FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.441 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.410 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

7 apr 2024
Heel tevreden. Zeer snelle levering. En makkelijk dat je precies de juiste materialen kunt uitzoeken wat bij je toestel past.
Zeer tevreden, mijn geleverde bestelling was niet volledig, dit is naar alle tevredenheid en in een korte tijd goed opgelost.
30 mrt 2024
Alles is goed gegaan van de bestelling tot met plaatsen van de onderdelen van de wasmachine super! Er is niets te verbeteren
31 mrt 2024
Bij verschillende zaken gekeken niemand kon mij de juiste leveren, maar bij jullie was her zo geregeld en heel snel geleverd
het nakomen van de afspraak voor de levering en de duidelijke aanwijzing op de website om het juiste onderdeel te bestellen
Top !!! Had het snel binnen, en hij past perfect. Duidelijke site en fijn dat je kan kijken of het op jouw apparaat past
Ruim assortiment, zelfs voor onze niet erg bekende koelkast was een nieuw flessenrek leverbaar. Snel en perfect passend!
OS
Omer S.
Amsterdam
snelle levering , vriendelijke klantenservice met duidelijk uitleg welk product ik nodig heb aan de hand van typenummer

Sangin Park

Dit is het product dat ik wilde. De kwaliteit ziet er ook erg goed uit. Het is jammer dat de prijs een beetje duur is.

duidelijke site

Fijn en duidelijk keuze"menu" om dat onderdeel te vinden wat ik nodig had en fijne handleiding hoe dit te (de)monteren

Goed assortiment en snelle levering

Onderdeel besteld Samsung stofzuiger, goed assortiment bestellen ging gemakkelijk en bestelling zeer snel binnen top👍
Alles klopte en was gelijk verzonden. Als je het niet weet wordt je verder geholpen om het juiste product te vinden.
7 apr 2024
Eenvoudige zoektool met compatibel producten. Groot assortiment en verschillende varianten, inclusief goede voorraad.
Snelle levering en transparante communicatie. Alleen het moment van levering had wat beter doorgegeven kunnen worden
Prima artikel Op tijd bezorgd Moet helaas terugsturen;heb verkeerd gemeten. Maar ik bestel wel gelijk een nieuwe.

Snel en correct

Heel veel onderdelen van het type koelkast die ik al 20 jaar heb. Vandaag besteld , morgen in huis. Super geregeld.
Goede persoonlijke service, klantenservice helpt mee onderdeel te zoeken, snelle levering ( 24uur). Zeer tevreden!
Het item kwam eerder dan verwacht. Een dag besteld snel binnen gekregen en de verpakking was heel goed. Dankjewel!

Heel tevreden!

Duidelijke omschrijving op website en zoeken naar het juiste artikel gaat goed. Bezorgtijd ook volgens afspraak.
Onderdelen voor onze oven snel bezorgd, en alles werkt weer helemaal ok! Ook de juiste prijs, en goede kwaliteit.