durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com

1.563 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.388 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 feb 2018
durlinger.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Mijn bestelling verliep niet vlekkeloos. Ondanks dat ik mijn adres gewijzigd had, werd mijn bestelling toch naar mijn oude adres gestuurd, zag ik later op de bevestigingsmail. Eerst klantenservice aan de lijn gehad die me vertelde dat de bestelling geannuleerd zou worden omdat de schoenen die ik besteld had niet op voorraad zouden zijn. Vervolgens krijg ik 2 uur later een mail dat ze verzonden waren, naar het verkeerde adres. Nogmaals de klantenservice gebeld. Ik kreeg een andere dame aan de lijn die mij goed geholpen heeft. Ze kon de levering niet meer wijzigen, maar had wel waardevolle tips om de verzending op een afhaalpunt te laten bezorgen. Zo kreeg ik toch mijn schoenen nog in handen.

6 sep 2023
In de vakantie bij jullie schoenen gekocht,die zaten zo lekken en had geen pijn in mijn linker voet (dystrofie).bij thuiskomst dacht ik. Ik bestel nog eens de zelfde schoenen voor reserve,dus gedaan paar dagen later netjes thuis bezorgd,met het openen dacht ik al O verkeerde doos,schoenen eruit gehaald en ik schrok toch wel van de geel verkleurde linker schoen.jullie heb ik gelijk gebeld en geen probleem ik moest ze opsturen (gelijk) gedaan. Ik zou nieuwe toegestuurd krijgen.dus niet. Ik kreeg gewoon het geld terug gestort,en nu heb ik geen reserve erg jammer van de slechte service.

Beoordelingen voor durlinger.com

20 mrt 2024

Voetmaat klopte niet.

Beste mensen,normaal heb ik mt 38. Bij Durlinger bleek achteraf dat ik 37 had moeten bestellen. Meteen teruggestuurd, andere mt besteld. Paste perfect.ik kreeg een melding dat mijn sloffen in goede orde was ontvangen. En binnen een week mijn geld was mijn geld teruggestort. Geweldige service.
Mooie ruime collectie. Redelijke prijzen. Snelle service Overzichtelijke website Ik had via via een kortingcodes gekregen en dat werkte ook perfect. Kortom ik ben zeer tevreden.
Slippers waren helaas niet in de winkel te krijgen. Gelukkig wel in de webshop. Heel snelle levering en de slippers zijn van goede kwaliteit!

Retour gestuurd en geld binnen een paar dagen terug op de rekening.

Een goede zaak/website had schoenen besteld die te groot waren en teruggestuurd binnen een paar dagen het geld terug. Goede service!,

Snelle verzending, schoenen prima

Snelle verzending. Koop altijd hetzelfde merk en wijdte maat dus wist bijna zeker dat get in 1x goed moest zijn. Dit was ook zo.
MP
Marina P.
Oirschot
19 mrt 2024

Zeer tevreden

De bestelling voldeed aan alle verwachtingen, dus het besteltraject en de geleverde schoenen…..

Hele fijne service

Er kwam vlak na mijn bestelling een korting online. Deze korting heb ik alsnog gekregen.

Verkeerde kleur gekregen Naar winkel en.…

Verkeerde kleur gekregen Naar winkel en de dame zorgt er voor dat ik de goeie krijg 👍
Snelle levering. Voordelige prijzen. Jammer dat er niet wat meer keuze en aanbod is.
WO
Wil O.
Sittard
kopen vanuit mijn luie stoel, fantastisch!! Maar een schoenlepel zou niet weg zijn
De prijs ( korting) snelle bezorging en het retour ging ook snel. Perfect. 👌
Goede snelle service en het belangrijkste: goede kwaliteit schoenen
Mooi product. Betaalbaar. Communicatie in orde. Snelle levering.
Keurig op tijd geleverd en snel een paar schoenen terugbetaald.
Mooie prijs voor de sportschoenen en snelle verzending. Top!

Tevreden

Mooie schoenen. Snelle verzending. Tevreden klant.
Goede communicatie en levering van een top product
MH
martina h.
amsterdan
Prachtige schoenen, heel apart en zitten perfect!
Mooie producten, snelle levering, goede service.
Top de sneakers en de bezorging duimpje hoog