FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.420 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.238 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Top website!

Top website!! Met het invoeren van het type wasmachine krijg je direct te zien of het onderdeel passend is voor jou machine. Een heeeeel groot pluspunt
FS
Frans S.
Harderwijk
Jammer dat er in eerste instantie niet een keuze worden gemaakt, bezorg bij Post-NL waarschijnlijk daardoor bezorging verlaat 2 dagen vertraging!!!!!!
31 mrt 2024

Gigantisch goed

Snel besteld, snel geleverd. Gigantisch groot aanbod, waardoor het soms een beetje voelt als zoeken in een speld naar een hooiberg. Echt een aanrader!
30 mrt 2024
Zaterdag besteld en dinsdag begin vd middag in huis. Perfect onderdeel Nespresso. Simpel in no time te vervangen. Fixpart is een echte aanrader.
Beschrijving zoals maten op de website zouden prettig en handig zijn. Verder snelle verzending en ontvangst. Goed ingepakt. Voor herhaling vatbaar

Assortiment en service is prima!

Het uitgebreide assortiment, eenvoudige manier van kopen en afrekenen en de uiterst snelle klantenservice, ook buiten de reguliere kantoortijden.

Makkelijk en snel gefixt!

Op basis van model en serienummer snel juiste afvoerpomp voor onze vaatwasser kunnen bestellen. Volgende dag bezorgd. Draait weer vals vanouds.
Altijd alle onderdelen kunnen vinden die ik nodig had. Bij eventuele vragen is de service perfect!! Levering is tot nu toe altijd goed gegaan.

Zeer snelle levering

Was op zoek naar een tweede bakplaat voor mijn Siemens oven. Bij Fixpart exact dezelfde gevonden en besteld. Goede prijs en zeer snel geleverd.
Het juiste onderdeel ontvangen en heel snel geleverd. Het enige nadeel is dat jullie verzendkosten rekenen. Zonder dat vast nog meer verkoop

Duidelijke website en snelle en correcte levering

Duidelijke website om het te vervangen onderdeel te vinden. Snelle levering en goede artikel geleverd. Ik vond de prijs wat aan de hoge kant.
Ik wist niet precies welke onderdelen ik nodig had en ben perfect geholpen door de service desk, mijn wasmachine draait weer als een zonnetje
Uitgebreid assortiment en zeer snelle levering. Als ik voor een volgend apparaat onderdelen nodig heb bestel ik dien weer bij deze webshop.
30 mrt 2024
Zeer tevreden. Een moeilijk te verkrijgen onderdeel van een koelkast hadden ze op voorraad en de eerst volgende werkdag al bij mij thuis.
Snelle levering en super fijn geholpen na het ontvangen van een beschadigd artikel. De volgende dag al vervanging ontvangen, top service!!
Ze hebben onderdelen die verdere nergens te vinden zijn, maar wel relatief duur en hoge verzendkosten. Maar ik heb wel wat ik nodig heb.

super tevreden

via de mail om advies gevraagd. Snel en duidelijk antwoord ontvangen. Product besteld en een dag later al ontvangen. Super blij mee.
Super! Ik had iets verkeerd besteld. Ze hebben mij geholpen met het vinden van het goede onderdeel. De ander kon ik retour zenden.
Goede onderdeel voor mijn magnetron en snel geleverd. Mooi dat je onderdelen kan bestellen en niet een nieuwe apparaat moet kopen.

Zonde van extra betaling

Extra betaald voor levering de volgende dag maar helaas liet de verzender het afweten dus toch nog een dag langer moeten wachten.