FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.420 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.238 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Goed aangekomen maar lange levertijd

Product is goed aangekomen. Levertijd was wel lang.
Levertijd en meer duidelijkheid over de bestelling
Heb lang moeten wachten zonder enige communicatie
Duidelijke site. Kwam alleen een dag later.
Levertijd wat lang Verder product ok
3 feb 2024
Duurt te lang ,niet optijd binnen
27 jan 2024
1 artikel niet volgens bestelling.
28 jan 2024
Dat alles beter op elkaar past
Product is kapot geleverd
De verpakking was open!!!
Levering duurt te lang
28 jan 2024
Het duurde wat langer
20 jan 2024
Duurde lang
4 feb 2024

Voor mij eens maar nooit weer

Via Google op deze site terecht gekomen. Omdat er veel keus was en redelijke prijzen voor het benodigde onderdeel van mijn wasmachine de gok genomen en besteld. Er stond bij het door mij bestelde artikel 2-4 werkdagen levertijd. Uiteraard besef ik dat er feestdagen tussen zitten, maar inmiddels is het werkdag 6 en nog steeds niet binnen. Waar ik het meest van baal is dat ik vorige week donderdag al bericht stuurde dat ik de order graag wilde annuleren als het niet uiterlijk zaterdag geleverd zou worden omdat ik nu niet kan wassen. Toen kreeg ik bericht dat het die dag verstuurd werd. Bleek echter vanuit Italië verzonden te worden waardoor het nu dus nog steeds niet geleverd is en ik nog steeds niet kan wassen. Elders alsnog bestellen vind ik zonde van het geld omdat je zelf de kosten van het retourneren moet betalen.
Bij de eerste keer werkte Klara om mee de betaling te doen niet. Ik werd niet verder doorverbonden. Ik heb toen het artikel opnieuw besteld en het lukte toen wel om de betaling via Klarna te doen. Een paar dagen later kreeg ik een herinnering of ik iets vergeten was. Ben daar op ingegaan en heb die afgerond. Er niet bij stilgestaan dat het weer om een nieuwe bestelling ging. Nu heb ik dus twee dezelfde artikelen van €49,40 per stuk. Ik kreeg beide op dezelfde dag binnen. De ene in een goede verpakking en de tweede in een abnormaal grote doos. Daar hadden ze beide in gekund. Verspilling van veel karton en plastic. Wat de artikelen betreft heb ik het hierbij gelaten. Ik had geen zin meer om het retour te sturen. Eerst dacht ik: doen ze dit om geld te verdienen, maar dat is mijn eigen schuld. Goed opletten dus
23 dec 2023
Product goed omschreven en rap geleverc.. Tot zover tevreden echter.. Product moest retour.. Fix parts hanteert erg omslachtige lastig te vinden retour, endings procedure.. Dit gekoppeld aan niet te bereiken klantenservice, maakt dat er nog wat te verbeteren valt op dit gebied. NB. Erg verbaast over bericht na bestelling dat mijn product voor meerprijs extra verzekerd kon worden op 100% garantie dat product ook aankomt... ?!!!? Fix Part is verantwoordelijk voor levering product tot aan mijn adres, daar hoef ik me niet voor te verzekeren.. te hebben op

Not an accurate match as advertised

Part came a day late, and although explicitly descibed on the website as''This product is suitable for your Pelgrim MAG691RVS/P02 microwave', it's a different size! See pics attached: the smaller repalcement part doesn't go anywhere near fitting the circular 'track'for the wheels in the oven. Yes, it *seems* to function ok, but disappointed not to have a matching replacement part. I don't have time to re-measure, re-browse, send it back to you - I had faith in a parts expert providing as described.

Informatie voorziening

Juiste informatie verstrekken over producten. Bestelde onderdeel stond op voorradig op de website. Dit bleek anders na bestelling. Onderdeel besteld begin november, onderdeel is 27 december pas afgestuurd uit Italië. Leverdatum is nog steeds niet bekend. Tussendoor zelf 2x contact opgenomen hoe de status van levering was, omdat de leverdatum steeds weer opschoof. Informatie hierover mag dus ook veel beter.