FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.419 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden63.542 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 apr 2023
Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij Fixparts en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de ervaring. Het bestellen van de onderdelen voor mijn droger was zeer eenvoudig en de website was zeer duidelijk en overzichtelijk. Ik kon snel vinden wat ik nodig had en de bestelling plaatsen. Wat ik vooral handig vond, was de optie om mijn bestelling af te leveren in een PostNL kluisje. Dit was voor mij een stuk gemakkelijker dan het afleveren op mijn werk of thuis te moeten wachten. Het afhalen van mijn bestelling bij het kluisje was eenvoudig en snel. De kwaliteit van het product dat ik heb gekocht was zeer goed. Ik had het onderdeel nodig om mijn droger te repareren en het paste perfect. Ik was erg blij met het resultaat, mijn droger werkt nu weer als nieuw. De enige kritiek die ik zou hebben, is dat de levering wat langer duurde dan ik had verwacht. Maar dit was voor mij geen probleem, en ik begrijp dat soms dingen buiten de controle van het bedrijf liggen. Kortom, ik zou Fixparts zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar onderdelen voor hun huishoudelijke apparaten. Het was gemakkelijk om te bestellen, de website was duidelijk, de kwaliteit van het product was uitstekend en de optie om mijn bestelling af te leveren in een PostNL kluisje was erg handig.

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Zorgen dat de juiste producten geleverd worden bij de mensen die iets besteld hebben

Product niet volledig geleverd

Product is correct en functioneert goed. Heb er alleen 3 besteld en maar 1 gehad.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
:evering in 72 uur ipv 24 terwijl de verzendkosten tov andere hoog zijn. Jammer
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart

Mijn onderdeel kwam helemaal uit Italië

Mijn onderdeel kwam helemaal uit Italië, is dit niet in Nederland te koop.
17 feb 2024

Beoordeling aankoop

Oorzaak, nog geen product ontvangen, verschillende keren uitgesteld.
Retourneren en geld retour makkelijker maken
28 jan 2024
1 week geleden besteld en nog niet gekregen
Ik heb nog niks binnen!!!
Prijs en verzekering.
28 jan 2024
Te duur en te traag
13 jan 2024

Niet bereikbaar bij problemen

Telefonisch niet bereikbaar....ik heb hele week diverse malen p dag gebeld, krijgt steeds hetzelfde bericht te horen. Op mail wordt ook niet of zeer traag gereageerd. Doen aan dropshipmen en vermelden dat slecht. Uit onmacht toch maar eens bezoek op hun kantoor gebracht.....toen werd ik wel ok geholpen.....maar anders had ik 4 a 5 weken moeten wachten op onderdeel. Tijdens vestellen werd er aangegeven op voorraad te zijn en levertijd 1 a 2 dagen......betaald en enkele dagen later krijg ik een geautomatseerde mail....4 a 5 weken......als t goed gaat heb je onderdeel vrij vlug....maar pas op....als t fout gaat geeft fixpart niet thuis.

Glasplaat koelkast

Had glasplaat nodig voor koelkast, ze hebben een aantal glasplaten op de site, maar er staat geen plaatje bij. Dus ik gemaild met foto's van de glasplaat die ik nodig heb of dit het juiste product is. Kreeg netjes antwoord en ik kon in een pdf van de koelkast aangeven welk product ik nodig heb. Dus dat heb ik gedaan en kreeg van een link terug welke ik moest bestellen. Dit dus besteld vanaf de link. En nu blijkt het toch het verkeerde product te zijn. En na nog een keer mailen hebben ze het product dat ik nodig heb niet. Nu kan ik het product retourneren op eigen kosten terwijl ik dubbel gecheckt heb of dit het goede product is.
De kwaliteit van de producten is in orde. Wel duur maar de levering is snel. Daar kies je voor. Het orderafhandelingssysteem is wel heel star. Twee bestellingen op dezelfde dag gedaan (een onderdeel vergeten) kunnen niet in één zending worden verstuurd. Ook niet als dit wordt gemeld. Dit betekent dan dubbele verzendkosten a €6,95 per zending. Mijn bestellingen werden in een envelop, bekleedt met noppenfolie, verstuurd. Als dit als briefpost wordt verstuurd en niet als pakket, is dit veel goedkoper. De noppenfolie aan de binnenzijde van de envelop is niet verwijderbaar. Dit levert onnodig grijsafval op.
14 jan 2024

We hebben een onderdeel voor een koffiemachine.

We hebben een onderdeel voor een koffiemachine op 30 november besteld omdat we het graag voor kerst binnen zouden willen hebben. De levertijd volgens de website zou 1 tot 3 werkdagen zijn. Uiteindelijk hebben we het onderdeel begin januari ontvangen nadat we een vraag hadden gesteld bij de Klantenservice. Telkens wanneer we keken op de website hoelang de levertijd was van het onderdeel, werd de levertijd opgeschoven. Speciaal bij FixPart besteld omdat de levertijd kort zou zijn, maar helaas... Gelukkig uiteindelijk wel ontvangen.
Manchet gekocht voor de wasmachine. Na de installatie helaas na 1x draaien alweer kapot. Volgens mij draait de trommel niet meer precies rond maar meer in een ovaal. Zou wel een hoop werk gescherpt hebben als dit vermeld was bij de aankoop van het artikel. Let op, een reden dat het manchet versleten kan zijn is…. Controleer dit goed alvorens een nieuwe te installeren. Nu heb ik helaas alles voor niets gedaan. Waar jullie overigens niet direct aan kunnen doen. De site is overzichtelijk en de levering goed.
Verkeerd product ontvangen Via de website heb ik het typenummer van de koelkast ingevoerd en zo werd het juiste advies voor de aanschaf van een koelkast rubber gegeven. Na levering blijkt deze toch niet passend te zijn. Het benodigde rubber heeft een ander profiel. Ik heb een foto van het typenummer plaatje en het oude profiel toegevoegd. Graag zou ik het juiste artikel ontvangen.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. Helaas is het door jouw bestelde product op basis daarvan niet geschikt. We hebben je meer informatie gestuurd over hoe je jouw product aan ons kunt retourneren. Bram, Klantenservice FixPart
Ik kocht schroefjes voor mijn tv en ging er van uit dat deze per 4 verkocht werden aangezien 6.70€ voor 1 schroefje bizar zou zijn. Er stond ook nergens dat het om 1 stuk ging. Kreeg 1 schroefje bezorgd en na contact bleek dat 6.70€ voor 1 schroefje was.... belachelijk. Heb nu zelf voor 0.67€ cent een oplossing gemaakt met bouwmarkt schroefjes en ringen.

Retourreactie blijft uit!!

Op maandag 8 januari deed ik een bestelling die jammer genoeg niet voldeed aan onze wensen (de bestelde filter was te groot). Deze bestelling wilde ik retour sturen Hiervoor moest ik een retourformulier invullen. Dinsdag 9 januari kreeg ik hier een bevestigingsmail van. Vandaag 15 januari stuurde ik een rappelletje omdat de reactie van FixPart uitbleef.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice
TV
Thea V.
Schiedam
21 jan 2024
Een duure grap 6.47 verzendkosten en 6.74 retourkosten. En erg onduidelijke foto van het artikel Plus dat je veel moeite moet doen om een retour bon te krijgen. Het product zal inkoop nog geen 10 euro zijn maar kost dan 28 euro dan de verzendkosten nog dan moet je ook de retour kosten nog betalen . Nee geen fixpart meer er zijn betere webshop.