FixPart.nlBeoordelingen

Rens Rovers, Rik van der Heijden

Beoordelingen voor FixPart.nl

4.70/5.00

4.368 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over FixPart.nl

Bericht gestuurd maar geen reactie gekregen
Mail naar klantenservice gestuurd over niet passend product... nog steeds geen antwoord...
Het geleverde product is niet goed, ben nog steeds bezig om het terug te kunnen / mogen sturen en / of te ruilen. Nog geen reactie !!!
Antwoord van FixPart.nl
Beste, vervelend om te horen dat het door jou bestelde product niet past. We hebben wat meer informatie nodig, daarom hebben we nogmaals contact met je opgenomen. Michèle, Klantenservice FixPart
Al 2x bericht gestuurd voor retourzending weet nog steeds niet hoe en waar naar toe
Top service
Een van de 2 producten paste niet, ondanks check van productnamen. Als je het dan retour wilt sturen, moet je wachten op bericht van de klantenservice en dat duurt eindeloos. Na rappelleren nog geen reactie
parts ok. system is bad, discount code and registration takes 4 days to complete. way past the time i want to wait with order. no excusses neither compensation for the lost discount. no replay to second email!!!
Een van de twee onderdelen paste niet bij de staafmixer, terwijl in de beschrijving stond dat dit wel het geval zou zijn. Omdat ik er niets aan heb, moet ik het terugsturen. Op basis van jullie verkeerde informatie heb ik nu verzendkosten moeten maken.
Contact over levering neemt enkele werkdagen in beslag. Tevens was mijn pakket verzonden naar ander adres. Om mijn pakket te krijgen moest ik opnieuw verzendkosten betalen. Op mij komt dit niet erg coulant over. Als ik de producten retour had gestuurd hadden ze ook mijn verzendkosten betaald op basis van recht koop op afstand.
Gekozen voor FixPart vanwege de levertijd van 1-2 weken. Uiteindelijk 2,5 maand op mijn bestelling moeten wachten en pas bij navraag na anderhalve maand een bericht gehad over de status van mijn bestelling. Bestelde onderdeel was na uiteindelijk leveren verder prima in orde en passend
Heb een product besteld en tot twee keer verkeerd geleverd.
Persoonlijk vind ik het absurd dat ik voor een product welk een gewicht heeft minder als 5 gram en kleiner is als 1 centimeter alsook per brief gestuurd kan worden en minimale waarde heeft, meer als € 5,50 verzendkosten moet betalen.
Product geleverd. Meermaals advies gekregen, maar wel wat moeten doorvragen. Kwaliteit van product is naar verwachting.
Uw motto " vandaag besteld morgen in huis" ging bij deze levering niet op. Het duurde namelijk 2 dagen en dan reken ik de eerste dag niet eens mee, behoorlijk vervelend als je op zo'n onderdeel zit te wachten
ging prima
Ik heb nog geen antwoord ontvangen op mijn mail betreffende bestelling 202100178202 i.p.v. 2 bestekbakjes voor de vaatwasser heb ik 1 bakje ontvangen M.vr.gr OBS Weremere Pia Elzenga
Antwoord van FixPart.nl
Beste meneer/mevrouw Elzenga, Vervelend om te horen dat je slechts 1 van de 2 bakjes hebt ontvangen, dit is natuurlijk niet de bedoeling! We zullen snel met een oplossing komen. Door drukte op de klantenservice duurt reactie helaas wat langer dan je mogelijk van ons gewend bent. Mijn excuses voor het ongemak. David, FixPart klantenservice
Één van de onderdelen is niet de juiste maat terwijl de site aangeeft dat het moet passen in eerste instantie wordt mij verzocht op eigen kosten dit retour te sturen na een tweede mail wordt toegegeven dat het niet mijn fout is nu bijna twee weken verder nog steeds geen oplossing om mijn geld terug te krijgen zonder extra kosten.
Verkeerd onderdeel besteld daarna diverse keren gemaild met de afmetingen en merknaam steeds weer van het kastje naar de muur. Bij andere leverancier Fiyo binnen twee dagen alles perfect geregeld, dus het kan wel dmv afmetingen en merknaam.Jammer
Service hier niet van toepassing. De verzendkosten vind ik te hoog maar de prijs en kwaliteit van de rubberen snelkookpan ring voldoet.
Ruitenwissers Renault captur besteld verkeerde ontvangen ondanks opgave kenteken inmiddels retour verzonden nu wachten op de juiste ! Jammer gelet op het bizarre weer !!