PartyCorner.nl- Logo - Beoordelingen

PartyCorner.nl

42 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden506 beoordelingen in totaal

23 jul 2023
Snelle levering. 1 artikel bleek niet uitverkocht en niet meer leverbaar. Daar kreeg ik snel na de bestelling een mail over en dat bedrag stond al weer op mijn rekening voor de bestelling geleverd werd. Goede service dus.

Verkeerde kleur tafelkleed geleverd. Contact gehad en meneer gaf aan dat het niet zo'n groot kleurverschil was met degene die ik besteld had (geel of Beige) Afgesproken dat ik zelf gemaakte foto's toegestuurd zou krijgen, dat werden na een keer navragen de foto's van de website met de aanbieding de rollen om te ruilen maar daarna niks meer vernomen! 2x gemaild maar geen reactie. Ze sturen je wat verkeerds en dat is geen probleem als het daarna netjes opgelost wordt maar helaas na 2 weken nog geen oplossing.

Beoordelingen voor PartyCorner.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters