durlinger.comBeoordelingen

durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com - De schoenenwinkel voor het hele gezin!

Ontdek merkschoenen voor het hele gezin bij Durlinger Schoenen. In deze webshop vind je een uitgebreide collectie schoenen voor dames, heren en kids. Van hippe, modieuze merken tot comfort schoenen. Altijd gratis verzenden en gratis retourneren.
Durlinger's Schoenbedrijf B.V.
Industrieterreinpanningen 109
5981NC Panningen
Dennis Pantekoek

Beoordelingen voor durlinger.com

4.69/5.00

2.933 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over durlinger.com

Webshop werkt niet goed, bestelling kwam na 4 keer nog niet door. Uiteindelijk het product ergens anders besteld.
 Antwoord van durlinger.com
Beste. Vervelend dat de website niet werkte. Wij gaan per e-mail even contact opnemen om te kijken waar het probleem zat. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger
2 paar schoenen besteld, waarvan 2de paar voor halve prijs. Helaas bleek 1 paar smal uit te vallen. Geretourneerd in winkel, waarbij verteld werd dat deze inderdaad smal konden uitvallen(niet gelezen op website). Ik kreeg in winkel geld terug waarbij gecorrigeerd werd met de volledige prijs van het 2de paar want ik had dus maar 1 paar gekocht. Mijn mening is dat het een bulkprijs is voor 2 paar.
 Antwoord van durlinger.com
Beste klant. Jammer dat de schoenen niet naar wens waren. Wel is het zo dat wanneer je een paar schoenen retour brengt dat het andere paar naar de volledige prijs gaat. Met vriendelijke groet, Durlinger
Ik had twee verschillende schoenen bij de aflevering.
Slechte service ivm levering
Schoenen mooi op tijd geleverd. Maar zeer slecht verpakt, dozen hadden deuken en waren gescheurd. Een geluk dat de schoenen niet beschadigd waren. Klacht ingediend bij klantenservice, dit kan echt niet!!
Er zit een flinke, zichtbare stikfout in de tong Ik vind het niet netjes dat zo’n product verzonden wordt ik zal dan ook geen bestellingen meer doen bij Durlinger
 Antwoord van durlinger.com
Beste klant. Vervelend dat je de schoenen beschadigd hebt ontvangen, dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Zou je ons een mailtje kunnen sturen met een foto van de klacht (webshop@durlinger.com) ? Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen betekenen.
2 verschillende maten geleverd gekregen en dan in de winkel ze niet kunnen inleveren maar terug sturen naar het hoofdkantoor. En dan in de winkel weer een nieuw paar moeten kopen en dus ook geld voorschieten
 Antwoord van durlinger.com
Hoi Inge, wat ontzettend vervelend dat je bestelling verkeerd geleverd is en dat je daarna ook nog eens niet naar tevredenheid bent geholpen in een van onze winkels! Onze excuses hiervoor. Ik neem via de mail nog even persoonlijk contact met je op.
Waardeloze website ux en onnozele logica op smartphone irt verzend en factuuradres waardoor verzending makkelijk naar verkeerd adres plaatsvind. Contact met service was bandiet aard dat klant zijn eigen probleem mocht oplossen maar verwacht niks van het bedrijf aan meedenken
1 paar retour gestuurd. Na een week nog geen bevestiging gehad.
- Levering vertraagd door Corona - Minder keuze dan op de website van Skechers zelf
Ik kreeg mijn bestelling dubbel binnen. Met veel gesjouw dus terug naar de winkel. Daar reageerde de caissière chagrijnig. Ik had gekozen voor achteraf betalen, maar kreeg mijn geld terug en moest dan alsnog zelf alles betalen. Heel omslachtig. Schoenen zijn wel top En levering was wel optijd.
Slechte levering, beloven van alles en komen niets na. Altijd is de vervoerder schuld.
Ik vind het treurig om te zien dat 2 dagen na aankoop van 3 paar schoenen ter waarde van €289,- Het tweede paar voor 50 korting gegeven word. Moet ik mijn schoenen dan retourneren om deze korting ook te kunnen krijgen?
 Antwoord van durlinger.com
Beste, Bedankt voor je bericht. Graag neem ik even privé contact met je op. Groetjes Durlinger
Product aardig snel ontvangen Teruggestuurd omdat de schoen te smal was Geld na een week niet terug ontvangen Toch maar even bellen hoe of wat Bel op dinsdag rond middaguur en krijg antwoirdapparaat dat ze alleen bereikbaar zijn op ma tot en met vr ?????? Slechte services Ik raad durlinger niet aan En ik zelf zal er om deze reden niet meer bij kopen
 Antwoord van durlinger.com
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je ons niet te pakken kreeg, wanneer het wat drukker is op de telefoonlijn kan het zijn dat je doorgeschakeld wordt naar onze voicemail, wij proberen dan zo snel mogelijk contact met je op te nemen. We hebben ondertussen contact gehad en hoop dat alles opgeklaard is, anders mag je ons altijd bellen of mailen! Vriendelijke groet, Durlinger
Good service ..... happy customer
Zat op 1 van de laarzen een lelijk plekje erg jammer maar gehouden ivm tijd te kort om terug tw sturen andere laars prima
 Antwoord van durlinger.com
Bedankt voor je bericht. Vervelend dat de schoenen niet naar wens zijn. Graag neem ik even privé contact met je op. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger
Ongelofelijk maar waar, de schoenen waren reeds gedragen en schoon gemaakt Onmiddellijk gebeld en oh ja, dat is niet de bedoeling.. kan u ze zelf naar de winkel terug brengen? Prima service zeg
Levering is goed.. schoenen snel kapot en moet nu zelf betalen dat ze bij jullie terug kome.
 Antwoord van durlinger.com
Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met het retour sturen. Graag neem ik even privé contact met je op. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger
Helaas moet ik zelf tot 3 x toe bellen wanneer mijn schoenen er zijn in de winkel. Word niet op de. Hoogte gehouden jammer
De levering kwam later dan doorgegeven, maar denk dat dit meer door Post.nl kwam.
 Antwoord van durlinger.com
Bedankt voor je bericht. Het is natuurlijk vervelend wanneer de schoenen later geleverd zijn dan gewenst. Helaas was het ontzettend druk bij Post NL. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger Schoenen