durlinger.comBeoordelingen

durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com - De schoenenwinkel voor het hele gezin!

Ontdek merkschoenen voor het hele gezin bij Durlinger Schoenen. In deze webshop vind je een uitgebreide collectie schoenen voor dames, heren en kids. Van hippe, modieuze merken tot comfort schoenen. Altijd gratis verzenden en gratis retourneren.
Durlinger's Schoenbedrijf B.V.
Industrieterreinpanningen 109
5981NC Panningen
Dennis Pantekoek

Beoordelingen voor durlinger.com

4.70/5.00

2.888 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over durlinger.com

Op de site staat geschreven dat de schoenen wel op voorraad is, maar vervolgens wanneer je deze besteld en betaald is dit niet het geval! Heel apart! Ze zijn heel traag met het terug storten van het geld bedrag! Schandalig
Antwoord van durlinger.com
Beste, Vervelend dat het artikel niet meer voorradig was na je bestelling. Als de voorraad van een artikel heel laag is kan het voorkomen dat er meerdere klanten hetzelfde artikel bestellen. Onze webshop kan dit snel bijwerken, maar niet altijd snel genoeg. Hierdoor moeten we soms teleurstellen, onze excuses hiervoor! De terug betaling is reeds gedaan ,je zou het bedrag moeten hebben ontvangen.
Waardeloos retourbeleid. Medewerkers in de winkel waren niet blij met de retour ivm handelingen en groot kastekort. Maar retourneren via postnl kost administratiekosten per pakket en durlinger verzond 1 bestelling in meerdere pakketten.
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor je review. Vervelend dat het retourneren niet is gelopen zoals je graag had gewild. Heel graag vernemen we van je in welke winkel je bent geweest zou je ons dit kunnen laten weten via email webshop@durlinger.com? Alvast bedankt. Groetjes Durlinger.
Verkeerde product geleverd. Doen totaal geen moeite om de fout te herstellen. En je moet erg lang wachten op het retourneren van het bedrag van de aankoop.
Antwoord van durlinger.com
Beste Klant, Vervelend dat de verkeerde schoenen zijn geleverd. Graag wil ik je vragen om even een e-mail te sturen naar webshop@durlinger.com. Dan gaan wij kijken wat wij voor je kunnen doen. Met vriendelijke groet, Durlinger
IK HEB DE LEVERING NOG STEEDS NIET ONTVANGEN. IK WACHT NU MEER DAN 10 DAGEN
Antwoord van durlinger.com
Beste, Wat vervelend dat de bestelling nog niet geleverd is. Wij hebben u een email gestuurd en zijn een onderzoek gestart bij Post Nl voor de levering van uw schoenen. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet Durlinger
2x product ontvangen wat beschadigd was, daardoor maar 1 product kunnen behouden en ook nog duurder moeten betalen doordat de actie (2de 50%) niet kon doorgaan.
Heel de bestelling niet gehad
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Excuses dat je de bestelling niet ontvangen hebt, helaas bleek dat de schoen niet meer beschikbaar was nadat deze besteld was, wij vinden dit enorm vervelend. We hebben je een email gestuurd om je hierover te informeren. Nogmaals excuses. Groet Durlinger
Ik had in de winkel slippers gezien. Door drukte heb ik ze thuis online besteld. Na 2 dagen kreeg ik ze. Doos open gedaan zo verheugt erop vond ze superleuk. Ja label lag er al los in de doos was er al afgetrokken.. Ze eens goed bekeken waren duidelijk al gedragen. Triest. Ben er niet over te spreken.. Ik betaal niet voor 2 de hands schoenen. Dus slechte ervaring.
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Onze oprechte excuses dat je gedragen sandalen hebt ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij versturen ook vanuit winkels het kan dus altijd zijn dat een schoen gepast is. Wij zien dat de bestelling reeds retour is ontvangen, we hadden je graag een nieuw paar gestuurd als je ons dit had laten weten. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Ik heb nog altijd niks ontvangen. 1 levering gehad op twee dagen nu al meer dan een week ah wachten dus zeer slecht
Antwoord van durlinger.com
Vervelend dat je nog geen schoenen ontvangen hebt. Gelukkig zijn ze op dit moment onderweg. Wij hebben je per e-mail op de hoogte gesteld. Alvast veel plezier van de schoenen gewenst. Met vriendelijke groet, Durlinger.
Graag wil ik nog door geven dat ik voor de tweede keer geen bestelling hebt ontvangen.
Antwoord van durlinger.com
Beste, Wat vervelend dat je geen bestelling hebt ontvangen. Wij hebben de track and trace code van de 1e bestelling gecontroleerd en hierin staat dat het adres onjuist was om te leveren,er is een nieuwe zending opgestuurd en we konden zien dat deze gisteren was opgehaald bij het ophaalpunt, mocht dit niet kloppen dan horen wij het graag. Vriendelijke groet Durlinger
5 april iets besteld, 7 april bericht van verzending tot vandaag 15 april nog niets ontvangen!!
Prima ontvangen
Antwoord van durlinger.com
Fijn om te lezen dat de bestelling in goede orde is ontvangen! Je zou ons enorm helpen als je ons daardoor een paar sterretjes extra wilt geven in je beoordeling, alvast heel erg bedankt!
Mooie en kwalitatief goede schoenen. Normaal ga ik naar de winkel om te passen en te kopen. Lieve verkoopsters met verstand van zaken. Nu heb ik via de website moeten kopen v.w. de crisis. Gabor is mijn merk. Die zitten altijd goed. Ook de verzending ging prima.
Antwoord van durlinger.com
Beste klant, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze collectie! Zou je omdat je zo tevreden bent je beoordeling aan willen passen naar een paar sterretjes extra? Je zou ons er enorm mee helpen!
Ik had laarsjes besteld . De volgende dag hoorde ik dat ze er niet meer waren . Is dat een lokkertje ze stonden wel op de site . Gelukkig met achteraf betaling gedaan anders ook nog wachten op geld retour
Antwoord van durlinger.com
Beste, Uiteraard was dit niet de bedoeling, nogmaals excuses. Helaas door een technische storing stonden de schoenen online maar deze waren niet meer leverbaar. Vriendelijke groet, Durlinger.
Eerst twee verschillende maten schoenen,toen geroutineerd.Kreeg nieuwe paar,toen waren de maten goed,maar bleek een schoen(rechter)wat ouder uit te zien.Heb deze ook retour gezonden,en toen afgezien v d bestelling v deze paar schoenen.
Antwoord van durlinger.com
Beste, Vervelend dat het zo is gelopen, onze oprechte excuses. Vriendelijke groet Durlinger.
Bestel ik 3 paar echo schoenen in de opruiming, zijn ze door een storing in het systeem helemaal niet leverbaar! Flink balen dus
Antwoord van durlinger.com
Beste, Helaas is dit een technische storting geweest, onze oprechte excuses voor het ongemak. Helaas kunnen wij geen schoenen leveren die niet op voorraad zijn. Met vriendelijke Groet, Durlinger
1 1/2 week geleden besteld. Er is in eerste instantie omdat het huisnummer in jullie systeem is weggevallen , op een adres willekeurig bezorgd. Onze straat is 2 km lang. Kregen het advies bij de alle buren na te vragen. De bestelling is blijkbaar terug gestuurd. Tot op heden geen betaalde schoenen en geen reactie meer op mail. Aanvankelijk wel. Dit terwijl in het systeem zelfde schoenen staan.
Antwoord van durlinger.com
Beste Cindy, Vervelend dat dit heeft plaatsgevonden. De bestelling is retour gekomen en het wordt zo snel mogelijk in orde gemaakt. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger
Laarzen besteld die op de site stonden met goede korting. Helemaal blij. Bleek dat ze mijn maat helemaal niet meer hadden.
Jullie zijn zeer snel om een beoordeling te vragen... Ik heb echter mijn pakket nog steeds niet ontvangen PostNL zou 3x geprobeerd hebben om te leveren maar ik krijg telkens de mededeling dat het bezorgmoment niet gelukt is Waarom is mij een raadsel, dat kunnen ze niet zeggen. Nochtans is het opgegeven adres een firma waar er altijd iemand is overdag. Heel vreemd.
Ik bestel Tamaris-schoenen en krijg 2 dagen later de levering met 2 rechtse schoenen. Ik ben naar Heerlen gereden om ze af te geven en een nieuw paar te krijgen. Hier werd alles geregeld en een nieuw paar werd weer per post geleverd. Tot mijn verbazing zaten in de doos weer 2 rechtse schoenen. Ik heb alles weer ingepakt en per post teruggestuurd, ik bestel nooit meer bij U