FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.431 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.140 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Goede onderdeel voor mijn magnetron en snel geleverd. Mooi dat je onderdelen kan bestellen en niet een nieuwe apparaat moet kopen.
20 mrt 2024

Blij

Weliswaar met een kleine vertraging hebben wij ons artikel ontvangen. Via een link werden we op de hoogte gehouden van de bezorging
Eenvoudig besteld en snel geleverd. Goede website! Prijs viel een beetje tegen maar dat weet je wanneer je merkartikelen besteld.
Het is gewoon een goed product. Alleen in het begin wist ik niet dat ik ook een aanleverpunt kon kiezen maar dat kon later wel.
Ik gaf het modelnummer door en het type nummer van de thermostaat kwam naarvoren dus ik kon meteen deze bestellen zo doorgaan
Snelle reactie op mail en alsnog toezenden bestelling nadat 1e verzending retour was gegaan. Track en trace ook heel handig.
Goede service en de juiste tekeningen snel geleverd zodat we het goede onderdeel konden bestellen voor onze defecte oven.
Prima bedrijf Kan bijzonder veel leveren waaronder ook originele onderdelen En leverde op zeer korte termijn.
Bestelling ging geruisloos en levering via post.nl ook! Het onderdeel paste perfect! Geen klachten hier!
Prijs had iets lager gekund. Een netvoeding incl verzendkosten voor meer dan €40 is behoorlijk prijzig!
23 mrt 2024
Op tijd volgens afspraak geleverd. Product voldeed aan de verwachtingen met duidelijke handleiding.
U moet nog even wachten . Ik stuur een niet passend product retour , even afwachten hoe dat gaat.
De verzend kosten waren hoger dan het ringetje dat ik besteld had en gewoon door de brievenbus kon
Het werkt goed, maar als je de KS90AE hebt, zijn sommige knoppen in een andere volgorde geplaatst
19 mrt 2024

Prima

Duurde helaas dagen langer dan aangegeven voordat het onderdeel binnen was. Verder alles prima.

Grote voorraad.

Handig om accessoires achteraf nog te kunnen bestellen. Wel is het behoorlijk aan de prijs.

Onderdeel espresso aparaat

Onderdeel is prima optijd geleverd en mijn koffiezetapparaat doet het weer dus helemaal top
24 mrt 2024
Onderdeel was op voorraad maar durende vier dagen voordat het er was, beter communiceren
30 mrt 2024
consument eerder op de hoogte stellen als het product niet tijdig geleverd kan worden
GE
Ger E.
Roermond
Makkelijk bestellen, snel uitleveren Voor een deel) en een goed product geleverd