durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com

1.559 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.396 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 feb 2018
durlinger.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Mijn bestelling verliep niet vlekkeloos. Ondanks dat ik mijn adres gewijzigd had, werd mijn bestelling toch naar mijn oude adres gestuurd, zag ik later op de bevestigingsmail. Eerst klantenservice aan de lijn gehad die me vertelde dat de bestelling geannuleerd zou worden omdat de schoenen die ik besteld had niet op voorraad zouden zijn. Vervolgens krijg ik 2 uur later een mail dat ze verzonden waren, naar het verkeerde adres. Nogmaals de klantenservice gebeld. Ik kreeg een andere dame aan de lijn die mij goed geholpen heeft. Ze kon de levering niet meer wijzigen, maar had wel waardevolle tips om de verzending op een afhaalpunt te laten bezorgen. Zo kreeg ik toch mijn schoenen nog in handen.

6 sep 2023
In de vakantie bij jullie schoenen gekocht,die zaten zo lekken en had geen pijn in mijn linker voet (dystrofie).bij thuiskomst dacht ik. Ik bestel nog eens de zelfde schoenen voor reserve,dus gedaan paar dagen later netjes thuis bezorgd,met het openen dacht ik al O verkeerde doos,schoenen eruit gehaald en ik schrok toch wel van de geel verkleurde linker schoen.jullie heb ik gelijk gebeld en geen probleem ik moest ze opsturen (gelijk) gedaan. Ik zou nieuwe toegestuurd krijgen.dus niet. Ik kreeg gewoon het geld terug gestort,en nu heb ik geen reserve erg jammer van de slechte service.

Beoordelingen voor durlinger.com

1 april besteld. En op heden 10 april nog niks ontvangen. Al een mail gestuurd en ook nog geen antwoord gekregen. En dan zeggen 1 a 2 werkdagen.
Antwoord van durlinger.com
Beste, bedankt voor je beoordeling. Wij kunnen helaas geen mail vinden die gekoppeld is aan het mailadres kun je ons nogmaals mailen naar info@durlinger.com? Volgens de T&T code is het pakket namelijk wel geleverd, we kijken heel graag met je mee. Liefs Durlinger.
Eerder geld terug storten bij retour winkel.
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Een verwerking van een retour kan tot 10 dagen duren, vaak gebeurt dit sneller. Bij drukker periodes zoals nu kan het langer duren, excuses hiervoor
Verkeerde maat geleverd dus niet goed de bestelling bekeken of verkeerd op de site gezet niet fijn zo
Antwoord van durlinger.com
Beste, bedankt voor de beoordeling. We konden zien dat er een Engelse maat 8,5 besteld is, dit is een 42,5 in Europese maatvoering. Vervelend dat de schoenen niet de juiste maat hadden, hopelijk heeft u nog andere leuke schoenen weten te bemachtigen. Liefs Durlinger.
In de winkel geweest in Weert, er stonden 3 winkelbediende aan de kassa te kletsen, hebben zelf de maat moeten opmeten van onze kleinzoon en de 2e schoen bijgevraad en deze hebben we gekregen maar dat was het ook nog niet eens een vraag of ze konden helpen of alles naar wens was etc. Want ze ging weer terug naar de kassa, ik heb alle schoenen terug gegeven en vertrokken
7 jan 2024
Omdat ik na 1 week nog steeds geen bericht heb ontvangen van de reteurzending.
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling, vervelend dat deze niet positief is. Wij hebben de schoenen vandaag retour ontvangen en verwerkt. Het aankoop bedrag zal binnen enkele dagen op de rekening worden terug betaald waarmee ook is betaald. Een retour en de verwerking daarvan kan tot 10 werkdagendagen duren, de bestelling werd op 31 Dec geleverd, de verwerking heeft dus maar 5 werkdagen geduurd . Liefs Durlinger.
31 dec 2023
Allebei de schoenen waren stuk, dus eerst controleren voor ze de deur uit gaan
6 sep 2023
Beste, bedankt voor de beoordeling. Onze oprechte excuses dat u geen nieuwe schoenen heeft ontvangen maar geld terug, dit was helaas een miscommunicatie. Graag wil ik u vragen ons een email te sturen naar info@durlinger.com zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing. Liefs Durlinger.
8 okt 2023
Was een fout gemaakt door mijzelf. Toen ik contact op nam bij klantenservice om te kijken of er iets aan gedaan kon worden. Stuiten ik op een heel onvriendelijke mevrouw. Ze wilde me niet verder helpen en was behoorlijk brutaal. Het was inderdaad mijn eigen fout dit ook toegegeven. Alleen mijn vraag was om samen te kijken hoe ik het op kon lossen. Door haar reactie kom ik niet meer bij durlingerm
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat dit is gebeurt. Uiteraard is dit niet de bedoeling en zullen we dit ook intern bespreken. Hopelijk is het verder wel opgelost? Anders willen we je vragen om te mailen naar info@durlinger.com. Liefs Durlinger.
8 mei 2023

Geen service

Nieuwe sneakers gekocht online bij Durlinger. Na 1 dag dragen laten er al 2 naden los. Gemaild naar Durlinger. Geen reactie. Toen gebeld en klacht doorgegeven. Ze wilden de schoenen controleren. Moest ik de schoenen maar terug sturen. Zelf een retouretiket maken etc. Kon niet naar een winkel toe om ze te laten controleren. Beetje omslachtig Durlinger......
10 mei 2023
Beste, bedankt voor de beoordeling. Jammer dat je niet blij bent met de service. Op 5 Mei hebben we de email beantwoord, wellicht is deze in de spam terecht gekomen? Wanneer er een klacht is op schoenen willen we deze graag ontvangen zodat we ze goed kunnen beoordelen en een passende oplossing kunnen bieden. We zien in de gestuurde email dat we ons antwoordnummer hebben doorgegeven, hierdoor hoeft er geen retouretiket aangemaakt te worden maar kan dit genoteerd worden op het pakket. Liefs Durlinger
20 aug 2023

Schoenen checken

De schoenen checken alvorens ze worden opgestuurd naar de klanten. Ik had sneakers besteld en hier zat behoorlijk kleurverschil in. Deze de volgende dag retour gedaan en nieuwe besteld. Ook de nieuwe sneakers hadden behoorlijk kleurverschil. Na telefonisch contact wederom retour gedaan en nieuwe besteld. 3 e paar was goed.
21 aug 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurt, onze oprechte excuses. We zullen beter opletten. Liefs Durlinger
27 aug 2023
Na het uitpakken van de schoenen en deze te passen .zij mijn vrouw deze zijn gedragen. Ik zij dat klopt ik heb ze net aangedaan en weer uitgedaan maar inderdaad zijn ze gedragen aan de kreukels van de rechter schoen te zien .deze zat wat achteraf bleek ook onder in de doos gefromeld.
29 aug 2023
Beste, Vervelend om te horen dat uw vrouw haar schoenen in deze conditie heeft ontvangen. Ze mag deze, als ze wil, retourneren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger
7 okt 2023

Jammer, na 1 keer dragen beschadiging

Vaak schoenen gekocht voor beide kinderen, die goed zijn bevallen. Nu een paar voor me dochter gehaald van merk ikke. Na 1 keer dragen is neus al helemaal kapot. Hierover een mail gestuurd, als antwoord gekregen dat hey gebruik sporen zijn (toch schoenen van 90 euro)
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Helaas valt beschadigde neuzen niet onder de garantie bij kinderschoenen. Uiteraard hadden we gekeken naar een passende oplossing mocht het een ander defect zijn dat niet gerelateerd is aan eigen gebruik. Liefs Durlinger
11 aug 2023
Vooraf het product goed bekijken op afwijkingen. In mijn geval kreeg ik palladiums die verkleurd waren wellicht omdat een van de schoenen in de etalage heeft gestaan. Erg teleurgesteld. Bestelling is snel bezorgd en na retour ook snel terugbetaald.
21 aug 2023

Schoenen waren vuil en beschadigd

Schoenen waren duidelijke meerdere keren gepast in winkel. Vuil en beschadigingen. Dit waren dus geen nieuwe schoenen. Dit duidelijk vermelden bij verkoop. En schoenen voor versturen goed controleren. Alles retour
Antwoord van durlinger.com
Beste, bedankt voor de beoordeling. Veel van onze schoenen worden verstuurd vanuit onze winkels, het kan zijn dat ze daar gepast zijn, uiteraard mogen de schoenen er niet gedragen uitzien. Onze excuses voor het ongemak. Alles schoenen zijn inmiddels terug retour ontvangen en verwerkt. Liefs Durlinger Schoenen.
29 jun 2023
Twee verschillende maten schoenen in één doos ontvangen. Met een beetje meer controle was dit niet gebeurd en had ik nieuwe schoenen voor het feest gehad. Mijn winkel kon dit probleem niet op tijd oplossen.
Antwoord van durlinger.com
Beste, Onze oprechte excuses dat dit is gebeurt. We streven erna om alle schoenen in de juiste kleur, maat en samenstelling bij onze klanten te krijgen helaas lukt dit niet altijd en zit een foutje in een klein hoekje, dit spijt ons vreselijk. Liefs Durlinger.
Duurt lang voordat retour is afgehandeld terwijl je de betaling niet stil kunt leggen totdat retour is verwerkt en kan het bedrag wat je dus moet betalen niet aan passen en dus minder betalen
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Helaas hebben wij de retour nog niet ontvangen, als deze is ontvangen en verwerkt zal de factuur ook aangepast worden. U heeft 30 dagen de tijd om te betalen, het kan zijn dat u een betaal herinnering van Billink ontvangt. Wij kunnen de factuur ook altijd voor uitstellen zodat u geen druk hoeft te voelen. Mochten er vragen zijn neem dan gerust contact met ons op via info@durlinger.com. Liefs Durlinger
18 nov 2023
Meer grote maten in de winkel presenteren. Vanaf maat 43 moet bijna altijd online worden besteld. Als jullie het überhaupt al aanbieden. Ik winkel voortaan bij een ander.
Antwoord van durlinger.com
Beste, bedankt voor de beoordeling. Wij verdelen onze schoenen over onze +- 45 winkels, omdat grotere maten minder goed verkocht worden hebben we hier nooit heel veel van op voorraad , deze worden zo goed mogelijk verdeeld over onze winkels. Wanneer een maat niet beschikbaar is in de gewenste winkel kan de winkel deze altijd voor je bestellen, je kunt ze dan ook in de winkel passen. Excuses voor het ongemak. Liefs Durlinger.
6 aug 2023
Ik heb een schoen besteld van skecher en de schoen kwam met vlekken en lichtjes vuil. Heb hen verwittig maar antwoord was dat ik het met een doekje moest proper maken 😟
23 aug 2023
Beste, vervelend dat dit is gebeurt. Onze schoenen worden veelal vanuit onze winkels gestuurd, het kan zijn dat ze daar gepast zijn. Uiteraard had u de schoenen altijd kosteloos mogen retourneren. Liefs Durlinger.
25 jun 2023
Heb veel te lang moeten wachten op mijn tweede paar schoenen zonder iets te melden. Daarbij in mijn rode schoenen zit een lange veter en een korte.
26 jun 2023
Beste, Onze schoenen worden vanaf verschillende locaties verstuurd, in uw geval zijn de schoenen vanuit 2 locaties verstuurd, dit kan de reden zijn dat 1 paar schoenen later is aangekomen als het andere, excuses hiervoor. Vervelend dat de veters verschillend zijn, u mag altijd even bij de winkel in de buurt navraag doen of ze een juist paar veters voor u hebben. Mocht u nog vragen hebben mail ons gerust info@durlinger.com. Liefs Durlinger
15 aug 2023
Artikelomschrijving klopt niet. Binnenzijde van schoenen waren niet volledig van leer. Stond expliciet wel in de omschrijving vermeld.
22 aug 2023
Beste, Vervelend om te horen dat de omschrijving van de schoenen niet klopt. We hebben dit nog extra nagekeken en de schoenen zijn van buiten Suede, de binnenzijde is leer en het voetbed is ook leer. Met vriendelijke groet, Durlinger