SNIPESBeoordelingen

: 1.804GoedGecertificeerd

Details
Contact
SNIPES- Logo - Beoordelingen
SNIPES- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
Snipes Nederland B.V.
Van Liemptstraat 10
5145 RB Waalwijk
Nederland

Beoordelingen voor SNIPES

3.80/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

608 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

52 %
20 %
5 %
6 %
17 %
1.804 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over SNIPES

6 dagen geleden
Op de site stond op voorraad. Na bijna 2 weken niks ontvangen . Krijg als melding dat magazijn in Duitsland is en dat het wel iets langer jan duren ivm Corona. Begrijpelijk maar bijna 2 werken langer? Pakketjes uit China komen zelfs eerder aan. Geef op de website duidelijk aan waar de levertijden zijn.
 Geverifieerde beoordeling|
SNIPES- Logo - Beoordelingen
SNIPES- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van SNIPES
5 dagen geleden
Het duurt inderdaad erg lang bij jouw bestelling (langer dan gebruikelijk). Onze excuses hiervoor. Wil je contact opnemen met onze klanteneservice als je dinsdag nog niets hebt ontvangen? Dan lossen we dit graag voor je op.
6 dagen geleden
Nog steeds mn bestelling niet binnen!
 Geverifieerde beoordeling|
SNIPES- Logo - Beoordelingen
SNIPES- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van SNIPES
5 dagen geleden
Er is een definitief bezorgmoment gepland; je ontvangt je nieuwe sneakers uiterlijk om 14.45 vandaag. We hebben een levertijd van 7-9 werkdagen op het moment en je besteling wordt binnen de leververwachting bezorgd.
7 dagen geleden
Goede service
 Geverifieerde beoordeling|
7 dagen geleden
Top
 Geverifieerde beoordeling|
8 dagen geleden
Top!
 Geverifieerde beoordeling|
8 dagen geleden
De gewenste broek voor een voordelige prijs. Levering duurde helaas wel een aantal dagen.
 Geverifieerde beoordeling|
8 dagen geleden
Snelle levering en bij retour ook netjes geld terug
 Geverifieerde beoordeling|
9 dagen geleden
goede producten mooie prijzen maar zeer slechte levering het duurde meer dan een week terwijl je na 2 dagen al een bericht krijgt dat ze verzonden zijn. voor mij geen snipes online meer.
 Geverifieerde beoordeling|
SNIPES- Logo - Beoordelingen
SNIPES- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van SNIPES
8 dagen geleden
Ons magazijn staat in Duitsland. Vanwege de Corona maatregelen neemt de grensovergang helaas wat meer tijd in beslag, onze excuses hiervoor. Wij proberen altijd jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen!
10 dagen geleden
Over de producten kan ik helaas geen uitspraak doen, aangezien ik tot op heden nog niks heb ontvangen. Ik heb op 22 juli bericht ontvangen dat mijn pakket, om precies te zijn 12:36 bezorgd zou zijn op mijn adres. Gezien het feit ik niet thuis was op dat moment, heb ik contact opgenomen met PostNL en die beweerd dat er wat mis is gegaan en mijn pakket nog bij hun ligt. Nog niks ontvangen!
 Geverifieerde beoordeling|
SNIPES- Logo - Beoordelingen
SNIPES- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van SNIPES
8 dagen geleden
Wat vervelend dat je nog niets ontvangen hebt, terwijl dat de track&trace code aangeeft dat je pakket is bezorgd. Indien je vandaag jouw pakket niet ontvangt, wil je dan contact met ons opnemen? Alvast bedankt!
10 dagen geleden
Levering was cf belofte ( 5 dagen incl weekend), maar dat kan sneller
 Geverifieerde beoordeling|
10 dagen geleden
Levering duurde langer dan verwacht, wel prima service voor retouren
 Geverifieerde beoordeling|
11 dagen geleden
Boven verwachting snel bezorgd,waar zoonlief blij mee was ☺
 Geverifieerde beoordeling|
11 dagen geleden
Jammer dat de maat niet goed was dus daarom retour moeten sturen. Maar qua service gewoon heel goed. Nu afwachten hoe snel ze het bedrag terugstorten.
 Geverifieerde beoordeling|
12 dagen geleden
Goed product helaas te klein en een lange leveringstijd verder prima shop
 Geverifieerde beoordeling|
12 dagen geleden
Bestelling op tijd ,good quality!
 Geverifieerde beoordeling|
12 dagen geleden
Goedgedaan
 Geverifieerde beoordeling|
13 dagen geleden
9 voor de snelle service en brand
 Geverifieerde beoordeling|
13 dagen geleden
Perfect
 Geverifieerde beoordeling|
14 dagen geleden
Duurde ontzettend lang voordat hij bij PostNL binnen was en dus voordat ik hem in huis had. Werd hier niet over op de hoogte gebracht of wat dan ook.
 Geverifieerde beoordeling|
SNIPES- Logo - Beoordelingen
SNIPES- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van SNIPES
13 dagen geleden
Vanwege de Corona maatregelen rondom de grens (ons magazijn staat in Duitsland) is de huidige levertijd 7-9 werkdagen. Dit staat ook vermeld op onze webshop.
14 dagen geleden
Prima
 Geverifieerde beoordeling|