partycorner.nlBeoordelingen

: 223GoedGecertificeerd

partycorner.nl - Feestartikelen, verkleedkleding en ballonnen.

Ontdek één van de betere webshops in Nederland op het gebied van feestartikelen, verkleedkleding en kostuums. Ook voor de aankleding van een feest of evenement ben je hier aan het juiste adres. Het assortiment ballonnen is zeer uitgebreid, bijvoorbeeld foliebalonnen of letter- en cijferballonnen.
Partycorner.nl V.o.F.
Westzijde 1
1506 EA Zaandam
Kvk 50341170
Rob Korting

Beoordelingen voor partycorner.nl

4.16/5.00

153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over partycorner.nl

Mooi product en vlotte, goede service. Ook bij het retourneren. Maar baalde wel een beetje van de verzendkosten.
Alles perfect geregeld, top
Super snelle levering
Een week nabestelling bleek het niet voorradig en geannuleerd te zijn door partycorner
alles perfect
Perfect in orde, goede communicatie, mooi verpakt, product zoals beschreven. Levertermijn zoals afgesproken, zelfs een dagje te vroeg
Nadat ik mijn bestelling thuisbezorgd kreeg, keurig op tijd bleek de kleur verkeerd, de arm stukken te groot, de hoofdband te klein en het pakje stuk te zijn. Nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice heb ik alles teruggestuurd en netjes de aankoop kosten en de verzendkosten teruggekregen. Maar... De RETOUR KOSTEN a 7.50 heb ik NIET terug gekregen dus heb ik 7.50 betaald voor NIKS
Snelle levering en product komt overeen met de site
Super goede service en levering Zeker voor herhaling vatbaar
Spullen stuk ontvangen
My shipment was delayed twice, but still arrived within 4 days and I was very much kept up to date, so not bad. The product was as promised, and I found here exactly what I wanted. I have no complaints about the service.
Snelle levering en de klant wordt continu op de hoogte gehouden d.m.v. mails. Een groot minpunt is dat ik op een dag wel minimaal 7/8 mails kreeg over onafgeronde bestelligen in de winkelmand etc., wat ook wel klopt, maar ik hoef daar geen berg aan mailtjes over te ontvangen. Dit aantal maf dus wel wat minderen tot 1/2 mails per dag.
geen klachten, gewoon goed.
Ik had het gelijk de volgende dag binnen.
niet lang gewacht op mijn bestelling en super verpakt netjes
Betaalbare producten en snelle levering. Ik bestel hier vaker
Goede en vriendelijke communicatie. Alle producten netjes aangeleverd. Producten hebben meestal een goede kwaliteit/prijs verhouding.
Goede kwaliteit
Pruik is van zeer slechte kwaliteit. De haren zitten helemaal door de war en in elkaar geklit. Hij zat ook niet netjes in de verpakking. Echt een teleurstelling... deze gaat echt retour Zeemeerminnen broek is wel heel leuk. T-shirtje is hilarisch, veel leuke reacties op gehad. De nepwimpers zijn moeilijk aan de brengen en blijven slecht zitten.
Top geregeld.