FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.441 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.410 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Slecht bereikbaar

Ik heb volgens jullie site met exact het artikel nummer van onze oven een deur proberen te bestellen. Maar deze past niet. Jullie zijn slecht bereikbaar. Telefonisch al helemaal niet waardoor het niet snel opgelost kan worden! 🤬
Het product is mi onbruikbaar. Het wieltje voor de stofzuiger zit zo vast dat je het niet los kunt trekken van het bevestigingsplaatje, wat nodig is om bij de schroefgaten te kunnen. Ik zie geen mogelijkheid tot bevestiging.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart

Aftersales is één drama, onbereikbaar en 5 maanden nodig voor een vervangend produkt :(

Bereikbaarheid is een drama. 5 maanden voor een vervangend produkt slaat nergens op. Geen telefoonnummer is ook belachelijk wanneer er geen chatdienst is. Maanden wachten op reactie, van alles beloven en niet waar maken.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
14 jan 2024

Maatbekertje

Hoewel ik een maatbekertje had besteld voor een eierkoker, kreeg ik een plastic bekertje zonder enige maatverdeling er op. Mijn bestelling werd bovendien afgeleverd bij een afhaalpunt, terwijl ik gewoon thuis was.
Graag stoppen met deze beoordelingen, ik kan geen artikel meer bestellen of ik krijg een tevredenheidsonderzoek om de oren geslingerd. Als jullie je best doen ben ik tevreden, als het niet klopt meld ik het wel.
20 jan 2024
Je kan iets niet meteen retourneren, Dat is jammer als je een product verkeerd hebt besteld. Dan wil je de volgende keer niet meer hier bestellen en ook niet aan raden aan andere mensen om hier te bestellen.
Antwoord van FixPart.nl
We wachten nog steeds op een nalevering. Als ik niet 2x gemaild had, dat de inhoud niet klopte, wist ik niks van een nalevering. HOPELIJK KOMT DEZE SNEL!!!! SCHANDALIG. ZOU NIEMAND JULLIE BEDRIJF AANRADEN
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, Op het moment van jouw bestelling hadden we helaas niet alle producten (meer) op voorraad. De producten die we wel op voorraad hadden zijn al naar je verzonden, dus daar hoeft je niet op te wachten. Het andere deel van de bestelling wordt later geleverd. Bram, Klantenservice FixPart
21 jan 2024
Ik had zo gedacht dat wanneer ik vraag wat het verschil is tussen drie onderdelen, jullie het antwoord wel zouden weten. Helaas dus. Zie mijn mailverkeer met de klantenservice onder ronald@jaropa.nl.
Bestelling is incompleet. Melding gemaakt via mail, maar krijg geen reactie. Bestelling gedaan op 6 januari, vandaag 16 januari nog steeds geen onderdelen ontvangen. Ook geen reactie op twee mails
18 jan 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat het geleverd zou moeten zijn. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Bram, Klantenservice FixPart

Nog niets ontvangen

2 januari mijn wasmachine-onderdeel (koolborstels) besteld. Tot nu toe niks ontvangen ( heb een gezin van 8 personen) Levertijd is dus het enige dat ik kan beoordelen. Mvg. Nelienke Wolthuizen
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag. Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat het nog steeds onderweg is. We hebben de tracking verstuurd waarmee u de verzending kunt volgen. Bram, FixPart klantenservice

Veel te late verzending, voorraad website niet actueel.

Verzending pas anderhalve maand na de bestelling terwijl op de website niet stond dat het artikel niet op voorraad was. Nu komt het verzoek om beoordeling terwijl het artikel nog onderweg is.
21 jan 2024
Zeer slechte communicatie. Bijna geen pas na ander half week een mail terug gekregen voor een simpele retour formulier. Rond uit belabberde communicatie. Zal noet zo snel meer iets bestellen.
31 dec 2023

Leveren met opengemaakte en beschadigde dozen

Leveren met onbeschadigde dozen. Minstens mij als klant op de hoogte houden- wat niet is gebeurd. Het is nog maar te bezien of m’n product zal werken na hoe schandalig mn pakket is geleverd.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
Volume knopje voor Samsung galaxy besteld. Op het zakje staat dat daar dat knopje daar inzit, maar er zit een heel ander knopje in, wat helemaal niet past. Het is breder en kleiner.
Antwoord van FixPart.nl
Helaas past 2/3 van de bestelde onderdelen t.a.v. het te repareren model niet. Gezien ik op modelnummer gezocht heb naar de specifieke onderdelen, vindt ik dit toch wel frappant.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Bram, Klantenservice FixPart
13 jan 2024
Bestelling gedaan verzendbevestiging ontvangen maar het pakket wordt niet aangemeld bij gls. 2 keer contact gezocht met de klantenservice maar geen enkele reactie ontvangen
Me bestelling was pas na maand geleverd, ik had specifieke bestelling geplaats , maar de winkel had niet gecontroleerd over later levering, ik moest het zelf 2 x navragen.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
Verkeerd besteld, eigen schuld, maar nu probeer ik al een aantal dagen te achterhalen welk product ik dan moet hebben maar wordt slecht geholpen. Nog steeds niet opgelost
21 jan 2024
We hebben het artikel nog niet ontvangen . Kreeg melding dat het retour afzender is gegaan . Dus wacht af wanneer het geleverd is . Is namelijk wel betaald .
Product werd niet geleverd. Fout van DPD maar ik moest voor de kosten opdraaien. Fixpart reageerde steeds na dagen op de mails. Telefonisch niet bereikbaar.