durlinger.comBeoordelingen

durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com - De schoenenwinkel voor het hele gezin!

Ontdek merkschoenen voor het hele gezin bij Durlinger Schoenen. In deze webshop vind je een uitgebreide collectie schoenen voor dames, heren en kids. Van hippe, modieuze merken tot comfort schoenen. Altijd gratis verzenden en gratis retourneren.
Durlinger's Schoenbedrijf B.V.
Industrieterreinpanningen 109
5981NC Panningen
Dennis Pantekoek

Beoordelingen voor durlinger.com

4.70/5.00

2.887 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over durlinger.com

Betreft de levering: 2 paar schoenen besteld en 1 track en trace code gekregen. Dan verwacht ik dus dat beide paar schoenen gelijktijdig worden geleverd. Dat was dus niet het geval. Jammer dat ik daar dan zelf achteraan moet bellen, het zou netter zijn geweest als jullie mij daarvan op de hoogte hadden gesteld.Betreft de service: ik vind het niet van deze tijd dat er retourkosten worden berekend.
Antwoord van durlinger.com
Beste, Jammer dat uw ervaring met ons niet naar wens is geweest. Wij versturen onze schoenen ook vanuit onze winkels, het kan dan zijn dat de schoenen niet tegelijk aankomen, excuses dat dit niet duidelijk was. Voor informatie over het retourneren verwijs ik u graag naar onze website: https://www.durlinger.com/klantenservice/verzendkosten Met vriendelijke groet, Durlinger
Ik wilde mijn schoenen achteraf betalen, dit was niet mogelijk hoewel het wel op de site staat. Schoenen veel te groot, meteen retour, wacht nu al ruim een week op de terug betaling
De winkel durlinger is hartstikke prima maar niet bestellen via de webshop! Website hing vaak vast. Bestellingen kwamen allemaal los van elkaar binnen. Duurt heel lang voor de retour verwerkt is. Op de site is niet te vinden hoe de maten vallen dus geen flauw benul dat de schoenen die ik had besteld belachelijk groot vielen. Ik bestel niet meer bij durlinger
Antwoord van durlinger.com
Beste Marloes, we balen er een beetje van dat je slechte ervaringen hebt met onze webshop. Je beschrijft een paar punten waar we zeker mee aan de slag gaan om de service te verbeteren voor jou en onze andere klant, ik wil je dan ook bedanken voor je eerlijke feedback. Hopelijk zien we je alsnog terug in onze webshop!
Webshop werkt niet goed, bestelling kwam na 4 keer nog niet door. Uiteindelijk het product ergens anders besteld.
Antwoord van durlinger.com
Beste. Vervelend dat de website niet werkte. Wij gaan per e-mail even contact opnemen om te kijken waar het probleem zat. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger
2 paar schoenen besteld, waarvan 2de paar voor halve prijs. Helaas bleek 1 paar smal uit te vallen. Geretourneerd in winkel, waarbij verteld werd dat deze inderdaad smal konden uitvallen(niet gelezen op website). Ik kreeg in winkel geld terug waarbij gecorrigeerd werd met de volledige prijs van het 2de paar want ik had dus maar 1 paar gekocht. Mijn mening is dat het een bulkprijs is voor 2 paar.
Antwoord van durlinger.com
Beste klant. Jammer dat de schoenen niet naar wens waren. Wel is het zo dat wanneer je een paar schoenen retour brengt dat het andere paar naar de volledige prijs gaat. Met vriendelijke groet, Durlinger
Ik had twee verschillende schoenen bij de aflevering.
Slechte service ivm levering
Schoenen mooi op tijd geleverd. Maar zeer slecht verpakt, dozen hadden deuken en waren gescheurd. Een geluk dat de schoenen niet beschadigd waren. Klacht ingediend bij klantenservice, dit kan echt niet!!
Er zit een flinke, zichtbare stikfout in de tong Ik vind het niet netjes dat zo’n product verzonden wordt ik zal dan ook geen bestellingen meer doen bij Durlinger
Antwoord van durlinger.com
Beste klant. Vervelend dat je de schoenen beschadigd hebt ontvangen, dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Zou je ons een mailtje kunnen sturen met een foto van de klacht (webshop@durlinger.com) ? Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen betekenen.
2 verschillende maten geleverd gekregen en dan in de winkel ze niet kunnen inleveren maar terug sturen naar het hoofdkantoor. En dan in de winkel weer een nieuw paar moeten kopen en dus ook geld voorschieten
Antwoord van durlinger.com
Hoi Inge, wat ontzettend vervelend dat je bestelling verkeerd geleverd is en dat je daarna ook nog eens niet naar tevredenheid bent geholpen in een van onze winkels! Onze excuses hiervoor. Ik neem via de mail nog even persoonlijk contact met je op.
Waardeloze website ux en onnozele logica op smartphone irt verzend en factuuradres waardoor verzending makkelijk naar verkeerd adres plaatsvind. Contact met service was bandiet aard dat klant zijn eigen probleem mocht oplossen maar verwacht niks van het bedrijf aan meedenken
1 paar retour gestuurd. Na een week nog geen bevestiging gehad.
- Levering vertraagd door Corona - Minder keuze dan op de website van Skechers zelf
Ik kreeg mijn bestelling dubbel binnen. Met veel gesjouw dus terug naar de winkel. Daar reageerde de caissière chagrijnig. Ik had gekozen voor achteraf betalen, maar kreeg mijn geld terug en moest dan alsnog zelf alles betalen. Heel omslachtig. Schoenen zijn wel top En levering was wel optijd.
Slechte levering, beloven van alles en komen niets na. Altijd is de vervoerder schuld.