FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.431 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.140 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Na mailwisseling over wel of niet het juiste product, per abuis zelf verkeerd besteld. Fixpart stuurt vervolgens gratis opnieuw produkt , maar ook het onjuiste product. Na wat mailen hebben zij uit coulance alsnog het juiste toegestuurd. Waar vind je deze service nog? Top! Overigens eerder al meerdere producten gekocht bij fixeert en altijd snelle en juiste levering! verbeterpuntje: telefonisch contact voor complexe problemen. Scheelt veel mailen.
23 mrt 2024

De juiste onderdelen voor een redelijke prijs snel geleverd!

Ik zocht een specifiek haakje om een Smeg afzuigkap op te hangen wat kwijt was geraakt. Fixpart bleek een pluggen en fixings setje met originele Smeg onderdelen te hebben voor een hele redelijke prijs waar alles inzat wat je nodig hebt. Ook hadden ze een alternatieve koolstoffilter voor de afzuigkap te hebben dus die ook maar besteld. De volgende dag had ik het al in huis!

Snelle levering met kwaliteit producten

Snelle levering, kwaliteit producten erg blij mee. De verpakking zou wel anders mogen ik had een lampen kapje van de afzuigkap die was in een wel erg grote doos verpakt waardoor de doos kapot gaat met vervoeren nou was gelukkig het lampen kapje ook nog eens goed verpakt maar had wel uit de doos kunnen vallen zo was de doos ingescheurd. Maar voor de rest was alles TOP !!
Zocht een klep voor een Siemens vrieskast. Eerst niet vindbaar dus contact gezocht klantenservice. Later zag ik op de website het juiste artikel. Meteen besteld en smorgens al gemonteerd! Reactie van klantenservice was niet meer nodig. Website wellicht iets toegankelijk maken bijv eerst merk, dan apparaat en dan artikel.

Fast and accurate service

I am really satisfied with the service given and cannot recommend this company enough. In 24hrs I identified the problem, orderd the pump, received it at home, installed it and washing machine was working perfectly again. I never expected it to be so fast. I am attaching photos of the damaged part.
Snel en duidelijk volgbaar. Twee dingen tegelijk besteld maar niet tegelijk geleverd. Had voor mij zeker gemogen, maar daarvoor laat de bestelmodule geen communicatie toe. Al was er maar een vakje voor het plaatsen v een opmerking. Nu 2x rijden en inzet mankracht. Er is nog wat winst te behalen.😄
30 mrt 2024
Ik zocht een onderdeel wat al verouderd was voor mijn koelkast kon het nergens vinden tot dat ik julie site bezocht en julie hadden niet de oude onderdeel maar julie adviseerde mij dat de nieuwe onderdeel ook voor mijn verouderde koelkast ook paste en dat klopte inderdaad ik ben zeer tevreden
JL
J.H. L.
Tzummarum
Snelle levering Helaas was het handvat voor het reservoir van het espresso apparaat zeer krap ondanks dat het een origineel was.Door het in heet water te dompelen paste het met veel moeite.Bij de vorige levering was dit probleem er niet .Maar daar kunt u niets aan doen,Blijf uiteraard klant

Duurzaam

Onze stofzuiger is alweer vijf jaar oud. Uit ervaring weten we dat de motor (Bosch) nog prima is. Onze twee eerdere stofzuigers doen nog steeds dienst op de bovenverdieping en in de schuur. Daarom is het duurzaam dat de onderdelen, zoals de pistoolgreep en borstel lang te koop blijven.

Great website, quick delivery

I have broken my microwave's door hook, I thought it would be difficult to find a replacement, but their website makes it easy to find these items by device ID. I think the price is fair considering they store almost every product in stock and I can get them within a day.
20 mrt 2024

Snelle en goede service

Besteld, betaald en binnen anderhalve dag het correcte onderdeel binnengekregen. Klasse! Online vervangende onderdelen bestellen is niet altijd een makkelijke klus. Ik hoefde hier alleen het nummer van mijn koelkast op te zoeken en het gewenste onderdeel aan te klikken.
Ik ben heel blij met dit bedrijf. Filter van de vaatwasser was stuk. S' avonds besteld en volgende dag in huis. Ik hoefde geen nieuwe vaatwasser te kopen ;). Supersnelle levering Ik geef dit bedrijf een 10! Ik beveel dit dit bedrijf nu ook bij familie en vrienden aan.
30 mrt 2024
Vrij eenvoudig een vervangend onderdeel (deurschakelaar) voor onze vaatwasser kunnen vinden. Keuze uit het originele ondedeel of een aanzienlijk goedkoper alternatief gekozen voor het alternatief. Snel bezorgd en na montage werkt de vaatwasser weer als een zonnetje.
PS
Pieter S.
Hoogersmilde
De informatie die Saskia mij gaf en een onderdelen lijst op tekening waar ik het nummer van mij onderdeel op kon zoeken. Geweldig ! Daarna nog een snelle levering. Toch een oude wasmachine , maar zij hebben volgens mij alles. Een aanrader! Ik ben weer gelukkig!
31 mrt 2024
levering in 2 delen. Eerste deel perfect. Tweede deel was de doos kapot en doorweekt. Levering geweigerd. Fixparts mailde daarna keurig wat we wensten; geld terug of een nieuwe deellevering. Nog niet ontvangen maar ga ervan uit dat het goed komt. Goede service!
30 mrt 2024
Deurrubber besteld voor diepvries. Helaas zat de bijbehorende tape niet bij de levering. Direct gemaild en de volgende dag de tape in huis. Top! Direct aan de slag gegaan en alles zit op de juiste plek en de diepvries sluit weer als vanouds. Nog topper!
30 mrt 2024

Eerste ervaring heel goed. Nieuwe bestelling staat klaar.

De alternatieve producten die jullie weergeven (smeg koelkast) zijn inderdaad passend en hebben me geld bespaard. Heel fijn! Producten waren allemaal binnen een paar dagen thuis bezorgd. Ik heb niets retour hoeven sturen, erg blij dat alles goed paste.

Versleten lagers van de trommel van…

Ivm versleten lagers van de trommel van onze wasmachine heb ik een Kuip / Trommel besteld. Levering zou zijn tussen 1 - 3 werkdagen en werd na 3 dagen geleverd ( moest uit Duitsland komen ). Top geregeld en wasmachine werkt weer als vanouds.
Ijsblokjesmachine lg 11 jaar oud en naar wat onderzoek erachtergekomen wat er kapot was, bij fixpart kunnen bestellen onderdeel volgende dag in huis paste precies en nu kunnen we van de zomer weer genieten van onze ijskoffie top hoor fixpart

klepje bosch vriezer

Onderdeel redelijk snel gevonden, voor de zekerheid toch maar even contact opgenomen ivm de breedte maat die wordt niet vermeld op de site, heen en weer sturen is niet mijn ding. Alles is goed gekomen, Volgende keer weer bij jullie bestellen