durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com

1.562 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.284 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 feb 2018
durlinger.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Mijn bestelling verliep niet vlekkeloos. Ondanks dat ik mijn adres gewijzigd had, werd mijn bestelling toch naar mijn oude adres gestuurd, zag ik later op de bevestigingsmail. Eerst klantenservice aan de lijn gehad die me vertelde dat de bestelling geannuleerd zou worden omdat de schoenen die ik besteld had niet op voorraad zouden zijn. Vervolgens krijg ik 2 uur later een mail dat ze verzonden waren, naar het verkeerde adres. Nogmaals de klantenservice gebeld. Ik kreeg een andere dame aan de lijn die mij goed geholpen heeft. Ze kon de levering niet meer wijzigen, maar had wel waardevolle tips om de verzending op een afhaalpunt te laten bezorgen. Zo kreeg ik toch mijn schoenen nog in handen.

6 sep 2023
In de vakantie bij jullie schoenen gekocht,die zaten zo lekken en had geen pijn in mijn linker voet (dystrofie).bij thuiskomst dacht ik. Ik bestel nog eens de zelfde schoenen voor reserve,dus gedaan paar dagen later netjes thuis bezorgd,met het openen dacht ik al O verkeerde doos,schoenen eruit gehaald en ik schrok toch wel van de geel verkleurde linker schoen.jullie heb ik gelijk gebeld en geen probleem ik moest ze opsturen (gelijk) gedaan. Ik zou nieuwe toegestuurd krijgen.dus niet. Ik kreeg gewoon het geld terug gestort,en nu heb ik geen reserve erg jammer van de slechte service.

Beoordelingen voor durlinger.com

LK