SNIPESBeoordelingen

5145 RB Waalwijk

Beoordelingen voor SNIPES

3.80/5.00

608 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over SNIPES

Op de site stond op voorraad. Na bijna 2 weken niks ontvangen . Krijg als melding dat magazijn in Duitsland is en dat het wel iets langer jan duren ivm Corona. Begrijpelijk maar bijna 2 werken langer? Pakketjes uit China komen zelfs eerder aan. Geef op de website duidelijk aan waar de levertijden zijn.
 Antwoord van SNIPES
Het duurt inderdaad erg lang bij jouw bestelling (langer dan gebruikelijk). Onze excuses hiervoor. Wil je contact opnemen met onze klanteneservice als je dinsdag nog niets hebt ontvangen? Dan lossen we dit graag voor je op.
Nog steeds mn bestelling niet binnen!
 Antwoord van SNIPES
Er is een definitief bezorgmoment gepland; je ontvangt je nieuwe sneakers uiterlijk om 14.45 vandaag. We hebben een levertijd van 7-9 werkdagen op het moment en je besteling wordt binnen de leververwachting bezorgd.
Goede service
Top
Top!
De gewenste broek voor een voordelige prijs. Levering duurde helaas wel een aantal dagen.
Snelle levering en bij retour ook netjes geld terug
goede producten mooie prijzen maar zeer slechte levering het duurde meer dan een week terwijl je na 2 dagen al een bericht krijgt dat ze verzonden zijn. voor mij geen snipes online meer.
 Antwoord van SNIPES
Ons magazijn staat in Duitsland. Vanwege de Corona maatregelen neemt de grensovergang helaas wat meer tijd in beslag, onze excuses hiervoor. Wij proberen altijd jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen!
Over de producten kan ik helaas geen uitspraak doen, aangezien ik tot op heden nog niks heb ontvangen. Ik heb op 22 juli bericht ontvangen dat mijn pakket, om precies te zijn 12:36 bezorgd zou zijn op mijn adres. Gezien het feit ik niet thuis was op dat moment, heb ik contact opgenomen met PostNL en die beweerd dat er wat mis is gegaan en mijn pakket nog bij hun ligt. Nog niks ontvangen!
 Antwoord van SNIPES
Wat vervelend dat je nog niets ontvangen hebt, terwijl dat de track&trace code aangeeft dat je pakket is bezorgd. Indien je vandaag jouw pakket niet ontvangt, wil je dan contact met ons opnemen? Alvast bedankt!
Levering was cf belofte ( 5 dagen incl weekend), maar dat kan sneller
Levering duurde langer dan verwacht, wel prima service voor retouren
Boven verwachting snel bezorgd,waar zoonlief blij mee was ☺
Jammer dat de maat niet goed was dus daarom retour moeten sturen. Maar qua service gewoon heel goed. Nu afwachten hoe snel ze het bedrag terugstorten.
Goed product helaas te klein en een lange leveringstijd verder prima shop
Bestelling op tijd ,good quality!
Goedgedaan
9 voor de snelle service en brand
Perfect
Duurde ontzettend lang voordat hij bij PostNL binnen was en dus voordat ik hem in huis had. Werd hier niet over op de hoogte gebracht of wat dan ook.
 Antwoord van SNIPES
Vanwege de Corona maatregelen rondom de grens (ons magazijn staat in Duitsland) is de huidige levertijd 7-9 werkdagen. Dit staat ook vermeld op onze webshop.