YourBuild- Logo - Beoordelingen

YourBuild

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden459 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2020
YourBuild voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 mei 2023
Goed bedrijf Vriendelijke geholpen door iemand die er echt verstand van heeft en het ook aan een digibeet kan uitleggen. Alleen jammer dat je niet contant kan betalen

High end game pc Ik heb mijn eerste dure pc gekocht, sterker nog het is mijn duurste aankoop ooit. Nadat ik de pc had geïnstalleerd en opgestart, kreeg ik meteen foutmeldingen. Nadat ik meerdere keren contact heb gehad is het probleem nog steeds niet opgelost.. Ik kocht deze pc met het idee dat ik vooruit kon zonder omkijken, ik ben niet goed met pc's en wilde juist voorkomen wat zich nu afspeelt. Erg jammer dit.

Beoordelingen voor YourBuild

Top bedrijf!

Ik ben nieuw in pc gaming en na lang zoeken en vergelijken heb ik YourBuild gekozen om voor mij een gaming pc te bouwen. Ik heb gekozen voor een build met een RTX 4090 en kan alleen maar zeggen dat ik super BLIJ ben met de build die ze hebben gemaakt! Ze reageren snel en je kan altijd bij ze terecht voor al je vragen en krijgt gelijk antwoord. Bijv ik was nog opzoek naar een geschikte toetsenbord en muis en kwam er zelf niet helemaal uit.Ook hiermee hebben ze me snel en goed advies gegeven! De service en kennis die ik heb ervaren is top! Mocht ik me pc willen upgraden of een nieuwe build zal ik zeker weer bij ze aanbellen. Bedankt YourBuild!

Fantastische Service & Product

Het is lastig om de juiste persoon te vinden welke aan je eisen voldoet. Bij Yourbuild om advies gevraagd. Gezien mijn budget voor de YourBuild Light gegaan. Hij is alles behalve light! Naast de goede verpakking, de duidelijke instructies en de plug-and-play setup zeer tevreden over het bestelproces. De YourBuild Light presteert fantastisch. Hier kan ik voorlopig mee vooruit. Mocht je nou nog twijfelen? Laat je PC samenstellen of kies de prebuilds van YourBuild.

Fantastische Service

Fantastische service en de pc is precies zoals verwacht. Ze denken mee en zorgen dat alles precies volgens jouw wensen word gemaakt. Echte aanrader!

I was very surprised , and shocked!!

I was very surprised when I got the gifts , also the package was packed very safe and good , so nice information about everything and the guide how to install the pc , cable management so high level and every thing is branding so nice . What I would like to receive as well , are the boxes from all components , to be sure that I have everything new and also just to have it is like more about me.

Denken super mee!

Ik ben maandag gestart met oriënteren, dinsdag contact gehad met Coen, hij begreep mij volledig en stuurde mij een voorstel die meteen goed was! Woensdag heb ik de knoop doorgehakt nadat ik zijn voorstel had vergeleken en deze was heel mooi! :-) Expertise, contact en servicegerichtheid is helemaal in orde bij Yourbuild.nl!

Top

Super blij met de service: alle vragen werden ongelooflijk snel en op een behulpzame manier beantwoord. alles werd binnen 2 dagen geleverd. Ik zal deze winkel zeker aanraden aan vrienden die op zoek zijn naar een nieuwe computer!
31 mrt 2024

Outstanding service and quality!

Excellent, quick service and great quality of the computer parts. Extremely satisfied! Furthermore, I received some gifts, and the OS was already running smoothly. I entirely recommend it!
Game pc besteld. Snelle levering, goed op de hoogte gehouden. Pc draait perfect.
Makkelijk samen te stellen en te bestellen.
Supermooie game pc gebouwd door vakmannen!
Goede en snelle service
7 apr 2024
Top

Supersnel en gepast advies

Supersnel, buiten reguliere werktijden om, geholpen via Facebook Messenger en na een paar aanpassingen een build gekregen die perfect aan mijn game gedrag en wensen voldeed. Super blij mee! Qua tip: op het primaire blad die omschrijft hoe je je PC voor het eerst moet aanzetten stond niet vermeld dat er in de kast verpakkingsmateriaal zit. Daar kwam ik achter toen de PC al op zijn plek stond en ik achter het glas een blaadje zag. Hij stond gelukkig nog niet aan maar als ik dan iets van een tip moet geven zou het zijn om op het primaire blad ook een ‘let op’ te zetten of een extra tussenstap toe te voegen die de koper hierop wijst. Was uiteindelijk zo opgelost!
24 feb 2024

Zeer goed!

De met de handige builder gebouwde computer was voor 90% naar mijn smaak. Na telefonisch contact hebben ik met de Heren wat aanpassingen gedaan en was de PC 100% naar mijn smaak. Wat ik zeer sterk vind is dat de PC getest en gebenchmarked word zodat je weet dat je geen half werk krijgt. De checklist met zaken die gedaan is word ook meegeleverd en door een 2e persoon gecontroleerd. Dit is echt TOP en hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. ik kan Yourbuild aanbevelen.

Goede kwaliteit en vakkundig

Zeer vriendelijk en houden je goed op de hoogte van de bestelling. Zelfs na afhalen kan je ze gerust nog bellen voor hulp bij de installatie, Het product ziet er ook zeer goed uit en werkt als een trein! Ik had nooit verwacht dat een desktop zo stil zou kunnen zijn!

Super service en top bedrijf!

Er werd goed de tijd genomen om samen m’n pc samen te stellen. Het contact via whatsapp liep soepel en snel. Last minute aanpassingen waren ook geen probleem. Ik raad yourbuild zeker aan, de volgende keer sowieso hier weer een pc bestellen!