FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.441 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden63.515 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 apr 2023
Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij Fixparts en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de ervaring. Het bestellen van de onderdelen voor mijn droger was zeer eenvoudig en de website was zeer duidelijk en overzichtelijk. Ik kon snel vinden wat ik nodig had en de bestelling plaatsen. Wat ik vooral handig vond, was de optie om mijn bestelling af te leveren in een PostNL kluisje. Dit was voor mij een stuk gemakkelijker dan het afleveren op mijn werk of thuis te moeten wachten. Het afhalen van mijn bestelling bij het kluisje was eenvoudig en snel. De kwaliteit van het product dat ik heb gekocht was zeer goed. Ik had het onderdeel nodig om mijn droger te repareren en het paste perfect. Ik was erg blij met het resultaat, mijn droger werkt nu weer als nieuw. De enige kritiek die ik zou hebben, is dat de levering wat langer duurde dan ik had verwacht. Maar dit was voor mij geen probleem, en ik begrijp dat soms dingen buiten de controle van het bedrijf liggen. Kortom, ik zou Fixparts zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar onderdelen voor hun huishoudelijke apparaten. Het was gemakkelijk om te bestellen, de website was duidelijk, de kwaliteit van het product was uitstekend en de optie om mijn bestelling af te leveren in een PostNL kluisje was erg handig.

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

9 mrt 2024
Een bestelling gedaan na een annulering bij een concurrent omdat de levertijd niet kon worden gehaald. Fixpart gaf op de site aan dat er voorraad was. Pas NA de bestelling te hebben afgerond bleek dat het niet op voorraad was. En elke maand verschoof de levering, uiteindelijkeen dikke 2 maanden (en als ik concurrent meereken vanaf begin december een dikke 3 maanden). Het meest irritante is dus dat er geen communicatie is, bij een vertraging geen mail of wat dan ook, elke keer er zelf achter aan gaan. Dat er niet geleverd kan worden vanwege tekorten, dat kan en heb ik begrip voor. Dat er geen communicatie is, minder, en dan zeker elke keer een standaard mail krijgen als je een mail stuurt met de vraag hoe het staat met de bestelstatus. Masr wat ik nog erger vind, en dat is consumentenmisleiding, is dat de status bij bestellen op voorraad staat maar NA bestelling ineens niet meer. Dit is niet netjes......
Goedemiddag ik zou graag terug gebeld willen worden. Het produkt wat ik bestel heb bij fixpart.nl is conform de afbeelding niet goed ik mis de tekst op de groentela van siemens vriezer ik heb deze besteld maar niet de juiste !!! Gelieve deze nummer te bellen +31610838360 met vriendelijk dank P Uithol kopers beschermingsnu 156947600
Pakketje zat in een mega grote doos Wel 6 x zo groot als mijn bestelling En vind het toch vrij duur en staat niet goed vermeld of het 1vof 2 poten voor mijn tv waren Waardoor ik 2 x poot heb moeten bestellen wat dicht bij de 100 euro kwam. Wat best boel geld is voor 2 plastic tv pootjes
Jullie klantenservice heeft nog wel wat extra kennis nodig. Uiteindelijk zelf maar het besluit genomen voor het juiste part. Maar hierdoor dus wel eerst het verkeerde en dus 2 keer extra kosten aan de verzending.

prima product, maar een bizar hoge prijs

fijn dat ik de knop van mijn fornuis kon vervangen, maar bijna 40 euro voor een simpele draaiknop van plastic? typische prijs voor een product waarvan de aanbieder weet dat de koper geen keuze heeft.
Levertijd was bijna een half jaar in plaats van de verwachtte 2 weken. Als ik hiervoor mailde werd er telkens een levertijd belooft die uiteindelijk niet klopte.

Klein onderdeel besteld voor onze samsung stofzuiger , snelle en adequate levering echter enorme bezorgkosten omdat het gewoon brievenbuspost was.

Geen bel mogelijkheid

Kan niet bellen dus is dan moeilijk uitteleggen wat ik precies bedoelt Voor de rest vlugge reactie Aardig mailverkeer beetje onpersoonlijk
Gaan doen wat jullie beloven Jullie beloven op zaterdag te bezorgen maar jullie bezorger gls bezorgd niet op zaterdag.

Heb het product op tijd ontvangen

Heb het product op tijd ontvangen, maar het afhandelen van het probleem dat het product stuk is duurt lang.
Ik vindt de prijzen best duur daar zouden jullie wat mij betreft wel in kunnen verbeteren
9 mrt 2024

Levering duurde veel te lang

Artikel was op voorraad bij bestellen. Levering duurde 14 dagen. Niet echt oké
Bij deellevering informatie verstrekken wanneer het overige geleverd wordt.

Onderdeel past niet

Onderdeel opgevraagd dmv serie nummer maar onderdeel komt niet overeen.
AV
Arie v.
Deelen
10 mrt 2024
het onderdeel past niet en wijkt af van het originele onderdeel helaas
De levering zou binnen 1 dag zijn. Het duurde 4 dagen

goede service