FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.427 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.216 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

15 jun 2023
niet beloven volgende dag in huis en dan vier vijf dagen moeten wachten, dan schrijf je een mail met de vraag waar de bestelling blijft, dan schrijft die kansloze sukkel: kijk even op de track en trace, echt niks

Verkeede stekkerplaat

Het bestelde inlaat ventiel werd aanbevolen voor mijn Miele machine, maar functioneert niet. Met de oude stekkerplaat van het defecte ventiel wel, de werkzaamheden namen hierdoor ruim een uur extra in beslag.
9 nov 2023

Levertijd Duurde heel lang.

Duurde heel lang. En dan ondanks het artikelnummer. Nog de verkeerde. Kan hem niet terug sturen had hè nodig heb hem op maat gemaakt en de magnetische strips overgeplaatst in het nieuwe rubber. Hoop werk. 😮‍💨
2 okt 2023

Niet serieus....

In zee gaan met een pakketdienst die een adres kan en wil vinden in eennieuwbouwwijk. Beantwoorden van een klacht, nog steeds geen antwoord. Pakket 5 dagen te laat ontvangen, door het zelf op te gaan halen!
4 jun 2023

Dure leveringskosten

Levering was snel, maar filter was anders dan origineel, dunnere kwaliteit. En ik vind het niet netjes dat er op verzendkosten 3,00 a 4,0 euro verdiend wordt als het met de brievenbus post verstuurd wordt.
27 sep 2023
Het product de as opname was 1mm te groot dus moest het product 1mm groter aanpassen de meenemer die de glazen plaat aan drijft. Verder ben ik tevreden hoor aan gesloten en de magnetron werkte weer prima.
4 aug 2023

defecte zending

Ik vond de reactie van FixPart op een melding van een defect aan het toegezonden attribuut niet goed. Ik kon ook moeilijk opnieuw een klacht indienen en het bleek helemaal niet mogelijk erover te bellen.
10 sep 2023
Het versturen van een zeer klein object in een giga omdoos, zorg voor een enorme milieu belasting en onnodige kosten, dois 5,95 verzenden en enveloppe zou met 3 euro of minder klaar zijn. Pas dit aan!
8 mei 2023

de ovenschaal past te ruim in de oven…

de ovenschaal past ruim in de oven echter niet op maat dus ik kan de dure schaal niet klemmen in de oven, maar hij moet op de bodem liggen... Terwijl ik de juiste maat en merk doorgegeven heb.
6 aug 2023

milieuonvriendelijke verpakking

de flinterdunne rubber ring had gewoon in een enveloppe bezorgd kunnen worden, i.p.v. in een onhandig doosje; dat was gemakkelijker geweest voor Postnl en bovendien ook nog milieuvriendelijker.
snelle levering (zou ik 5 sterren geven) Klant contact prima (ook 5 sterren) Retourneren echter 1 ster, heb aanvraag gedaan vorige weekend (30 juli) nog steeds verder niets over gehoord
4 aug 2023
Veel te veel verpakkingsmateriaal: De verpakkingsdoos was gigantisch, 10x zo groot als het item dat besteld was. Daardoor zat er in de doos ook nog een enorme hoeveelheid bubbel-plastic.
22 sep 2023
De snelheid waarmee het pakket werd bezorgd was bizar snel, top! Helaas zat een deel van het onderdeel er niet bij. Achteraf gezien stond dat wel aangegeven, maar dat was zo onlogisch..
8 jun 2023
De portokosten van 6,95 € voor een envelopje met 4 pannendragers ( rubber) is ongekend hoog; lees veel te hoog! Kijk eens of de portokosten voor licht gewicht pakjes lager kunnen worden.
17 nov 2023
Belachelijk 6,95€ bezorgkosten voor een o-ring koffiezetapparaat van 6,95€. Wordt gewoon door brievenbus in klein enveloppe gegooid. Zag later op andere site aantal o-ringen gratis!!!!!
23 nov 2023

Kleinere verzendverpakking

Wat jullie kunnen verbeteren is om de door mij 2 bestelde filters voor waterkoker als brievenbus verpakking te versturen. In de doos die ik nu kreeg konden wel 10o filters in, zonde.
5 sep 2023
Telefoon contact, Wegens drukte bij jullie is telefoon contact beste word snel gereageerd en snel verholpen, Wat ik goed vond is dat artikelen die je besteld snel geleverd worden
20 jun 2023

Niet optijd geleverd

Het product zou de volgende dag geleverd worden want het was op voorraad. Het heeft echter 3 dagen geduurd. Ook heb ik geen reactie gehad op een klacht die ik hierover heb gestuurd.
6 mei 2023
Ik heb een kortingscode gehad deze wordt niet accepteerd heb gemaild en krijg tot heden geen antwoord erop of het bedrag bij Klarna aangepast wordt. Geen reactie erop is niet leuk.
29 apr 2023

Product paste niet, nog geen reactie.

Product paste niet. Melding gemaakt bij klantenservice, hebben wel gereageerd maar nog geen oplossing gegeven. Product kan ook nog niet worden teruggestuurd. Ik wacht nog even af