FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.441 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.410 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Dag later gearriveerd dan gezegd werd
De levering duurde erg lang
17 mrt 2024

goede service

goede service
20 mrt 2024
Snel geleverd
Veel te duur
17 feb 2024
Tijdens het bestellen (10 min) werd het bedrag ineen 15 euro verhoogd. Krijg je na verschillende mailtjes antwoorden maar aan de antwoorden te merken hebben ze de vragen of het probleem niet gelezen. Levertijd geen 5 werkdagen maar 10 werkdagen, krijg je een aparte mail dat het verstuurd is en pas drie dagen later een mail (geautomatiseerd) van GLS met de code. Al met al je kan nergens vanuit gaan dat het klopt wat ze aangeven. Je betaald ineen meer levertijd is tweemaal zo lang en je krijgt geen fatsoenlijke antwoorden op je vragen.
JK
johan k.
oosterhout nbr

candy verwarmings element onder

Geachte heer, Ik denk dat er een foutje is gemaakt de eerste foto is het oude element deze had ik besteld. Op de tweede foto is het nieuwe element deze is ook goed allen deze is goedkoper deze kost 28,72 euro. Die ik besteld had kost 49,91 plus 6,95 is 56,82 dit heb overgemaakt. Met dat element dat ik ontvangen heb 28,72 plus 6,95 is dan 35,67 euro. Een verschil van 56,82 min 35,67 is 21,15 te veel betaald. Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, johankuen en wat sneller reageren op deze e-mail.
27 december onderdeel besteld. En 11 januari zelf een mail gestuurd wanneer ik het kon verwachten. Daarna antwoord gekregen dat ze het zelf 18 januari pas van de leverancier hadden en konden versturen. 24 januari bevestiging gekregen dat het verstuurd was. Dus bijna een maand later. Op zich geen probleem in dit geval, maar jammer dat ik er zelf achteraan moet om te weten dat het een maand duurt. Het verzenden daar kan fixpart dan niks aan doen, maar thuis gewacht op de bestelling ( tussen aangegeven tijd) komt er een mail binnen dat ik het ergens op moet gaan halen. Dus al met al liep deze bestelling niet echt soepel. Gelukkig was mijn vorige ervaring met fixpart beter
AA
Anoniem A.
Etten-Leur
3 feb 2024

Artikel past niet ondanks beschrijving, daarna geen gehoor. Opgelost na plaatsing klacht hier

Verkeerd beschreven artikel Artikel past niet, ondanks dat er bij de beschrijving staat dat het zou moeten passen. Vervolgens wordt er gevraagd dat ondanks vorige vermelding er verzendkosten moeten worden betaald. Na mail geen enkele reactie. Aanvulling: Na plaatsing bovenstaande review plotseling snel contact met wél oplossing voor de situatie. Wel erg op wantrouwen gebaseerd, door vragen foto's
LD
Loes D.
Den Hoorn
Eerst advies gevraagd per mail. Kreeg antwoord dat het artikel dat ik zocht niet zou passen op onze tondeuse. Toch besteld omdat ik het er hetzelfde uit vindt zien. Het paste uitstekend en op de verpakking stond het typenummer van mijn tondeuse. Ik weet niet wat er fout ging bij jullie klantenservice. Toch tevreden over het snel geleverde product
De site om te bestellen kan qua maten vermelden product beter , het staat er niet bij. Retourbeleid dat je alleen via email kan reageren is irritant... liever ook telefonisch bereikbaar. En dat je verzendkosten retour zelf moet betalen is ook niet klant service gericht. Mijn bestelde produ...ct kwam beschadigt aan
10 feb 2024

Bevestigingsmateriaal voor…filter afzuigkap

Bevestigingsmateriaal voor afzuigkapfilter zgn. Snappersluiting heel snel ontvangen..Helaas geen instructie hoe te bevestigen..Heel kwetsbaar materiaal en nu dus puntje eraf ...Dus direct al kapot. Wel vervelend als je er 25 euro voor hebt betaald inclusief verzendkosten . Jan Rijsdijk Tholen

verpakking en verzending.

de verpakking voor een heel klein onderdeel wat makkelijk in een envelop past met eventueel bubbels wordt nu in een verpakking en vervolgens in een doos gestopt en dit moet dan met een koerier mee gestuurd worden onnodig veel verpakking en extra kosten en niet duurzaam.
11 feb 2024
Helaas geen goede bestelling, niet goed opgelet. Ik had gedacht een set van 2 strips te hebben besteld, het was er maar één. Nu moet ik nog opnieuw een extra strip bestellen, met weer opnieuw (best wel hoge) verzendkosten. Had ik graag van tevoren geweten. 😥
Artikel past niet terwijl op jullie site wel staat dat deze compatibel is met mijn LG droger. Ik heb de asjes verwijderd en de oude asjes erin geplaatst. De wielen zijn namelijk wel goed. Dan past het wel. Links de originele en rechts de nieuw ontvangen.
17 feb 2024
Opzoeken per typenummer wasmachine goed. Levertijd 4 dagen kan beter en waarom moet dit helemaal uit Italië komen? Prijsstelling redelijk. Later bleek gelijke onderdeel bij Nederlandse leverancier 20% goedkoper en wel binnen 1 dag te leveren.
CV
Co V.
Finsterwolde

Tot op heden niets ontvangen …

jullie als bedrijf kunnen er niets aan doen maar tot op heden is er nog niets bezorgd terwijl Postnl zegt dat het bezorgd is. Mijn advies bedrijfsmatig is zodra dit wurg contract met Postnl is afgelopen stap overnam een andere leverancier.

Product was niet goed, klacht afhandeling wel

Product was niet goed, wel goed opgepakt door fixpart meteen een nieuwe toegestuurd gekregen en hoefde het andere artikel niet retour te sturen. Alleen het nieuwe product is ook niet echt helemaal 100% goed.
Response op email was traag en geen telefoon service beschikbaar. Er kon geen advies gegeven worden mbt de keus tussen een origineel en after market onderdeel. Verzending is snel, dit proces is goed.