FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.420 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.238 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Verkeerd geleverd dus niet goed
Duurt erg lang voor er reactie komt.
Niet goed terug levering helaas.
LC
Lut C.
Aardenburg
Pakketje is niet aangekomen
Product nog niet binnen
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
Beloften na komen
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart

Verzending was prima, maar ik vind het schandalig duur, 2 borgveertje 33 euro, in een onnoemelijk onnodig grote envelop met euro os verzenkosten terwijl het in een envelop van 1.05 met de post gekund had.....

Verzending
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Al onze producten worden op dezelfde manier verzonden om te zorgen dat het goed wordt geleverd. Daarnaast bieden we ook voor veel originele producten een goedkoper alternatief. Mocht je daar meer informatie over willen, neem dan contact met ons op. Bram, Klantenservice FixPart

Verkeerde product geleverd

Het verkeerde product is geleverd. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar de afhandeling van de retourzending was erg omslachtig. Er is geen mogelijkheid tot bellen en de afhandeling werd gedaan door meerdere medewerkers waardoor ruis ontstond. Ook heb ik als bewijs meerdere foto’s moeten sturen. De afhandeling heeft bijna 2 weken geduurd. Als het goed is ontvang ik volgende week mijn geld terug. Ik zou niet snel nog een keer bestellen.
wilde 20 rubbertjes voor onder de pannendragers kreeg een alternatief aangeboden echter kreeg ik hier maar 1 van toegestuurd voor de prijs van Euro 14,75 terwijl de orginele 20 stuks voor Euro 20,78 waren Nu stuur ik dit product retour dat is ok maar ik moet wel de verzendkosten zelf betalen dus bestellen _verzendkosten Retour weer verzendkosten terwijl ik op de site op het verkeerde been ben gezet en zij geen blaam treft
Op de site stond op voorraad volgende dag in huis , uiteindelijk naar 2 maand heb ik mijn geld maar terug laten storten omdat leverancier het niet op voorraad had .waarom heb je het dan op de site op voorraad staan ,om te zorgen dat mensen kopen? En daarna zien jullie wel. En als je een mail stuurd en stel een vraag krijg je niet antwoord op de vraag maar een standaard mail toegestuurd

Onduidelijk

Onderdeel van mijn kapotte wasdroger zou de volgende dag binnen zijn, na een week nog niks binnen en dan krijg je een antwoord met "de leverancier hoopt deze week te leveren", ik hoop deze week ook de Staatsloterij te winnen. Hier heb je toch niks aan? Graag duidelijkheid richting je klanten.
Levering diverse keren vertraagd. Tracking van levering niet op normale manier mogelijk (gehele website van vervoerder in het Frans zonder keuze andere taal). Tot nu toe product nog steeds niet ontvangen. Leverancier is helaas de enige die bestelde spullen kan leveren.
Antwoord van FixPart.nl
De levertijd bij bestellen was 3 tot 5 dagen. Uiteindelijk is product pas na 3 weken geleverd. De reden dat ik juist hier bestelde in plaats van ergens anders was de levertijd. Want de goedkoopste waren ze niet. Jammer dat ze niet na komen wat ze aangeven.

Product past niet

Er staan bij artikelen dat het product geschikt is voor bepaalde type apparaten. Dit klopt in bijna alle gevallen niet. Product ontvangen en past niet. Zorg er 100% voor dat je zeker weet dat het product geschikt is voor de apparatuur die getoond wordt
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
Geen persoonlijk contact, vraag over retourneren van aankoop is nog niet geregeld. Hopelijk komt het goede onderdeel nu wel binnen, mocht dit niet zo zijn bestel ik hier nooit weer. Kost mij geld van mn rekening die ik niet heb. Slechte service dus!
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice
De verpakking is absurd. Een doosje van 12,5 x 15 cm verpakt in een doos van 40 x 26 cm, gevuld met voornamelijk papier. Een reden om nooit meer iets bij u te kopen. Zeer milieu-onvriendelijk en behoorlijk lastig om weer het huis uit te werken.
Antwoord van FixPart.nl
De hele levering en communicatie was prima, geen enkele probleem. Maar na de levering krijg ik mails en herinnering om deze feedback te geven. Dat is enorm irritant en geeft me ook een slecht nasmaak aan jullie bedrijf. Gewoon NIET doen!