laadtijd van mijn webwinkel?
- Welke gegevens geeft de Trustbadge® door aan Trusted Shops?
- FTP: Wat heb ik nodig om via FTP toegang te krijgen tot mijn webwinkelserver?
- FTP: Hoe kan ik via FTP toegang te krijgen tot mijn shopserver?
- Met wie kan ik contact opnemen, als ik nog vragen over de Trustbadge® heb?
terug naar het overzicht