partycorner.nlBeoordelingen

: 223GoedGecertificeerd

partycorner.nl - Feestartikelen, verkleedkleding en ballonnen.

Ontdek één van de betere webshops in Nederland op het gebied van feestartikelen, verkleedkleding en kostuums. Ook voor de aankleding van een feest of evenement ben je hier aan het juiste adres. Het assortiment ballonnen is zeer uitgebreid, bijvoorbeeld foliebalonnen of letter- en cijferballonnen.
Partycorner.nl V.o.F.
Westzijde 1
1506 EA Zaandam
Kvk 50341170
Rob Korting

Beoordelingen voor partycorner.nl

4.16/5.00

153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over partycorner.nl

Prima levering.
Ik had een verkeerd product toe gestuurd gekregen. Toen is er met spoed netjes opnieuw toe gestuurd echter kwam deze later dan beloofd en heb ik het product niet kunnen gebruiken.
Goede producten en snelle levering
Pakket was na de eerste poging tot aflevering gedropt bij een of andere shop nogal een eind van huis. Normaal kan je hem ook afgeven bij buren of een dag erna nog eens proberen ipv meteen wegbrengen en als je hem wegbrengt, liefst wat dichterbij...
M besteld en een L geleverd gekregen. Niet best
Service binnen de aangegeven levertijd Een product was totaal anders dan op de foto. En een ander product viel ook tegen. Wel een snelle service bij mijn klacht hierover.
Alles in orde
Snelle levering en goede carnavalskleren
Snel geleverd goede qualiteit
Ik bestel een artikel die voorradig is snap dat als er nog 4 zijn dat de huidige voorraad incorrect kan zijn maar als ed nog ruim 250 voorradig zijn is dat niet in een dag weg ik bestel mijn product ik bel 3 dagen later zelf over de levering krijg ik te horen dat hij smiddags binnen komt, en erna een mail dat ik mijn geld terug krijg wat een kutbedrijf bestel nooit weer hier
Prima Levering duurde wat lang, maar dat was op de website al duidelijk gecommuniceerd. Product is zoals op de website was te zien.
Fantastisch vriendelijk en goed geholpen
Prima product en snel geleverd
Er is een fout gemaakt bij de bestelling heb een extra iets erbij gedaan wat extra koste bovenop de prijs van het cadeau zelf het gene waar extra voor betaald is dat er niet bij 1 week geleden een mail gestuurd met de melding dat er iets niet klopte fotos erbij als bewijs maar tot op heden niks geen reactie terug dus gewoon echt slecht
Alles is goed gegaan
Niet op tijd...
Goede service
Paketje was op de juiste plaats neergezet waar ik had aangegeven, super
Geen commentaar
I order a costume and I didn't receive because they didn't get it. So they give my money back and I have to run and find fast costume for my son use today in in the school party. I buy the same costume on INTERTOYS and delivery in two days. So I'm very desapoiment with partygoers never buy there again. Thank you