durlinger.comBeoordelingen

durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com - De schoenenwinkel voor het hele gezin!

Ontdek merkschoenen voor het hele gezin bij Durlinger Schoenen. In deze webshop vind je een uitgebreide collectie schoenen voor dames, heren en kids. Van hippe, modieuze merken tot comfort schoenen. Altijd gratis verzenden en gratis retourneren.
Durlinger's Schoenbedrijf B.V.
Industrieterreinpanningen 109
5981NC Panningen
Dennis Pantekoek

Beoordelingen voor durlinger.com

4.69/5.00

2.933 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over durlinger.com

Twee keer wat besteld en beide keren ineens niet meer te leveren.
Zeer jammer dat ik niet voor 'achteraf betalen' kan kiezen. In de webshop in mijn winkelmandje kan ik het aantal producten van hetzelfde niet zien of aanpassen. Als ik 1 product van hetzelfde wil verwijderen worden alle producten van hetzelfde verwijderd.
Ik heb al 6x dezelfde schoenen besteld van MJUS, zijn of beschadigd of er zit kleurverschil in. Jammer!!
goed
Er zaten verkeerde schoenen in de doos. Andere maat andere schoenen. In de winkel moeten ruilen. Wel andere moeten kopen. In de winkel niet meer voorradig.
In eerste instantie de bestelling ontvangen maar 2 verschillende schoenen in de doos! Terug naar de fysieke winkel waar ik niet geholpen werd. Moest ze maar retourneren! Na dit gedaan te hebben heb ik wel de juiste ontvangen maar geen enkele uitleg of excuses voor de foute verzending. Zelf hebben wij een winkel en daar wordt de klant met een klacht echt wel persoonlijk benaderd.
In de winkel in Panningen vond ik de service minder. Met name de klantvriendelijkheid
De levering was snel. Helaas twee verschillende schoenen geleverd, dus die konden weer terug. Daarna zijn de goede schoenen ook weer snel geleverd. Waar de communicatie bij de oorspronkelijke levering goed was, kreeg ik bij de tweede levering niets meer te horen. Dat kan dus beter.
Producten zijn goed, maar de zending is waarschijnlijk kwijt geweest? Ik heb een mail gekregen dat de zending geleverd zou worden in de ochtend. 6 dagen later kreeg ik de zending pas echt geleverd.
Levering in 2 delen helaas. Misschien handig om 2 dozen samen te plakken. Op de eerste dag levering was ik thuis, de 2de niet. Dus op een ander tijdstip weer zelf ergens moeten ophalen. Schoenen zijn overigens geweldig
 Antwoord van durlinger.com
Beste, bedankt voor je beoordeling. Wij leveren ook vanuit onze winkels, het kan voorkomen dat een bestelling vanuit verschillende winkels verstuurd wordt, en dan niet tegelijk geleverd wordt, excuses voor het ongemak. Groetjes Durlinger
Als je een fout adres op het pakket zet , komt het niet waar het zijn moet. op het retourlabel stond wel het goede adres.. waar het afgegeven werd(het foute adres) is het pakketje open gemaakt en bekeken en zo bij mij terecht gekomen. Dus geen schoenen meer bij durlingen.
Ik had sandalen besteld voor mijn zoon. Hierbij is de verkeerde kleur geleverd. Via de klantenservice goed contact gehad..
Adres stond steeds verkeerd erin boxtel in plaats van blerick heb verschillende keren moeten bellen er over gelukkig wel gewoon geleverd
Zaterdag mijn schoenen besteld. Woensdagmiddag ontvangen. Track en trace geheel kloppend. Helaas waren mijn schoenen binnen een week stuk. Dit heeft niets met durlinger te maken, noch met mijn manier van dragen. Hopelijk lost durlinger (of tamaris) het probleem net zo snel op als de klantenservice mij teruggebeld heeft! Ik ben benieuwd of ik nieuwe schoenen of mijn geld terug krijg!
De bestelde schoenen pasten niet goed. Ik heb ze daarom teruggestuurd. Erg fijn dat er een sticker met retouradres mee was gestuurd.
4 dagen voor levering
Ik ben eerst in oss geweest , maar er zat een fout in de zool , en ze wilde me dwingen om te bestellen , zo al helemaal niet he , ik zei ik kijk wel even , toen zeiden ze nog geen goeie dag meer , walgelijke dames daar
De schoenen waren te klein. Naar de winkel in Weert gegaan om ze te ruilen. De juffrouw was te lui om te helpen. Daarom maar geld terug gevraagd
Goede service
Ik ben bij de klantenservice goed en netje behandeld