partycorner.nlBeoordelingen

: 223GoedGecertificeerd

partycorner.nl - Feestartikelen, verkleedkleding en ballonnen.

Ontdek één van de betere webshops in Nederland op het gebied van feestartikelen, verkleedkleding en kostuums. Ook voor de aankleding van een feest of evenement ben je hier aan het juiste adres. Het assortiment ballonnen is zeer uitgebreid, bijvoorbeeld foliebalonnen of letter- en cijferballonnen.
Partycorner.nl V.o.F.
Westzijde 1
1506 EA Zaandam
Kvk 50341170
Rob Korting

Beoordelingen voor partycorner.nl

4.16/5.00

153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over partycorner.nl

Super tevreden
2 weken geleden
Prima service!
2 weken geleden
Snelle communicatie en pakket was er optijd!
Alles uitstekend verzorgd
3 weken geleden
Hart onder de riem ballon 2 x besteld en betaald nog steeds geen levering. Ook zeer onduidelijk wanneer wel. Dus slechte service.
3 weken geleden
Bestelling is naar verwachting en de ze zijn zeer behulpzaam en klantvriendelijkheid.
Keurig in overleg op tijd geleverd!
Snelle levering, persoonlijk contact.
De communicatie vonden wij goed, makkelijk te bereiken en duidelijke antwoorden. Mooie producten ontvangen! We waren er heel blij mee!
Goede heldere afstemming over vertraging en mogelijkheden hierin. Erg fijn!
Pluspunt: klantvriendelijk en mooie kwaliteit van de producten. Minpunt: na betaling bleek het gewenste artikel niet meer leverbaar. Wel een alternatief geboden. Ook niet de toegezegde brandveiligheid verklaring ontvangen. Desondanks wel positief over dit bedrijf.
De service is perfect. Mijn bestelling was niet meer voorhanden en ze hebben mij persoonlijk gecontacteerd.
Levering een paar dagen eerder dan verwacht.
super!
Product was niet wat op het plaatje stond, het miste namelijk de helm en haar. Nu was het compleet onduidelijk wat ik was. Heb het teruggestuurd maar nog steeds mijn geld niet terug, die paar euro omdat de verzendkosten zo hoog zijn.
Mooie spullen
Prima site en overzichtelijk Ik zou er weer bestellen
Goede communicatie. Wij hebben van te voren meerdere keren gebeld met wat vragen over de levering en de voorraad. Wij hebben mooie vlaggetjes ontvangen tegen een prima prijs. Ook de levering was prima. Jammer dat er bezorgkosten bijkomen, maar dat weet je van te voren.
Goed gegaan