FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.441 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden63.515 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 apr 2023
Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij Fixparts en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de ervaring. Het bestellen van de onderdelen voor mijn droger was zeer eenvoudig en de website was zeer duidelijk en overzichtelijk. Ik kon snel vinden wat ik nodig had en de bestelling plaatsen. Wat ik vooral handig vond, was de optie om mijn bestelling af te leveren in een PostNL kluisje. Dit was voor mij een stuk gemakkelijker dan het afleveren op mijn werk of thuis te moeten wachten. Het afhalen van mijn bestelling bij het kluisje was eenvoudig en snel. De kwaliteit van het product dat ik heb gekocht was zeer goed. Ik had het onderdeel nodig om mijn droger te repareren en het paste perfect. Ik was erg blij met het resultaat, mijn droger werkt nu weer als nieuw. De enige kritiek die ik zou hebben, is dat de levering wat langer duurde dan ik had verwacht. Maar dit was voor mij geen probleem, en ik begrijp dat soms dingen buiten de controle van het bedrijf liggen. Kortom, ik zou Fixparts zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar onderdelen voor hun huishoudelijke apparaten. Het was gemakkelijk om te bestellen, de website was duidelijk, de kwaliteit van het product was uitstekend en de optie om mijn bestelling af te leveren in een PostNL kluisje was erg handig.

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Verkeerde product geleverd

Het verkeerde product is geleverd. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar de afhandeling van de retourzending was erg omslachtig. Er is geen mogelijkheid tot bellen en de afhandeling werd gedaan door meerdere medewerkers waardoor ruis ontstond. Ook heb ik als bewijs meerdere foto’s moeten sturen. De afhandeling heeft bijna 2 weken geduurd. Als het goed is ontvang ik volgende week mijn geld terug. Ik zou niet snel nog een keer bestellen.

Geen compleet scheerhoofd

Ik dacht een compleet scheerhoofd voor de Philishave HQ5425 te hebben besteld gezien de beschrijving en foto op de webshop. Echter bij ontvangst bleken er alleen koppen te zijn geleverd. Terugkijkend op de webshop staat het inderdaad verscholen dat het 3 koppen zijn. Daarna geprobeerd een los scheerkophouder te bestellen. Nul op het request. Ik zit nu met 3 koppen zonder houder. Dit terwijl ik alleen een vervangende scheerkophouder uit de 5000serie nodig heb voor mijn HQ5425. Kortom een desillusie.

Teleurstellend

Product werkt niet, maar om technische vragen daarover te beantwoorden moet ik foto’s en filmpjes sturen zodat de vragen kunnen worden doorgezet. Er is alleen niets aan de buitenkant te zien. Dan maar retourneren, maar dat is niet automatisch, je moet een retour “aanvragen” voordat je kan retourneren wat gewoon onnodig moeilijk doen is en mag je ook nog even de verzendkosten zelf betalen. Het nodigt allemaal niet uit om nog een keer te bestellen.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Wanneer je een product wil retourneren en het is verkeerd besteld, dan zijn de retourkosten voor jouw rekening. De kosten voor de heenzending betalen we wel aan je terug. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
wilde 20 rubbertjes voor onder de pannendragers kreeg een alternatief aangeboden echter kreeg ik hier maar 1 van toegestuurd voor de prijs van Euro 14,75 terwijl de orginele 20 stuks voor Euro 20,78 waren Nu stuur ik dit product retour dat is ok maar ik moet wel de verzendkosten zelf betalen dus bestellen _verzendkosten Retour weer verzendkosten terwijl ik op de site op het verkeerde been ben gezet en zij geen blaam treft

Onduidelijk

Onderdeel van mijn kapotte wasdroger zou de volgende dag binnen zijn, na een week nog niks binnen en dan krijg je een antwoord met "de leverancier hoopt deze week te leveren", ik hoop deze week ook de Staatsloterij te winnen. Hier heb je toch niks aan? Graag duidelijkheid richting je klanten.
9 mrt 2024
Eerlijk blijven. Ik gaf duidelijk aan welke flexibele slang ik zocht en voor welke portable airco en toch adviseren jullie mij de verkeerde maat slang . Nu moet ik hem weer retour sturen. Heb ik inmiddels gedaan. Verander alstublieft de tekst voor de Delonghi airco PAC100 EX Silent .
Levering diverse keren vertraagd. Tracking van levering niet op normale manier mogelijk (gehele website van vervoerder in het Frans zonder keuze andere taal). Tot nu toe product nog steeds niet ontvangen. Leverancier is helaas de enige die bestelde spullen kan leveren.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
Ik heb het ene besteld en ben akkoord gegaan met het andere. Ik wil het veranderen en ze vertellen me dat ik opnieuw moet bestellen... en betalen... en hoeveel er aankomt voor dit ding dat ik terugstuur, betalen ze me geld? Dan betaal ik één ding twee keer... .

Slechte klantenservice.

Nadat ik twee producten had besteld werd er een bezorgd en de andere niet. Letterlijk tientallen mail gestuurd om mijn bezorgkosten terug te krijgen om een alternatief product te bestellen. Geen enkel emphatie van Juliette (klantenservice) om tegemoet te komen!
Producten komen zonder enige gebruiksaanwijzing. Toen ik contact opnam met de klantenservice om advies te vragen, kreeg ik te horen dat ze geen enkele informatie voor me hadden, maar wel hoopten me hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Nou, nee dus ;-).

Product past niet

Er staan bij artikelen dat het product geschikt is voor bepaalde type apparaten. Dit klopt in bijna alle gevallen niet. Product ontvangen en past niet. Zorg er 100% voor dat je zeker weet dat het product geschikt is voor de apparatuur die getoond wordt
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
Geen persoonlijk contact, vraag over retourneren van aankoop is nog niet geregeld. Hopelijk komt het goede onderdeel nu wel binnen, mocht dit niet zo zijn bestel ik hier nooit weer. Kost mij geld van mn rekening die ik niet heb. Slechte service dus!
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice

Matig tot slecht

Kregen slechts de helft van de de "op voorraad " bestelling geleverd. Moest er zelf achteraan gaan waar de rest van de, reeds betaalde, bestelling was. Pas na 2 dagen antwoord. Wordt nageleverd, Tot op heden niets gehoord. Niet netjes!!
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, Op het moment van jouw bestelling hadden we helaas niet alle producten (meer) op voorraad. De producten die we wel op voorraad hadden zijn al naar je verzonden, dus daar hoeft je niet op te wachten. Het andere deel van de bestelling wordt later geleverd. Bram, Klantenservice FixPart
De hele levering en communicatie was prima, geen enkele probleem. Maar na de levering krijg ik mails en herinnering om deze feedback te geven. Dat is enorm irritant en geeft me ook een slecht nasmaak aan jullie bedrijf. Gewoon NIET doen!

Verkeerd artikel gestuurd

Na heel lang wachten en een herinneringsmail stuurde FixPart mij een volkomen verkeerd artikel. Na mijn klacht daarover kreeg ik de boodschap dat mijn artikel niet leverbaar was. Gelukkig kreeg ik wel het geld per omgaande teruggestort.
Geen orderbevestiging ontvangen Geen factuur ontvangen Geen bezorgdatum ontvangen Kortom; opeens was de bestelling daar en het product was het juiste, maar dat had ik al uitgezocht bij de fabrikant zelf. Voor mij geen Fixpart meer!
Na het vervangen van de module werkte de wasmachine 40 minuten en daarna stopte de motormodule met werken. Ik ben slechts ruim € 90,- kwijt aan iets dat ik moet weggooien omdat ik een nieuwe wasmachine heb gekocht
Iets wat makkelijk in een enveloppe past wordt per pakket verzonden. Wat een footprint laat dit bedrijf achter. Oja en lekker cash ontvangen door duur te verzenden als het niet nodig is.
KH
Korneel H.
Doetinchem
10 mrt 2024

maken dat de website werkt!

maken dat de website werkt, link ook naar de juiste pg gaat, en niet vragen naar een straatnaam als iemand aangeeft niet uit deze stad/dorp te komen, maar een plattegrond bij sluiten
Product goed maar zeer lange levertijd. Vermeld eerst op de website of het op voorraad is. En niet eerst mensen laten betalen en dan een paar maanden laten wachten.