durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com

1.562 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.284 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 feb 2018
durlinger.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Mijn bestelling verliep niet vlekkeloos. Ondanks dat ik mijn adres gewijzigd had, werd mijn bestelling toch naar mijn oude adres gestuurd, zag ik later op de bevestigingsmail. Eerst klantenservice aan de lijn gehad die me vertelde dat de bestelling geannuleerd zou worden omdat de schoenen die ik besteld had niet op voorraad zouden zijn. Vervolgens krijg ik 2 uur later een mail dat ze verzonden waren, naar het verkeerde adres. Nogmaals de klantenservice gebeld. Ik kreeg een andere dame aan de lijn die mij goed geholpen heeft. Ze kon de levering niet meer wijzigen, maar had wel waardevolle tips om de verzending op een afhaalpunt te laten bezorgen. Zo kreeg ik toch mijn schoenen nog in handen.

6 sep 2023
In de vakantie bij jullie schoenen gekocht,die zaten zo lekken en had geen pijn in mijn linker voet (dystrofie).bij thuiskomst dacht ik. Ik bestel nog eens de zelfde schoenen voor reserve,dus gedaan paar dagen later netjes thuis bezorgd,met het openen dacht ik al O verkeerde doos,schoenen eruit gehaald en ik schrok toch wel van de geel verkleurde linker schoen.jullie heb ik gelijk gebeld en geen probleem ik moest ze opsturen (gelijk) gedaan. Ik zou nieuwe toegestuurd krijgen.dus niet. Ik kreeg gewoon het geld terug gestort,en nu heb ik geen reserve erg jammer van de slechte service.

Beoordelingen voor durlinger.com

Snelle service

De maar tabel was niet correct van de schoenen was incorrect. Terugbetalen verliep zeer vlot, binnen twee werkdagen
Antwoord van durlinger.com
Beste, Vervelend om te horen dat het gebruik van de maattabel niet vlekkeloos is verlopen. Dit is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger
GM
G M.
Susteren
Een schoen bruin en andere lichter van kleur is niet fijn!! Vraag: spaarkaart online en in winkel zijn die gekoppeld?
Antwoord van durlinger.com
Beste, bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat de schoenen verkleurd waren, onze excuses. Er waren 2 accounts, deze zijn nu samengevoegd. Bij vragen hierover raden we u aan om contact met ons op te nemen. Liefs Durlinger.
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Kunnen wij u ergens mee van dienst zijn? Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 088 - 1233 077. Uiteraard kun je je vraag ook per e-mail stellen. Mail hiervoor naar info@durlinger.com. Met vriendelijke groet, Durlinger Schoenen

Prima

Schoenen hadden al kapotte neuzen het moment dat ik ze uit de doos haalde. Anderzijds was het wel prima.
SB
Shop4SieradenDoos B.
Son en Breugel

2 bestellingen op dezelfde dag gedaan.

2 bestellingen, met in totaal 3 paar schoenen. Geen duidelijk mailwisseling en geen track & trace nummers, na bellen met klantenservice zouden de track & trace nummers gemaild worden, geen mail ontvangen. Uiteindelijk na 5 werkdagen de bestellingen ontvangen, tevreden over de ontvangen aankopen.
Antwoord van durlinger.com
Beste, bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat er geen mail werd ontvangen, het email adres is wel bekend bij ons, wellicht is de email in de ongewenste email box terecht gekomen? De bestelling werd op 28-11 geplaatst en verzonden , volgens de T&T op 1-12 geleverd. Fijn dat de bestelling naar wens is, veel plezier ermee. Liefs Durlinger Schoenen.
SV
Sj. V.
Goirle
Jammer dat je met retouren die je dan terug brengt in de winkel moet wachten op terugbetaling die dan via de web gaat en niet dan via de winkel waar je de retour brengt.
IA
Ida A.
Alverna
Heb schoenen besteld maar ze zijn zo anders als ik me bedacht had dus stuur ze maar terug
Antwoord van durlinger.com
Beste, Jammer dat de schoenen niet zijn zoals je gehoopt had. Retourneren is kosteloos. Na ontvangen van de retour doen we onze best om het betaalde bedrag zo snel mogelijk terug te betalen. Liefs Durlinger.
HM
helma m.
someren
Sloffen zijn fijn maar de maat die wordt aangegeven klopt niet
16 dec 2023

Op de ene laars waren zwarte strepr

Op de ene laars waren zwarte strepen
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat de schoenen zo zijn ontvangen, onze excuses. Zodra we de schoenen retour hebben ontvangen zullen we uiteraard het aankoop bedrag terug betalen. Nogmaals excuses. Liefs Durlinger.
20 aug 2023

Schoenen checken

De schoenen checken alvorens ze worden opgestuurd naar de klanten. Ik had sneakers besteld en hier zat behoorlijk kleurverschil in. Deze de volgende dag retour gedaan en nieuwe besteld. Ook de nieuwe sneakers hadden behoorlijk kleurverschil. Na telefonisch contact wederom retour gedaan en nieuwe besteld. 3 e paar was goed.
21 aug 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurt, onze oprechte excuses. We zullen beter opletten. Liefs Durlinger
7 okt 2023

Jammer, na 1 keer dragen beschadiging

Vaak schoenen gekocht voor beide kinderen, die goed zijn bevallen. Nu een paar voor me dochter gehaald van merk ikke. Na 1 keer dragen is neus al helemaal kapot. Hierover een mail gestuurd, als antwoord gekregen dat hey gebruik sporen zijn (toch schoenen van 90 euro)
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Helaas valt beschadigde neuzen niet onder de garantie bij kinderschoenen. Uiteraard hadden we gekeken naar een passende oplossing mocht het een ander defect zijn dat niet gerelateerd is aan eigen gebruik. Liefs Durlinger
11 aug 2023
Vooraf het product goed bekijken op afwijkingen. In mijn geval kreeg ik palladiums die verkleurd waren wellicht omdat een van de schoenen in de etalage heeft gestaan. Erg teleurgesteld. Bestelling is snel bezorgd en na retour ook snel terugbetaald.
21 aug 2023
9 jun 2023
Levering duurt veel te lang Bij Navraag levering kreeg ik zeer ongeïntereseerde medewerkster aan de lijn die het geen bal uitmaakte of ik nu wel of niet tevreden was. Volgende keer niet meer via Durlinger
29 jun 2023
Twee verschillende maten schoenen in één doos ontvangen. Met een beetje meer controle was dit niet gebeurd en had ik nieuwe schoenen voor het feest gehad. Mijn winkel kon dit probleem niet op tijd oplossen.
Antwoord van durlinger.com
Beste, Onze oprechte excuses dat dit is gebeurt. We streven erna om alle schoenen in de juiste kleur, maat en samenstelling bij onze klanten te krijgen helaas lukt dit niet altijd en zit een foutje in een klein hoekje, dit spijt ons vreselijk. Liefs Durlinger.
Duurt lang voordat retour is afgehandeld terwijl je de betaling niet stil kunt leggen totdat retour is verwerkt en kan het bedrag wat je dus moet betalen niet aan passen en dus minder betalen
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Helaas hebben wij de retour nog niet ontvangen, als deze is ontvangen en verwerkt zal de factuur ook aangepast worden. U heeft 30 dagen de tijd om te betalen, het kan zijn dat u een betaal herinnering van Billink ontvangt. Wij kunnen de factuur ook altijd voor uitstellen zodat u geen druk hoeft te voelen. Mochten er vragen zijn neem dan gerust contact met ons op via info@durlinger.com. Liefs Durlinger
18 jul 2023

Telefonische klantenservice bijna half uur in de wachtrij.Terwijl ik op nr 1 stond in de wachtrij.nd.

Telefonische klantenservice slecht bereikbaar. Ik stond op nr 1 in de wachtrij. Ik heb bijna half uur moeten wachten.ik heb toen maar opgehangen. En via messenger mijn vraag gesteld.
19 jul 2023
Beste, Vervelend dat dit is gebeurt. We hebben het erg druk gehad maandag waardoor de wachttijd wat langer was dan normaal, na 17:30 was de klantenservice niet meer bereikbaar. Hopelijk hebben we u via een andere weg wel kunnen helpen. Liefs Durlinger.
18 nov 2023
Meer grote maten in de winkel presenteren. Vanaf maat 43 moet bijna altijd online worden besteld. Als jullie het überhaupt al aanbieden. Ik winkel voortaan bij een ander.
Antwoord van durlinger.com
Beste, bedankt voor de beoordeling. Wij verdelen onze schoenen over onze +- 45 winkels, omdat grotere maten minder goed verkocht worden hebben we hier nooit heel veel van op voorraad , deze worden zo goed mogelijk verdeeld over onze winkels. Wanneer een maat niet beschikbaar is in de gewenste winkel kan de winkel deze altijd voor je bestellen, je kunt ze dan ook in de winkel passen. Excuses voor het ongemak. Liefs Durlinger.
9 apr 2023
de schoenen waren aan de achterkant ongelijk scheelde 1.5 cm .!zag t gelijk. kan natuurlijk wel een keer .ik heb ze terug gestuurd ben benieuwd met afhandeling
12 apr 2023
Beste, Wat vervelend dat dit is gebeurt, onze excuses. De schoenen hebben we vandaag retour ontvangen en verwerkt, de terug betaling is verwerkt. Vriendelijke groet, Durlinger.
25 jun 2023
Heb veel te lang moeten wachten op mijn tweede paar schoenen zonder iets te melden. Daarbij in mijn rode schoenen zit een lange veter en een korte.
26 jun 2023
Beste, Onze schoenen worden vanaf verschillende locaties verstuurd, in uw geval zijn de schoenen vanuit 2 locaties verstuurd, dit kan de reden zijn dat 1 paar schoenen later is aangekomen als het andere, excuses hiervoor. Vervelend dat de veters verschillend zijn, u mag altijd even bij de winkel in de buurt navraag doen of ze een juist paar veters voor u hebben. Mocht u nog vragen hebben mail ons gerust info@durlinger.com. Liefs Durlinger
OM
Owb M.
Roermond
21 jun 2023
Dat je niet gewoon kan ruilen maar eerst moet terug sturen en lang op terugbetaling wachten en nieuwe schoenen bestellen en die ook weer betalen
21 jun 2023
Beste, jammer dat de schoenen niet naar wens waren, helaas is ruilen systeem technisch niet mogelijk, ruilen kan in onze winkels wel altijd! Na ontvangst van de retour kan het tot maximaal 10 dagen duren voordat de terug betaling is ontvangen. Tot op heden hebben we de retour nog niet ontvangen of verwerkt, zodra dat dit is ontvangen krijgt u bericht. U mag altijd met ons mailen info@durlinger.com bij vragen. Liefs Durlinger.