durlinger.comBeoordelingen

durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com - De schoenenwinkel voor het hele gezin!

Ontdek merkschoenen voor het hele gezin bij Durlinger Schoenen. In deze webshop vind je een uitgebreide collectie schoenen voor dames, heren en kids. Van hippe, modieuze merken tot comfort schoenen. Altijd gratis verzenden en gratis retourneren.
Durlinger's Schoenbedrijf B.V.
Industrieterreinpanningen 109
5981NC Panningen
Dennis Pantekoek

Beoordelingen voor durlinger.com

4.70/5.00

2.887 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over durlinger.com

Lange levertijd en onduidelijke communicatie over retour andere maat. Wist niet of ik opnieuw moest bestellen. Verder tevreden.
Het product is snel geleverd en de schoen falcotto naturino is een prima schoen want ik heb al een kleinere maat hiervan elders gekocht. Het probleem is dat ik 1 paar schoenen kreeg waarvan 1 verkleurd is en vaak gepast lijkt (etalageschoen?). Daarom retour anders had ik het gehouden. Dat ik dan toch 2,95€ retourkosten moet betalen vind ik in dit geval onterecht en niet servicegericht.
Antwoord van durlinger.com
Beste, bedankt voor uw review. Vervelend dat u verkleurde schoenen heeft ontvangen. Graag wil ik u vragen een email te sturen naar webshop@durlinger.com, wij helpen u graag verder. Vriendelijke groet, Durlinger
Schoenen na enkele keer dragen helaas al kapot.
Mt 43 besteld. Kreeg mt 42 Op doos stond mt 43, sticker in schoen ook mt 43 maar op label in schoen zelf stond mt 42, te klein helaas. Teruggestuurd alleen aanbieding was al voorbij toen ik ze opnieuw wilde bestellen. Gebeld met klantenservice, maar werd niet echt klantvriendelijk behandeld. Weet niet of ik nog eens bij Durlinger zal bestellen... Helaas
Antwoord van durlinger.com
Beste, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u de verkeerde maat heeft ontvangen. Bij ons kunt u wanneer u de schoenen terug stuurt de maat omruilen, jammer dat dit niet is aangeboden. Wanneer u nog graag maat 43 wenst te ontvangen mag u contact met ons opnemen via webshop@durlinger.com, wij helpen u graag verder. Vriendelijke groet, Durlinger
Verzending was goed
Erg jammer dat je bij retour nu zelf kosten betaald. Had wel beter vermeld mogen worden
De levering van Durlinger is top en snel. Alleen ik dacht zwarte laarsje te hebben besteld maar ze waren bruin. De verkeerde kleur stond op de website genoteerd.
Schoen hadden toch geen rits terwijl ik dit wel had gefilterd.
Ik kreeg een paar schoenen waarvan er een in de winkel had gestaan, deze was uitgelopen. Daarover heb ik contact gehad met de klantenservice, de schoenen werden omgeruild. Dat bleek weer een paar met duidelijk verschil tussen de twee schoenen: één was niet schoon en met kleine beschadigingen. Inmiddels is mijn maat niet meer leverbaar. Jammer dat dit niet beter gecontroleerd wordt.
Antwoord van durlinger.com
Beste, Vervelend dat een schoen leek of dat hij gedragen was. Natuurlijk koppelen wij dit intern terug. Wij gaan even privé contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Durlinger
Veel fouten, geen verontschuldiging of compensatie
Antwoord van durlinger.com
Beste Hendriette, Ontzettend vervelend dat het helaas zo gelopen is. Gelukkig zijn de schoenen afgelopen woensdag alsnog geleverd. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger.
Via de website schoenen bestellen gaat prima. Maar in de winkel wordt ik nog geen eens gegroet laat staan geholpen (herhaaldelijk!). Dus voortaan via website schoenen bestellen in de winkel in Boxmeer komen ik, mijn man en mijn dochter niet meer.
De bestelde schoenen waren niet op de aangegeven tijd in de winkel. Bovendien klonk de medewerkster alsof alles haar teveel was
Twee keer wat besteld en beide keren ineens niet meer te leveren.
Zeer jammer dat ik niet voor 'achteraf betalen' kan kiezen. In de webshop in mijn winkelmandje kan ik het aantal producten van hetzelfde niet zien of aanpassen. Als ik 1 product van hetzelfde wil verwijderen worden alle producten van hetzelfde verwijderd.
Ik heb al 6x dezelfde schoenen besteld van MJUS, zijn of beschadigd of er zit kleurverschil in. Jammer!!
goed
Er zaten verkeerde schoenen in de doos. Andere maat andere schoenen. In de winkel moeten ruilen. Wel andere moeten kopen. In de winkel niet meer voorradig.
In eerste instantie de bestelling ontvangen maar 2 verschillende schoenen in de doos! Terug naar de fysieke winkel waar ik niet geholpen werd. Moest ze maar retourneren! Na dit gedaan te hebben heb ik wel de juiste ontvangen maar geen enkele uitleg of excuses voor de foute verzending. Zelf hebben wij een winkel en daar wordt de klant met een klacht echt wel persoonlijk benaderd.
In de winkel in Panningen vond ik de service minder. Met name de klantvriendelijkheid
De levering was snel. Helaas twee verschillende schoenen geleverd, dus die konden weer terug. Daarna zijn de goede schoenen ook weer snel geleverd. Waar de communicatie bij de oorspronkelijke levering goed was, kreeg ik bij de tweede levering niets meer te horen. Dat kan dus beter.