FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.420 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.238 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Het is heel fijn dat je onderdelen los kan bestelen. Gaat de hele weggooi maatschappij tegen. Nu begrijp ik dat ze elk onderdeeltje niet los kunnen verkopen maar dat zou wel een ideale wereld zijn, ik had namelijk maar een heel klein klemmetje nodig. Maar het is niet erg om reserve onderdelen te hebben. Een kleine instructie voor het demonteren en monteren zou wenselijk zijn. Duidelijke website Goede informatie op de website Snel geleverd
Pakketje zat in een mega grote doos Wel 6 x zo groot als mijn bestelling En vind het toch vrij duur en staat niet goed vermeld of het 1vof 2 poten voor mijn tv waren Waardoor ik 2 x poot heb moeten bestellen wat dicht bij de 100 euro kwam. Wat best boel geld is voor 2 plastic tv pootjes
Ik heb een bestelling gedaan. Er werd aangegeven vandaag bestellen morgen in huis. Nu is het een week geleden en nogsteeds is mijn bestelling niet binnen. Dat js wel wat minder. Ik wi graag weten wanneer mijn bestelling binnen komt.
Bij de bestelling was een leverdatum van 1 dag aangegeven. Na 1, 5 week hebben we zelf gemaild over de status van de bestelling. Deze werd toen meteen de volgende dag geleverd. Maar er was geen communicatie vanuit Fixpart.
Slechte communicatie over de vertraagde levering tgv niet beschikbaar artikel. Volgens de site was het op voorraad en binnen 48 uur leverbaar. Ik moest uiteindelijk > 3 weken wachten en zelf de status navragen

Niet tijdig geleverd.

Ik koos voor Fix Part omdat het product de volgende dag geleverd zou worden. Het bleek echter de volgende dag nog niet eens bij PostNL aangeleverd te zijn. HIer baalde ik van, omdat het wel duurder was.

prima product, maar een bizar hoge prijs

fijn dat ik de knop van mijn fornuis kon vervangen, maar bijna 40 euro voor een simpele draaiknop van plastic? typische prijs voor een product waarvan de aanbieder weet dat de koper geen keuze heeft.
het vervoers bedrijf die de spullen afleveren krijgt van mij maar 1 ster ook fixpart iets kiein besteld zo u zo door de brieven kunnen was meer kwijt aan verzend kosten dan aan het bestelde
23 mrt 2024
Levertijd was bijna een half jaar in plaats van de verwachtte 2 weken. Als ik hiervoor mailde werd er telkens een levertijd belooft die uiteindelijk niet klopte.

Geen adequate reactie op vraag.

Artikel besteld, verkeerd geleverd, foto bleek verkeerd geplaatst te zijn. Geen reactie op mijn vraag waarom er geen handleiding bij het apparaat zat.

Zonde van extra betaling

Extra betaald voor levering de volgende dag maar helaas liet de verzender het afweten dus toch nog een dag langer moeten wachten.

Dyson stofbak

Had verkeerde artikel besteld helaas hadden ze zelf ook de goede in het bezit. En helaas komen de verzendkosten voor de verzender.
30 mrt 2024
Levertijd was te lang. Belofte was 2-3 werkdagen, werkelijkheid 8 werkdagen. Geen bericht over vertraging ontvangen.

Te hoge verzendkosten.

Erg jammer dat er 6,95 aan verzendkosten wordt gerekend voor iets dat door de brievenbus past.
De bestelling was langer onderweg dan aangegeven. Verder prima
Hoge verzendkosten voor relatief kleine onderdelen
Levertijd wordt niet nagekomen
Ik heb in januari wat besteld, steeds kreeg ik te horen, dat het pakketje vertraagd was, steeds een week , tien dagen, eerst kreeg ik daar steeds een berichtje van. Toen niet meer, ik heb toen informatie ingewonnen bij jullie en ja het zou nog komen maar jullie waren vergeten mij te informeren. Het kwam maar niet. Toen wilde ik geld terug en een bos bloemen ,want ik geloofde er niet meer in. Toen kreeg ik bericht per omgaande terug dat het niet meer kwam, uit de handel genomen was maar dat ik een vervangende kon bestellen! Wel bijbetalen maar dan zou het er over drie dagen zijn. Correct, dat klopte!!! Had dat dan niet eerder gekund? Ik heb 3 maanden gewacht! Het ging om een filter in afzuigkap