YourBuild- Logo - Beoordelingen

YourBuild

145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden456 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2020
YourBuild voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 mei 2023
Goed bedrijf Vriendelijke geholpen door iemand die er echt verstand van heeft en het ook aan een digibeet kan uitleggen. Alleen jammer dat je niet contant kan betalen

High end game pc Ik heb mijn eerste dure pc gekocht, sterker nog het is mijn duurste aankoop ooit. Nadat ik de pc had geïnstalleerd en opgestart, kreeg ik meteen foutmeldingen. Nadat ik meerdere keren contact heb gehad is het probleem nog steeds niet opgelost.. Ik kocht deze pc met het idee dat ik vooruit kon zonder omkijken, ik ben niet goed met pc's en wilde juist voorkomen wat zich nu afspeelt. Erg jammer dit.

Beoordelingen voor YourBuild

De YourBuild Lite werkt goed. Alleen de GPU kan soms een beetje hoog zijn tijdens idle
Lever tijd duurde iets langer dan verwacht. Maar verder alles goed.
11 mei 2023

snele levering