FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.441 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.410 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

3 jun 2023
bestelling vorige week zondag gedaan, maandag in huis helaas een week later nog niet !! verschillende keren gemaild, geen reactie !! ik wil mijn geld terug. morgen zien of ik kan bellen nico
7 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Michèle, Klantenservice FixPart

Waardeloze levertijd

Levertijd 1 a3 dagen staat op website, na bestelling geplaatst te hebben levertijd 4 a 5 dagen. Uiteindelijk was het artikel 10 dagen na bestelling geplaatst te hebben in huis. Waardeloos!!
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
11 sep 2023

Trage/slechte afhandeling retour

Product paste niet, duurde elke keer erg lang voor ze terug reageerde. Na 3 x vragen uiteindelijk retourinfo gekregen. Terug gestuurd , maand geleden en nog geen retour betaling ontvangen.
26 sep 2023
De levering duurde ontzettend lang en de informatie inzake de levering was zeer slecht en onduidelijk! Uiteindelijk stond het geleverde buiten voor de deur waar iedereen het mee kon nemen!
PI
Peter I.
Vleuten
30 apr 2023
Op de site staat 'op voorraad' en 3 dagen later krijg je een verzendbevestiging.. uit Italië. Klantenservice leest emails niet maar stuurt standaard antwoorden. Onbetrouwbare partij, dus.
2 mei 2023
Goedendag, Op het moment van jouw bestelling hadden we helaas niet alle producten (meer) op voorraad. De producten die we wel op voorraad hadden zijn al naar je verzonden, dus daar hoeft je niet op te wachten. Het andere deel van de bestelling wordt later geleverd. Michèle, Klantenservice FixPart
28 jul 2023
Krijg maar de helft van bestelling en geen antwoord meer over waar de rest van mijn bestelling is gebleven, alleen dat ze het bij de leverancier navragen waarom. Heel slecht, nooit meer.
17 nov 2023

Geen reactie op mails m.b.t. onjuiste levering.

Ik heb 4 opzetkammen besteld en betaald. Ontvang er maar 1. Mailen mailen, maar niemand thuis! Ik wil of de 3 opzetkammen óf mijn geld terug! Slechte service. Ik bestel hier nooit meer!
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, Op het moment van jouw bestelling hadden we helaas niet alle producten (meer) op voorraad. De producten die we wel op voorraad hadden zijn al naar je verzonden, dus daar hoeft je niet op te wachten. Het andere deel van de bestelling wordt later geleverd. Bram, Klantenservice FixPart
LV
lilian v.
bergharen
19 nov 2023
Reageren op email. Slechts 1 stuk geleverd, 2 besteld. Gemaild met factuur en verzenbevestiging erbij, gebeld maar nemen niet op. Dus geen enkele reactie. Bestel niks bij dit bedrijf.
9 aug 2023
Ik kan jullie al 10 dagen niet bereiken. Ik heb een verkeerd onderdeel gekregen en krijg maar geen retouradres. Ik heb aan alle voorwaarden voldaan. Ik krijg geen contact met jullie!!!
JB
Jan B.
Budel, Cranendonck
30 apr 2023
Als U het verkeerde art. levert duurt het te lang voor het juiste art. word verzonden. (mijn klanten hebben nl. geen geduld) en dat er geen tel. contact mogelijk is vind ik een gemis.
2 mei 2023
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Michèle, Klantenservice FixPart
18 nov 2023

Geen contact

Ik kreeg artikel snel thuis bezorgd. Het bleek toch niet de goede helaas. Op 8 november een mail gestuurd, tot vandaag nog steeds geen reactie. En geen nummer te vinden om te bellen.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart

schandalig voor de gek gehouden

levertijd wordt gezegd binnen 1-3 werkdagen......8 dagen later nog niks en geen leverdatum bekend, fijn voor een onderdeel van de oven wat onmisbaar is!! We hopen dat het alsnog komt
21 sep 2023

waardeloze afhandeling klacht over de defect aangekomen bestelling

eindeloos op bestelling gewacht die kapot aankwam, geen bericht over retourbon en geen pro active benadering om dat op te lossen. Geen telefoonnummer bekend . dus waardeloze service!
8 mei 2023
zeer slechte service, Product retour, Geen geld terug gekregen,geen reactie op mails. Product retour,wacht meer dan een maand op mijn geld,reageert niet op mails. Voel me opgelicht.
12 mei 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je nog geen terugbetaling hebt ontvangen. Ik zie dat de bestelling retour is gekomen en is terugbetaald. Mocht je het toch nog niet hebben ontvangen, laat het ons dan weten. Michèle, Klantenservice FixPart
Ik had een W6000 voor 7-8kg besteld en ik krijg een W5000 5-6kg geleverd. M’n hele wasmachine ligt al uit elkaar en ik ga maandag op vakantie. Als dit niet past heb ik een probleem
EK
Ej K.
Leeuwarden
24 sep 2023
Bestel verwarmingselement voor vaatwasser. Krijg een bakplaat. Mailtje wordt niet op gereageerd, geen telefoonnummer beschikbaar om te overleggen. Komen jullie dan ook afwassen nu?
7 sep 2023
Het verkeerde product is geleverd en fix part wil alleen de kosten €6 vergoeden als ik de retour kosten van €5 betaal. Ik ben gekke henkie niet, wie heeft hier nu een fout gemaakt ?
6 jun 2023
Na 1,5 week nog niks geleverd. Problemen bij PostNL is het antwoord. Geen of late reactie van de klantenservice. Verzendingsprobleem wordt bij mij als klant neergelegd. Waardeloos.
7 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je de zending niet hebt ontvangen. Er zijn inderdaad wat problemen bij PostNL waardoor de levering vertraging heeft opgelopen. We doen ons best om het zo snel mogelijk bij je te leveren. Onze excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
5 nov 2023

Slecht bereikbaar bij klachten

Helaas nog steeds geen antwoord op mijn bericht. Kabelhaspel besteld voor stofzuiger voor €65,-maar ik heb alleen een aansluitkabel ontvangen. Slecht bereikbare klantenservice.
7 nov 2023
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
27 sep 2023
Binnen 1 werkdag geleverd staat op de website het duurde 1,5 week. Een bericht gestuurd naar de klantenservice waar ik ook geen bericht terug op heb ontvangen. Erg slechte service!