PartyCorner.nl- Logo - Beoordelingen

: 435Goed

Beoordelingen voor PartyCorner.nl

71 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 nov. 2022
De eerste bestelling was super snel besteld en geleverd. Vandaag besteld = morgen in huis! De tweede bestelling kon niet geleverd worden want de voorraad was op en na bevestiging van het alternatief maandag is het pakket voor ons helaas geleverd,... vrijdag hadden wij het nodig en was het nog niet bezorgd.

27 feb. 2022
Boven de € 75 gratis verzenden staat duidelijk op de website, mijn online ordergrote was € 85 toch € 5,95 verzend moeten betalen. Gebeld met hun moest mailtje sturen met klacht. Helaas tot op de dag van vandaag geen reactie ontvangen ! jammer voor de rest snel alles verzonden. Hoop alsnog op een positieve reactie.

Beoordelingen voor PartyCorner.nl

Prima bezorging leuk kado
Alles snel verzonden en goed verpakt
21 nov. 2022
snelle levering + exact zoals op de foto
20 nov. 2022
Mvg N.Smid
13 nov. 2022
Heb blauw geruitpapier besteld, kreeg rood geruit. Mail gestuurd, streven binnen 2 dagen reactie maar dat is inmiddels al bijna een kleine week geleden..
9 nov. 2022
Mijn pakketje is al 2 x geanuleerd, dit stelt mij erg teleur. Ik ga niet meer bij Partycorner bestellen. Ik had ook binnenkort een gelegenheid om deze outfit te dragen... maar nee, weer geanuleerd
5 nov. 2022
3 nov. 2022
bestelling werd 3x veranderd van bezorgings dag en niet meer geleverd
27 okt. 2022
Ik bestel langer dan een week geleden ballonnen bij jullie, krijg ik 2 dagen van te voren te horen dat het niet gelukt is? Vind dit echt belachelijke service.
25 okt. 2022
sneller leveren, duurt al vijf dagen met helium opgeblazen ballonnen! Niet op tijd op de verjaardag. Postnl doet er nu al vanaf donderdag vijf dagen over om een pakket met ballonnen te versturen van Zaandam naar Lelystad. Track en Trace geeft iedere dag een vertraging weer en steeds andere levertijden.
23 okt. 2022
Product lijkt absoluut niet op productfoto. False advertising.
19 okt. 2022
snelle levering!
17 okt. 2022
Ik had een bestelling gedaan. De bestelde artikelen waren er nier kreeg ik te horen. Vreemd toch? Wel heel netjes dat mijn geld binnen 2 dagen teruggestort zijn.
14 okt. 2022
Geen antwoord op mail ivm beschadiging artikel
13 okt. 2022
11 okt. 2022
7 okt. 2022
21 sep. 2022
Snelle levering, proactieve updates en goede communicatie!
12 sep. 2022
12 sep. 2022