FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.412 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.171 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

18 jun 2023
Makkelijk juiste onderdeel te vinden. Dit paste goed en was aantrekkelijk geprijsd
15 jun 2023
heldere overzichtelijke website, makkelijk bestellen en betalen en snelle levering.
FP
F.O.M. P.
Amsterdam
26 mei 2023
Flessenrek voor koelkast snel met foto gevonden. volgende dag goed verpakt bezorgd.
12 mei 2023
Snell en correct. Alleen de beschrijving van het product is niet helemaal volledig.
4 mei 2023
Mijn voorstel is dat mensen met tekeningen advies te geven voor de duidelijkheden.
30 apr 2023

vlotte levering

gezocht op het oude model, en in 1x gevonden, vlotte levering, en goed communicatie
19 apr 2023
Artikel was niet op voorraad. Ze bleven ons steeds op hoogte houden hoe ver het was
3 dec 2023
Vandaag besteld en echt de vlgd dag in huis. Dat lees je vaker maar is dan niet zo
Snelle levering, fijn dat we de roosters in de afzuigkap hebben kunnen vervangen.
24 nov 2023
Kan alles makkelijk op de website vinden. Elk onderdeel wat vervangen moet worden.
15 nov 2023
Snel geleverd, onderdeel past precies en heb hem zelf eenvoudig kunnen plaatsen.
lekker snel geleverd. Ik vond de prijs van zo'n klein apparaatje best wel prijzig.
4 nov 2023
Goede informatie over het product, dus juiste item kunnen kopen en snelle levering
28 okt 2023
Snelle verzending. Ook al bestelde ik na 18.00 uur. De volgende dag in huis. Top
HV
Hinke V.
Apeldoorn
27 sep 2023
Goede zoekfunctie op de website. Artikel op voorraad. Snel geleverd. Goed verpakt.
23 sep 2023
Snel en zeer goed materiaal. Overzichtelijke website met duidelijke omschrijving.
ED
E D.
Venlo
20 sep 2023

Aandrijfriem wasdroger.

Specifieke onderdeel was snel gevonden. En het onderdeel werd zeer snel verzonden.
25 aug 2023
Ik kreeg snel het gewenste product. Deze paste ook nog eens perfect. Dank hiervoor
24 aug 2023
Alles was zeer in goede duidelijke taal..niets meer aan veranderen zou ik zeggen..
AD
4 aug 2023
Gewoon zo doorgaan. U en snel met de beoordeling. Ik moet de manchet nog monteren.