YourBuild- Logo - Beoordelingen

YourBuild

136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden445 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2020
YourBuild voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 mei 2023
Goed bedrijf Vriendelijke geholpen door iemand die er echt verstand van heeft en het ook aan een digibeet kan uitleggen. Alleen jammer dat je niet contant kan betalen

High end game pc Ik heb mijn eerste dure pc gekocht, sterker nog het is mijn duurste aankoop ooit. Nadat ik de pc had geïnstalleerd en opgestart, kreeg ik meteen foutmeldingen. Nadat ik meerdere keren contact heb gehad is het probleem nog steeds niet opgelost.. Ik kocht deze pc met het idee dat ik vooruit kon zonder omkijken, ik ben niet goed met pc's en wilde juist voorkomen wat zich nu afspeelt. Erg jammer dit.

Beoordelingen voor YourBuild

Game pc besteld. Snelle levering, goed op de hoogte gehouden. Pc draait perfect.
Makkelijk samen te stellen en te bestellen.
GL
AS
ali s.
Kerkrade
perfect good

Ga zo door guys!

Super blij met deze build guys. Heel netjes afgeleverd en plug & play klaar met een mooie handleiding met alles dr op en dr aan. Ga zo door!
Responsive on WhatsApp. Product arrived promptly within 2 days in time for the weekend :)
Toppers zéér behulpzaam!
Bestelling snel en netjes ontvangen, product ziet er goed uit en duidelijke beschrijving ontvangen over hoe het werkt.

Goede kwaliteit en vakkundig

Zeer vriendelijk en houden je goed op de hoogte van de bestelling. Zelfs na afhalen kan je ze gerust nog bellen voor hulp bij de installatie, Het product ziet er ook zeer goed uit en werkt als een trein! Ik had nooit verwacht dat een desktop zo stil zou kunnen zijn!
Antwoord van YourBuild
We komen graag met je in contact om het probleem op te lossen. Wij krijgen echter geen gehoor op Whatsapp/ Telefoon. Bij geen reactie kunnen wij het probleem ook niet voor je oplossen.
Goede service, denken goed mee.
9 mrt 2024

Gewoon goede service.

Gewoon goede service ,ik kon na een half jaar na kopen van een goede game pc gewoon langs komen omdat ik wat software problemen had en ze namen alle tijd om het op te lossen .

Goede en duidelijke communicatie Snelle levering
Snel,professioneel probleem opgelost,ook nog extra service gehad zonder kosten.Zeer tevreden.

Laat hier je pc bouwen!

Deze jongens hebben verstand van PC's bouwen en denken goed met je mee. Een top bedrijf!
Goede service!