FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.441 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.410 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Ondanks contact met FixParts toch het verkeerde onderdeel besteld en nu de retourkosten maken die ca. de helft zijn van de onderdeelprijs.
Prijs van artikel duur. Waarom komt het uit Duitsland? Artikel nog steeds niet binnen en zou volgens traceercode nog in Duitsland staan.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag. Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat het nog steeds onderweg is. We hebben de tracking verstuurd waarmee u de verzending kunt volgen. Bram, FixPart klantenservice
We hebben en verkeerde deur geleverd gekregen, ook is het de verkeerde kleur. Na e-mail nog geen reactie terug ontvangen..
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
Het artikel stond beschikbaar, levering binnen 2 weken vervolgens 5 weken gewacht op het artikel.
31 dec 2023
Er is geen mogelijkheid voor telefonisch contact en beantwoording van mail duurt dagen lang.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
eerder reageren op mails zou beter kunnen niet naar een week als er vragen worden gesteld

Communicatie en bezorging

Na lange tijd geen contact opgenomen nadat bestelling niet aan ia gekomen
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat het geleverd zou moeten zijn. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Bram, Klantenservice FixPart
Een betere klantenservice en beter letten op wat er besteld is
7 jan 2024
Dit is de eerste keer dus eerst afwachten of alles goed gaat
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
Zeer simpel onderdeeltje wel erg duur, verder prima
18 jan 2024
Was niet wat ik voor ogen had (paste niet)
Onderdeel te duur, verzendkosten te duur
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, voor al onze zendingen hanteren we hetzelfde bedrag voor de verzendkosten. Hiervoor krijg je terug dat het pakket in goede staat wordt geleverd, voldoende beschermd is en ook krijg je een tracking link waarmee je de zending kunt volgen. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
18 jan 2024
Het product voldeed niet.
12 nov 2023
Het fatsoen opbrengen om te antwoorden op meerdere vragen over een wekenlange vertraagde levering! En dan niet met meerdere geautomatiseerde antwoorden van "FixBot"! Bestelling gedaan op 04-10-2023. 1 van 2 geleverd na 1 week. Ander onderdeel (de belangrijkste) zou een levertijd hebben van 1 á 2 weken. Hierover op zaterdag 21-10-23 én donderdag 26-10-23 via de website geïnformeerd over de status. Hiervan heb ik alleen een bevestiging van het ontvangen van mijn bericht en paar dagen erna een geautomatiseerd antwoord van “FixBot” dat jullie “helaas door drukte nog niet hebben kunnen reageren, maar dat dat zo snel mogen en binnen enkele dagen zou gebeuren”. Na op 03-11-2023 via meerdere kanalen bij de klantenservice een dringend verzoek te doen om nu eindelijk eens "echt" reageren, op 06-11-2023 een e-mail van Juliette gekregen dat het onderdeel niet meer leverbaar is en dat het geld teruggestort wordt. Dat is enkele dagen daarna (gelukkig) gebeurt. Hoe veel moeite kan het kosten om een fatsoenlijk en eerlijk antwoord te geven?
12 nov 2023
we worden lang aan het lijntje gehouden. levering schijnt uit buitenland te komen waardoor precieze aflevering niet bekent wordt. verder de samenwerking met bezorgdienst DPD werkt totaal niet. dit bedrijf maakt er een potje van. beweren het pakket om elf uur s avonds te hebben afgeleverd. niets ont vangen. na melding moeten we zelf mails gaan sturen naar fix part met pakketnummer. DPD geeft nog wel aan dat volgens hun het pakket is bezorgd.na een paar dagen een mail u pakket wordt bezorgd. zonder uitleg staat de bezorger op de stoep met een half dicht geplakte gekreukte doos. bezorger spreekt eerst Nederlands ,maar na dat ik vraag waar dit pakket geweest is snapt hij het niet meer en gaat over op een andere taal. tekenen hoeft deze keer ook niet. geen wonder dat er pakketten verdwijnen als bezorger zelf een krabbeltje geven.
11 nov 2023

Helaas PostNL leverde niet af.

De bestelling en verzending ging vlot. Ook de informatie over welk onderdeel heel snel en netjes. Tot bleek dat pakket volgens PostNL was geleverd maar bij ons niet is aangekomen. De moeite die je dan moet doen voor een onderdeel van €10,- is echt beetje overdreven. Je verhaal aangeleverd moet je weer een formulier invullen. En zo snel als de verzending was geregeld valt de mail wisseling over deze zending tegen in reactie snelheid. Nu afwachten hoe lang het duurt voordat het is opgelost en of het word opgelost. Ondertussen het artikel ook elders besteld machine moet toch gewoon weer werken…
23 sep 2023

ik geef een 4 van 10

ik heb op dinsdag een pomp besteld en pas op vrijdag binnen. je besteld niet een pomp omdat je pomp nog werkt dat doe je alleen als je die echt nodig hebt en dan is hoe sneller hoe beter Ik heb ook info gevraagd over een wasmachine en welke pomp ik moet gebruiken en op dinsdag avond gevraagd woensdag antwoord dus goed maar kreeg nog een vraag terug heb ik de zelfde dag geantwoord en het is nu zaterdag en heb nog niets gehoord Het was wel goed verpakt de site is goed te vinden en je kan ook snel iets bestellen
18 jul 2023

Verkeerd vermelde levertijd en niet-efficiente klantenservice

1. Levertijd klopt niet. In de bestelling staat 1 a 2 werkdagen en het duurt uiteindelijk 4 werkdagen (bestelnummer 202301781931). Omdat het om een reparatie van een wasmachine gaat, is dit niet fjn. Je verwacht namelijk dat het er eerder is. 2. Traagheid klantenservice. Bij de mails krijg je eerst automatisch ontvangstbericht (prima), daarna een reactie maar in die reactie geen duidelijk antwoord. Het is inbehandeling (reouren, ipv direct een retouretiket o.i.d, het wordt nagevraagd (in geval van beschadiging). 3. Geen telefoonnummer beschikbaar. Gezien bovenstaande klachten, wil je op een gegeven moment bellen. Maar dat kan niet. Niet heel klantvriendelijk dat je alleen per e-mail contact met jullie kan krijgen.