durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com

1.562 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.284 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 feb 2018
durlinger.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Mijn bestelling verliep niet vlekkeloos. Ondanks dat ik mijn adres gewijzigd had, werd mijn bestelling toch naar mijn oude adres gestuurd, zag ik later op de bevestigingsmail. Eerst klantenservice aan de lijn gehad die me vertelde dat de bestelling geannuleerd zou worden omdat de schoenen die ik besteld had niet op voorraad zouden zijn. Vervolgens krijg ik 2 uur later een mail dat ze verzonden waren, naar het verkeerde adres. Nogmaals de klantenservice gebeld. Ik kreeg een andere dame aan de lijn die mij goed geholpen heeft. Ze kon de levering niet meer wijzigen, maar had wel waardevolle tips om de verzending op een afhaalpunt te laten bezorgen. Zo kreeg ik toch mijn schoenen nog in handen.

6 sep 2023
In de vakantie bij jullie schoenen gekocht,die zaten zo lekken en had geen pijn in mijn linker voet (dystrofie).bij thuiskomst dacht ik. Ik bestel nog eens de zelfde schoenen voor reserve,dus gedaan paar dagen later netjes thuis bezorgd,met het openen dacht ik al O verkeerde doos,schoenen eruit gehaald en ik schrok toch wel van de geel verkleurde linker schoen.jullie heb ik gelijk gebeld en geen probleem ik moest ze opsturen (gelijk) gedaan. Ik zou nieuwe toegestuurd krijgen.dus niet. Ik kreeg gewoon het geld terug gestort,en nu heb ik geen reserve erg jammer van de slechte service.

Beoordelingen voor durlinger.com

Snelle service

De maar tabel was niet correct van de schoenen was incorrect. Terugbetalen verliep zeer vlot, binnen twee werkdagen
Antwoord van durlinger.com
Beste, Vervelend om te horen dat het gebruik van de maattabel niet vlekkeloos is verlopen. Dit is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger
GM
G M.
Susteren
Een schoen bruin en andere lichter van kleur is niet fijn!! Vraag: spaarkaart online en in winkel zijn die gekoppeld?
Antwoord van durlinger.com
Beste, bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat de schoenen verkleurd waren, onze excuses. Er waren 2 accounts, deze zijn nu samengevoegd. Bij vragen hierover raden we u aan om contact met ons op te nemen. Liefs Durlinger.

Prima

Schoenen hadden al kapotte neuzen het moment dat ik ze uit de doos haalde. Anderzijds was het wel prima.
SB
Shop4SieradenDoos B.
Son en Breugel

2 bestellingen op dezelfde dag gedaan.

2 bestellingen, met in totaal 3 paar schoenen. Geen duidelijk mailwisseling en geen track & trace nummers, na bellen met klantenservice zouden de track & trace nummers gemaild worden, geen mail ontvangen. Uiteindelijk na 5 werkdagen de bestellingen ontvangen, tevreden over de ontvangen aankopen.
Antwoord van durlinger.com
Beste, bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat er geen mail werd ontvangen, het email adres is wel bekend bij ons, wellicht is de email in de ongewenste email box terecht gekomen? De bestelling werd op 28-11 geplaatst en verzonden , volgens de T&T op 1-12 geleverd. Fijn dat de bestelling naar wens is, veel plezier ermee. Liefs Durlinger Schoenen.
SV
Sj. V.
Goirle
Jammer dat je met retouren die je dan terug brengt in de winkel moet wachten op terugbetaling die dan via de web gaat en niet dan via de winkel waar je de retour brengt.
IA
Ida A.
Alverna
Heb schoenen besteld maar ze zijn zo anders als ik me bedacht had dus stuur ze maar terug
Antwoord van durlinger.com
Beste, Jammer dat de schoenen niet zijn zoals je gehoopt had. Retourneren is kosteloos. Na ontvangen van de retour doen we onze best om het betaalde bedrag zo snel mogelijk terug te betalen. Liefs Durlinger.
HM
helma m.
someren
Sloffen zijn fijn maar de maat die wordt aangegeven klopt niet
16 dec 2023

Op de ene laars waren zwarte strepr

Op de ene laars waren zwarte strepen
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat de schoenen zo zijn ontvangen, onze excuses. Zodra we de schoenen retour hebben ontvangen zullen we uiteraard het aankoop bedrag terug betalen. Nogmaals excuses. Liefs Durlinger.
9 jun 2023
Levering duurt veel te lang Bij Navraag levering kreeg ik zeer ongeïntereseerde medewerkster aan de lijn die het geen bal uitmaakte of ik nu wel of niet tevreden was. Volgende keer niet meer via Durlinger
18 jul 2023

Telefonische klantenservice bijna half uur in de wachtrij.Terwijl ik op nr 1 stond in de wachtrij.nd.

Telefonische klantenservice slecht bereikbaar. Ik stond op nr 1 in de wachtrij. Ik heb bijna half uur moeten wachten.ik heb toen maar opgehangen. En via messenger mijn vraag gesteld.
19 jul 2023
Beste, Vervelend dat dit is gebeurt. We hebben het erg druk gehad maandag waardoor de wachttijd wat langer was dan normaal, na 17:30 was de klantenservice niet meer bereikbaar. Hopelijk hebben we u via een andere weg wel kunnen helpen. Liefs Durlinger.
OM
Owb M.
Roermond
21 jun 2023
Dat je niet gewoon kan ruilen maar eerst moet terug sturen en lang op terugbetaling wachten en nieuwe schoenen bestellen en die ook weer betalen
21 jun 2023
Beste, jammer dat de schoenen niet naar wens waren, helaas is ruilen systeem technisch niet mogelijk, ruilen kan in onze winkels wel altijd! Na ontvangst van de retour kan het tot maximaal 10 dagen duren voordat de terug betaling is ontvangen. Tot op heden hebben we de retour nog niet ontvangen of verwerkt, zodra dat dit is ontvangen krijgt u bericht. U mag altijd met ons mailen info@durlinger.com bij vragen. Liefs Durlinger.
MW
Marlie W.
Swalmen
3 jun 2023
Het is jammer, nu dat jullie steeds meer fysieke winkels sluiten, dat je de reeds gespaarde tegoedbon niet kunt inleveren op de website
6 jun 2023
Beste, De voucher betreffende de member korting kan momenteel uitsluitend bij een online bestelling achteraf verwerkt worden. Je kunt ons dan het ordernummer sturen als je besluit de schoenen te houden. We zullen dan de voucher verwerken en dit bedrag terug betalen of van de factuur afhalen. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Liefs Durlinger
4 jul 2023

Retour verwerken duurt allemaal veel te lang.

Schoenen ontvangen op 20-6-'23, retour gestuurd 21-6-'23. Het is nu 4-7-'23, wacht nog steeds op de verwerking en terugbetaling...
4 jul 2023
Beste, Vervelend om te horen dat je nog steeds geen terugbetaling hebt ontvangen. Je mag contact opnemen met onze klantenservice. Deze is bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 088 - 1233 077. Uiteraard kun je je vraag ook per e-mail stellen. Mail hiervoor naar info@durlinger.com. Wij helpen je dan graag verder. Met vriendelijke groet, Durlinger
8 nov 2023

2 verschillende leveradressen

Dat mijn schoenen in 1 keer besteld zijn maar in 2 delen bezorgd worden. 1 keer op huisadres en de andere bij een ophaalpunt
9 nov 2023
Beste, bedankt voor het bericht. Je schoenen zijn vanaf verschillende locaties verstuurd, om die reden hebben beide schoenen een eigen track and trace code gekregen. Het kan zijn dat de schoenen zoals in dit geval op verschillende dagen geleverd worden. Liefs Durlinger.
25 okt 2023
Verwerken van een retourzending duurt erg lang. Vervelend dat je zolang op de restitutie van het aankoopbedrag moet wachten.
26 okt 2023
Beste, bedankt voor de beoordeling. We konden zien dat er tussen de retour en terug betaling 5 werkdagen heeft gezeten. Normaal kan dit tot 10 dagen duren, uiteraard doen we onze best om dit zo snel mogelijk in orde te maken. Mochten er vragen over zijn dan mag je ons altijd mailen info@durlinger.com. Liefs Durlinger.
13 jun 2023
op internet kijken : kleur is anders dan ontvangen . ik bedoel twee verschillende kleuren tussen internet en ontvangen
5 jun 2023
bestellen gaat vrij gemakkelijk, maar dit keer bleef de bestelling lang weg. ik heb ruim een week moeten wachten.
6 jun 2023
Beste, Helaas is het momenteel heel erg druk bij PostNL, hierdoor hebben zij een achterstand opgelopen. PostNL doet zijn uiterste best om alles zo snel mogelijk te verwerken en te leveren. Ons excuses voor het ongemak. Liefs Durlinger
18 aug 2023
Ik vond de ontvangen schoenen niet echt nieuw. Er zaten zwarte strepen op de zijkant van de witte zool. Jammer.
24 aug 2023

Snelle verzending, langzaam in retour

Verwerken van een retour vind ik best langzaam, ongeveer dagen na ontvangst retour wordt je retour verwerkt
29 aug 2023
Beste, In verband met de aanhoudende drukte duurt het verwerken van een retourzending langer dan gebruikelijk. De retourzending wordt na ontvangst, binnen 10 werkdagen verwerkt. Met vriendelijke groet, Durlinger
Communicatie, werd gezegd dat het artikel is verstuurd en toch heb ik bijna 14 dagen moeten wachten.
20 jun 2023
Beste, Helaas is het momenteel heel erg druk bij PostNL zoals ook te zien is in de Track and Trace code, hierdoor hebben zij een achterstand opgelopen.  PostNL doet zijn uiterste best om alles zo snel mogelijk te verwerken en te leveren.  Voor meer informatie over de vertraging bij PostNL, ga naar https://www.postnl.nl/ontvangen/pakketdrukte/ Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger