durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com

1.559 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.396 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 feb 2018
durlinger.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Mijn bestelling verliep niet vlekkeloos. Ondanks dat ik mijn adres gewijzigd had, werd mijn bestelling toch naar mijn oude adres gestuurd, zag ik later op de bevestigingsmail. Eerst klantenservice aan de lijn gehad die me vertelde dat de bestelling geannuleerd zou worden omdat de schoenen die ik besteld had niet op voorraad zouden zijn. Vervolgens krijg ik 2 uur later een mail dat ze verzonden waren, naar het verkeerde adres. Nogmaals de klantenservice gebeld. Ik kreeg een andere dame aan de lijn die mij goed geholpen heeft. Ze kon de levering niet meer wijzigen, maar had wel waardevolle tips om de verzending op een afhaalpunt te laten bezorgen. Zo kreeg ik toch mijn schoenen nog in handen.

6 sep 2023
In de vakantie bij jullie schoenen gekocht,die zaten zo lekken en had geen pijn in mijn linker voet (dystrofie).bij thuiskomst dacht ik. Ik bestel nog eens de zelfde schoenen voor reserve,dus gedaan paar dagen later netjes thuis bezorgd,met het openen dacht ik al O verkeerde doos,schoenen eruit gehaald en ik schrok toch wel van de geel verkleurde linker schoen.jullie heb ik gelijk gebeld en geen probleem ik moest ze opsturen (gelijk) gedaan. Ik zou nieuwe toegestuurd krijgen.dus niet. Ik kreeg gewoon het geld terug gestort,en nu heb ik geen reserve erg jammer van de slechte service.

Beoordelingen voor durlinger.com

25 nov 2023
De webshop kan beter maar dan in het bijzonder de winkelvoorraad. Als je deze bekijkt en dan naar de winkel gaat , is het artikel niet in de winkel op voorraad....dus dat is dan jammer , kun je ze beter gelijk online bestellen.
Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor de beoordeling. De winkelvoorraad die online staat wordt automatisch bijgewerkt wanneer er iets verkocht wordt, helaas zit hier iets van vertraging in waardoor het in uitzonderlijke gevallen kan voorkomen dat deze nog op voorraad staat in de winkel maar dan toch helaas verkocht is, onze excuses. Liefs Durlinger.
2 jun 2023

Gekochte schoenen via internet teruggegeven in winkel

Gekochte schoenen wat ik via internet heb gekocht kon ik via de winkel teruggeven en een maat groter bestellen. Na 2 dagen heb ik de schoenen via de Post.nl bezorgd gekregen. Wat een service.
7 okt 2023
Ik heb de schoenen op tijd en in goede orde ontvangen. Alleen miste ik bij de suède schoenen van Gabor een vloeipapier tussen de schoenen. Ze lagen zo los in de doos. Verder alles prima!
2 nov 2023
Vlotte levering en goede communicatie met het retourneren via de mail en vooral ook snelle terug storting op de bank als je schoenen niet passen. Allemaal heel goed geregeld!!!👍
RZ
Resi Z.
Roermond
22 mei 2023
Klantenservice Super. Goed bereikbaar en perfect geholpen. Mailtjes ter info na een bestelling zijn ook prettig. Bovendien de info bij de schoenen op de site, prima!
6 jun 2023
Jammer dat de bezorgdienst niet langs is gekomen terwijl ik maar zat te wachten en dan moet ik het nog op een afhaal punt ophalen. beter een andere bezorger kiezen
Schoenen waren naar een paar niet meer goed mocht ik ruilen in de winkel. 2 maten besteld van 1 soort Schoen maar ze kwamen apart en er zat 2 dagen tussen
19 mei 2023
Het is de eerste keer dat ik online iets koop. ik kan dus niet beoordelen of er iets anders beter of slechter is gegaan>ik ben nu tevreden hoe het is gegaan
24 jun 2023
Vlotte afhandeling. Een artikel was niet meer leverbaar duurde bijna week eer ik dat vernam. Niet echt erg, maar had wel eerder mogen worden doorgegeven.

Goede service.

Ik had schoenen gekocht. Had ze nog niet gedragen. Enkele dagen later waren ze in de aanbieding. Zonder problemen het prijsverschil teruggekregen.
6 aug 2023
Ben over het algemeen tevreden, maar deze verkoopster had me op een andere manier kunnen benaderen, en niet zo bot doen over een zooltje.
7 jul 2023
Ik heb bestelling in de winkel terug gebracht en dit ging prima.Alleen jammer dat het een week duurt voor ik mijn geld terug gestort krijg.
Antwoord van durlinger.com
11 jul 2023
Beste, bedankt voor de positieve beoordeling. We zien dat de schoenen op 6 Juli retour zijn gebracht in de winkel. Op 10 juli hebben we het betaalde bedrag al terug betaald op de rekening waarmee betaald is. Het kan tot een week duren voordat het is terug betaald maar vaak lukt dit gelukkig wel sneller! Liefs Durlinger.
9 sep 2023
Op uitstap in Nederland en per toeval de schoenwinkel ontdekt vriendelijke verkoopster en goede kwaliteit voor steunzolen en hamertenen !
20 mei 2023
Online besteld en aangekomen. Schoenen waren te klein. geruild in winkel Brusselse Poort waar heel vriendelijk personeel staat. Toppie 👍
9 jul 2023
Netjes geleverd en duidelijke info. Was later dan gezegd maar lag niet aan hun, maar aan de bezorger, wegens drukte. He kent het wel
20 jul 2023
Afwikkeling retour. Aandachtspunt: meer keuze in grotere maten/ laarsjes vanaf 42,5 en 43 gewenst. Huidig aanbod erg mager !
27 apr 2023

Snel bestellen nette levering

Snel bestellen, goed keuze menu, duidelijk wat voorradig is. Netjes afgeleverd en goed op de hoogte gehouden vh proces.
7 okt 2023
Alleen jammer dat je de bestelde maat niet kunt ruilen, als je online besteld. Nu alsnog fysiek een winkel opzoeken.
23 aug 2023
Heb pas een keer bij jullie besteld dus kan er weinig over zeggen,wel dat de levering snel en goed is aangekomen
25 aug 2023
De schoenen zagen er goed uit. Alleen de volgende keer wel graag de originele doos leveren van het schoen merk.